W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Oddział organizacyjny

ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź
tel.: (+48) 42 664-14-44, 42 664-16-70, 42 664-16-77, 42 664-11-48

Kierownik
Maria Madejska
tel.: (+48) 42 664-16-70
pokój: D 135

Zadania:

  1. opracowywanie i aktualizowanie Statutu i Regulaminu,
  2. przygotowywanie pełnomocnictw i upoważnień udzielanych przez:
  • Wojewodę, z wyłączeniem pełnomocnictw procesowych, upoważnień, o których mowa w § 27 ust. 1 pkt 4 i ust. 2 pkt 4 i prowadzenie ich rejestru,
  • Dyrektora Generalnego, z wyłączeniem upoważnień, o których mowa w pkt 6 lit. f oraz prowadzenie ich rejestru,
  1. przygotowywanie dokumentów o ustanowieniu przez Wojewodę pełnomocnika i prowadzenie rejestru pełnomocników,
  2. opiniowanie pod względem formalnym statutów i regulaminów organizacyjnych jednostek stanowiących aparat pomocniczy kierowników zespolonych służb, inspekcji i straży wojewódzkich w uzgodnieniu z wydziałami wiodącymi w zakresie współdziałania z organami rządowej administracji zespolonej w województwie,
  3. organizowanie szkoleń, doskonalenia oraz rozwoju zawodowego pracowników, a także organizacja i nadzór nad praktykami studenckimi, uczniowskimi oraz stażami,
  4. realizacja programu zarządzania zasobami ludzkimi w Urzędzie oraz opracowywanie procedur z nim związanych,
  5. weryfikacja formalna opisów stanowisk pracy członków korpusu służby cywilnej oraz projektów zakresów czynności pracowników Urzędu pod względem zgodności zapisów z Regulaminem oraz opisami stanowisk pracy,
  6. organizowanie i prowadzenie naborów do korpusu służby cywilnej, w tym naborów wewnętrznych,
  7. wspieranie komórek organizacyjnych w doborze pracowników pod kątem ich merytorycznej przydatności dla Urzędu,
  8. organizowanie służby przygotowawczej,
  9. koordynowanie spraw związanych z przeprowadzeniem w Urzędzie ocen członków korpusu służby cywilnej, a w szczególności monitorowanie i analiza ich wyników,
  10. sporządzanie sprawozdania Dyrektora Generalnego z obszaru realizowanych przez oddział zadań
  11. ewidencjonowanie map procesów,
  12. opiniowanie treści pieczęci i pieczątek stosowanych w Urzędzie,
  13. prowadzenie spraw związanych z podpisem elektronicznym oraz pieczęciami elektronicznymi,
  14. prowadzenie rejestru aktów prawnych Wojewody oraz aktów prawnych Dyrektora Generalnego.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.08.2024 11:44 Wanda Rutecka-Wybraniec
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Tomasz Szymczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Oddział organizacyjny 1.0 16.08.2024 11:44 Wanda Rutecka-Wybraniec

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}