W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zawiadomienie Rada Gminy Sulmierzyce: PNIK-I.4131.1077.2023 z 28 listopada 2023 r. o wszczęciu z postępowaniem uwzględnionym w rozdziale 10 ustawy o samorządzie gminnym w celu kontroli legalności uchwały Nr LXX/461/23 Rady Gminy Sulmierzyce z dnia 9 listopada 2023 r. w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania, która wpłynęła do Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi w dniu 20 listopada 2023 r.

29.11.2023

Materiały

Zawiadomienie - Rada Gminy Sulmierzyce
Zawiadomienie​_-​_Rada​_Gminy​_Sulmierzyce1077.pdf 0.09MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
29.11.2023 10:45 Agnieszka Rosiak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Dorota Stankowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zawiadomienie Rada Gminy Sulmierzyce: PNIK-I.4131.1077.2023 z 28 listopada 2023 r. o wszczęciu z postępowaniem uwzględnionym w rozdziale 10 ustawy o samorządzie gminnym w celu kontroli legalności uchwały Nr LXX/461/23 Rady Gminy Sulmierzyce z dnia 9 listopada 2023 r. w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania, która wpłynęła do Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi w dniu 20 listopada 2023 r. 1.0 29.11.2023 10:45 Agnieszka Rosiak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}