W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wójt Gminy Kleszczów - Kontrola realizacji zadań z zakresu rejestracji aktów stanu cywilnego w okresie od dnia 1 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r.

25.07.2022

Data kontroli:                    21 czerwca 2022 r.
Podmiot kontrolowany:   Wójt Gminy Kleszczów
                                             ul. Główna 47
                                             97-410 Kleszczów
Temat:                                 realizacja zadań z zakresu rejestracji aktów stanu cywilnego w okresie od dnia 1 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r.
Podmiot kontrolujący:   Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
Dokumentacja:               Wystąpienie pokontrolne
 

Materiały

Wystąpienie pokontrolne - Wójt Gminy Kleszczów [41-42]
Wystąpienie​_pokontrolne​_-​_Wójt​_Gminy​_Kleszczów​_[41-42].pdf 0.13MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.07.2022 11:28 Wanda Rutecka-Wybraniec
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Kozłowska Iwona
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wójt Gminy Kleszczów - Kontrola realizacji zadań z zakresu rejestracji aktów stanu cywilnego w okresie od dnia 1 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r. 1.0 25.07.2022 11:28 Wanda Rutecka-Wybraniec

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}