Oddział organizacyjny
ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź
tel.: (+48) 42 664-14-44, 42 664-16-70, 42 664-16-77, 42 664-11-48
Kierownik
Maria Madejska
tel.: (+48) 42 664-16-70
pokój: D 135
Zadania:
- opracowywanie i aktualizowanie Statutu i Regulaminu,
- przygotowywanie pełnomocnictw i upoważnień udzielanych przez:
- Wojewodę, z wyłączeniem pełnomocnictw procesowych, upoważnień, o których mowa w § 27 ust. 1 pkt 4 i ust. 2 pkt 4 i prowadzenie ich rejestru,
- Dyrektora Generalnego, z wyłączeniem upoważnień, o których mowa w pkt 6 lit. f oraz prowadzenie ich rejestru,
- przygotowywanie dokumentów o ustanowieniu przez Wojewodę pełnomocnika i prowadzenie rejestru pełnomocników,
- opiniowanie pod względem formalnym statutów i regulaminów organizacyjnych jednostek stanowiących aparat pomocniczy kierowników zespolonych służb, inspekcji i straży wojewódzkich w uzgodnieniu z wydziałami wiodącymi w zakresie współdziałania z organami rządowej administracji zespolonej w województwie,
- organizowanie szkoleń, doskonalenia oraz rozwoju zawodowego pracowników, a także organizacja i nadzór nad praktykami studenckimi, uczniowskimi oraz stażami,
- realizacja programu zarządzania zasobami ludzkimi w Urzędzie oraz opracowywanie procedur z nim związanych,
- weryfikacja formalna opisów stanowisk pracy członków korpusu służby cywilnej oraz projektów zakresów czynności pracowników Urzędu pod względem zgodności zapisów z Regulaminem oraz opisami stanowisk pracy,
- organizowanie i prowadzenie naborów do korpusu służby cywilnej, w tym naborów wewnętrznych,
- wspieranie komórek organizacyjnych w doborze pracowników pod kątem ich merytorycznej przydatności dla Urzędu,
- organizowanie służby przygotowawczej,
- koordynowanie spraw związanych z przeprowadzeniem w Urzędzie ocen członków korpusu służby cywilnej, a w szczególności monitorowanie i analiza ich wyników,
- sporządzanie sprawozdania Dyrektora Generalnego z obszaru realizowanych przez oddział zadań
- ewidencjonowanie map procesów,
- opiniowanie treści pieczęci i pieczątek stosowanych w Urzędzie,
- prowadzenie spraw związanych z podpisem elektronicznym oraz pieczęciami elektronicznymi,
- prowadzenie rejestru aktów prawnych Wojewody oraz aktów prawnych Dyrektora Generalnego.
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 16.08.2024 11:44 Wanda Rutecka-Wybraniec
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Tomasz Szymczak
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Oddział organizacyjny | 1.0 | 16.08.2024 11:44 Wanda Rutecka-Wybraniec |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP