Samodzielne Stanowiska Pracy - Biuro Logistyki
W skład Biura wchodzą następujące samodzielne stanowiska pracy do spraw:
- obsługi prawnej
- organizacyjno - administracyjnych
- zamówień publicznych
- przejść granicznych
Samodzielne stanowisko pracy do spraw obsługi prawnej
Kontakt:
tel 58 30 77 248
pokój: 7
Zadania stanowiska:
-
obsługa prawna Biura Logistyki oraz Biura ds. Obsługi Delegatury;
-
opiniowanie projektów aktów prawnych Wojewody Pomorskiego i Dyrektora Generalnego;
-
opiniowanie projektów umów i porozumień cywilnoprawnych;
-
opiniowanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
-
prowadzenie spraw dotyczących interpretacji przepisów prawnych.
Samodzielne stanowisko pracy do spraw organizacyjno - administracyjnych
Kontakt:
tel. 58 30 77 545
pokój: 13
Zadania stanowiska:
-
prowadzenie sekretariatu biura;
-
prowadzenie spraw organizacyjno-kadrowych biura;
-
przejmowanie korespondencji dla biura oraz przygotowanie do rozdziału na poszczególnestanowiska zgodnie z dekretacją;
-
przygotowywanie wniosków do ABI o sporządzenie upoważnień do przetwarzania danychosobowych dla pracowników biura;
-
rejestracja dokumentacji niejawnej o klauzuli „zastrzeżone”;
-
prowadzenie rejestru kontroli wewnętrznych i zewnętrznych dotyczących biura;
-
prowadzenie ewidencji pieczęci
Samodzielne stanowisko pracy do spraw zamówień publicznych
Kontakt:
tel. 58 30 77 304
pokój: 3
Zadania stanowiska:
- nadzór i koordynacja wszelkich prac związanych z udzielaniem zamówień publicznych przez urząd,
- nadzór nad zamówieniami publicznymi udzielanymi w imieniu i na rzecz urzędu przez jednostki przejść granicznych,
- sporządzanie rocznych planów oraz sprawozdań dotyczących zamówień publicznych,
- prowadzenie rejestrów: zamówień publicznych, odwołań uwzględnionych.
Wieloosobowe samodzielne stanowisko pracy do spraw przejść granicznych
Kontakt:
tel. 58 30 77 341; 58 30 77 490
pokój: 423
Zadania stanowiska:
prowadzenie spraw w zakresie stałego utrzymania i finansowania lotniczych i morskich przejść granicznych, w tym:
- zbieranie niezbędnych informacji, analizowanie danych oraz planowanie wydatków związanych z finansowaniem i utrzymaniem przejść granicznych,
- przygotowanie wniosków o środki finansowe z rezerwy celowej i innych źródeł finansowania związanych z ochroną granicy państwowej,
- sporządzanie i aktualizowanie umów i porozumień z podmiotami zarządzającymi portami i przystaniami oraz z organami kontroli granicznej,
- monitorowanie potrzeb organów kontroli granicznej na przejściach granicznych w zakresie związanym z dokonywaniem kontroli
- prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji w przejściach granicznych