W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Oddział – Kancelaria Główna Urzędu

ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź
pok.: 005, bud. C
tel.: (+48) 42 664-16-43, 42 664-14-15

Kierownik:
Teresa Zając
tel.: (+48) 42 664-16-96
pokój: 005

Do zakresu działania oddziału należy:

 

a) obsługa i monitorowanie właściwego obiegu dokumentów i korespondencji

w Urzędzie zgodnie z przepisami instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitym rzeczowym wykazem akt,

b) prowadzenie rejestrów korespondencji przychodzącej i wysyłanej z Urzędu,

c) przygotowanie korespondencji do wysyłki dla operatora pocztowego,

d) zapewnienie bezpośredniej obsługi klientów, z wyłączeniem Wydziału Spraw Obywatelskich, Wydziału Spraw Cudzoziemców oraz Archiwum Zakładowego Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi,

e) udzielanie informacji o zakresie działania Urzędu, Wojewody, Wicewojewodów i Dyrektora Generalnego, rządowej administracji zespolonej i jednostek organizacyjnych podporządkowanych Wojewodzie oraz sposobach i trybach rozpatrywania spraw,

f) prowadzenie składu chronologicznego, przechowywanie, gromadzenie i archiwizacja dokumentów składu chronologicznego w postaci papierowej i elektronicznej,

g) przekazywanie dokumentów papierowych składu chronologicznego oraz zbiorów chronologicznych na konto archiwum zakładowe w systemie EZD;

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
01.04.2021 07:51 Ilona Kędzierska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Ilona Kędzierska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Oddział – Kancelaria Główna Urzędu 3.0 16.08.2024 13:40 Wanda Rutecka-Wybraniec
Oddział – Kancelaria Główna Urzędu 2.0 16.08.2024 10:30 Wanda Rutecka-Wybraniec
Oddział obsługi kancelaryjnej – Punkt Obsługi Klienta 1.0 01.04.2021 07:51 Ilona Kędzierska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}