W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zmiana terminów w konkursie - Ogłoszenie o zmianie Ogłoszenia o Otwartym Konkursie Ofert – Program wieloletni „Senior+” na lata 2021–2025, edycja 2024

08.11.2023

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o otwartym konkursie ofert – PROGRAM WIELOLETNI „SENIOR+ na lata 2021-2025, edycja w 2024, zostało opublikowane w dniu 7 listopada na stronach internetowych Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej

W szczególności zmianie uległy:

Termin składania ofert – od dnia 31 października 2023 r. do dnia 5 stycznia 2024 r.

Ofertę należy wypełnić, zapisać i złożyć (za pomocą przycisku „złóż ofertę”) w Generatorze Obsługi Dotacji (GOD) do dnia 5 stycznia 2024 r. do godz. 16.00.

Oferta musi być opatrzona podpisem zaufanym i wysłana za pośrednictwem platformy ePUAP: /lodzuw/skrytka, do Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi w terminie od dnia 31 października 2023 r. do dnia 5 stycznia 2024 r. do godz. 16.00.

Wyniki konkursu zostaną podane do publicznej wiadomości na stronie internetowej MRiPS poświęconej seniorom: http;//www.senior.gov.pl/ oraz na stronie internetowej MRiPS – nie później niż do dnia 22 marca 2024 r.

Materiały

Zmiana ogłoszenia o konkursie
Zmiana​_ogłoszenia​_o​_konkursie.docx 0.07MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.11.2023 14:29 Agnieszka Rosiak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Krzysztof Cieślak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zmiana terminów w konkursie - Ogłoszenie o zmianie Ogłoszenia o Otwartym Konkursie Ofert – Program wieloletni „Senior+” na lata 2021–2025, edycja 2024 1.0 08.11.2023 14:29 Agnieszka Rosiak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}