Wójt Gminy Kleszczów - Kontrola realizacji zadań z zakresu rejestracji aktów stanu cywilnego w okresie od dnia 1 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r.
25.07.2022
Data kontroli: 21 czerwca 2022 r.
Podmiot kontrolowany: Wójt Gminy Kleszczów
ul. Główna 47
97-410 Kleszczów
Temat: realizacja zadań z zakresu rejestracji aktów stanu cywilnego w okresie od dnia 1 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r.
Podmiot kontrolujący: Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
Dokumentacja: Wystąpienie pokontrolne
Materiały
Wystąpienie pokontrolne - Wójt Gminy Kleszczów [41-42]Wystąpienie_pokontrolne_-_Wójt_Gminy_Kleszczów_[41-42].pdf 0.13MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 25.07.2022 11:28 Wanda Rutecka-Wybraniec
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Kozłowska Iwona
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Wójt Gminy Kleszczów - Kontrola realizacji zadań z zakresu rejestracji aktów stanu cywilnego w okresie od dnia 1 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r. | 1.0 | 25.07.2022 11:28 Wanda Rutecka-Wybraniec |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP