W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zawiadomienie Rada Miejska w Błaszkach: PNIK-I.4131.128.2024 z dnia 8 lutego o wszczęciu z postępowaniem uwzględnionym w rozdziale 10 ustawy o samorządzie gminnym w celu kontroli legalności uchwały Nr LXXVIII/502/24 Rady Miejskiej w Błaszkach z dnia 26 stycznia 2024 r. w sprawie określenia zasad sprawienia pogrzebów oraz zwrotu kosztów pogrzebu realizowanych przez Gminę Błaszki, która wpłynęła do Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi w dniu 2 lutego 2024 r.

09.02.2024

Materiały

Zawiadomienie do RM w Błaszkach
Zawiadomienie​_do​_RM​_w​_Błaszkach.pdf 0.12MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.02.2024 13:14 Weronika Wrzosek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Dorota Stankowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zawiadomienie Rada Miejska w Błaszkach: PNIK-I.4131.128.2024 z dnia 8 lutego o wszczęciu z postępowaniem uwzględnionym w rozdziale 10 ustawy o samorządzie gminnym w celu kontroli legalności uchwały Nr LXXVIII/502/24 Rady Miejskiej w Błaszkach z dnia 26 stycznia 2024 r. w sprawie określenia zasad sprawienia pogrzebów oraz zwrotu kosztów pogrzebu realizowanych przez Gminę Błaszki, która wpłynęła do Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi w dniu 2 lutego 2024 r. 1.0 09.02.2024 13:14 Weronika Wrzosek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}