W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Obwieszczenie Wojewody Łódzkiego; GPB-I.747.28.2022

21.12.2022

Działając na podstawie art. 9o ust. 6 i 6a ustawy z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 1984 z późn. zm.) oraz art. 10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.), Wojewoda Łódzki zawiadamia, że na wniosek PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. z dnia 28 listopada 2022 r. (data wpływu: 30 listopada 2022 r.), zostało wszczęte postępowanie w sprawie ustalenia lokalizacji linii kolejowej dla inwestycji polegającej na budowie nowego wiaduktu drogowego i drogi w śladzie drogi wojewódzkiej nr 480 w związku z rozbiórką przejazdu kolejowego w km 146,898 linii kolejowej nr 131 Chorzów Batory – Tczew, w ramach inwestycji pn.: „Zaprojektowanie i wykonanie robót dla zadania pn. LOT D – Prace na liniach kolejowych nr 131, 542, 739 na odcinku Rusiec Łódzki (km 137,500) – Zduńska Wola Karsznice (km 170,212) w ramach projektu POIiŚ 5.1-14”. Zakresem inwestycji objęte są następujące nieruchomości lub ich części, położone w obr. Kolonia Zawady, gm. Widawa, pow. łaski, woj. łódzkie: 278/5, 278/6, 278/7, 296, 297, 298, 299, 350/1, 218/1, 218/2, 268/2, 269, 270, 346/1, 346/3, 347, 348, 349/3, 350/2, 351, 374, 300, 349/4, 247/1.

Materiały

Obwieszczenie Wojewody Łódzkiego, GPB-I.747.28.2022
Obwieszczenie​_o​_wszczęciu​_postępowania​_GPB-I.747.28.2022.pdf 0.13MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
21.12.2022 11:45 Łukasz Ślusarz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Łukasz Ślusarz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Obwieszczenie Wojewody Łódzkiego; GPB-I.747.28.2022 1.0 21.12.2022 11:45 Łukasz Ślusarz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}