W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rozpatrywanie odwołań od decyzji prezydentów, burmistrzów i wójtów w sprawach z zakresu ewidencji ludności i dowodów osobistych

Odwołanie składa się za pośrednictwem organu wydającego decyzję (Prezydenta, Burmistrza, Wójta).

Wymagane dokumenty

Odwołanie

Opłaty

brak

Termin załatwienia sprawy

1 miesiąc (zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego) od dnia otrzymania odwołania.

Jednostka odpowiedzialna

Wydział Spraw Obywatelskich

Oddział Spraw Obywatelskich

ul. Piotrkowska 104

90-926 Łódź

Tel.: (+48) 42 664-17-68

(+48) 42 664-17-66

Miejsce składania wniosku

Urząd Miasta, Urząd Gminy i Miasta, Urząd Gminy

{"register":{"columns":[]}}