Zawiadomienie Rada Miejska w Białaczowie: PNIK-I.4131.753.2024 z 8 października 2024 r., o wszczęciu postępowania określonego w rozdziale 10 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym w celu kontroli legalności uchwały Nr VIII/42/2024 Rady Miejskiej w Białaczowie z dnia 26 września 2024 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, która wpłynęła do Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi w dniu 30 września 2024 r.
09.10.2024
Materiały
Zawiadomienie RM w BiałaczowieZawiadomienie_o_wszczęciu_postępowania_nadzorczego_znak_sprawy_PNIK-I41317532024_z_dnia.pdf 0.14MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 09.10.2024 16:09 Weronika Wrzosek
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Dorota Stankowska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zawiadomienie Rada Miejska w Białaczowie: PNIK-I.4131.753.2024 z 8 października 2024 r., o wszczęciu postępowania określonego w rozdziale 10 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym w celu kontroli legalności uchwały Nr VIII/42/2024 Rady Miejskiej w Białaczowie z dnia 26 września 2024 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, która wpłynęła do Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi w dniu 30 września 2024 r. | 1.0 | 09.10.2024 16:09 Weronika Wrzosek |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP