W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

KPRM 144999 starszy inspektor ds. obsługi Wojewódzkiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Wojewódzkim Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności - 5 etatów

Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie

Dyrektor Generalny

poszukuje kandydatów na stanowisko

starszy inspektor ds. obsługi Wojewódzkiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Szczecinie

w Wojewódzkim Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności

WYMIAR ETATU: 1 LICZBA STANOWISK PRACY: 5

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: ul. Dubois 27, Szczecin

ADRES URZĘDU: ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin

 

CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ:

Osoba na tym stanowisku:

KOGO POSZUKUJEMY:

  • Pomaga przy prowadzeniu spraw związanych z organizowaniem posiedzeń składów orzekających i ustalających poziom potrzeby wsparcia, w tym zawiadamianiu o terminie posiedzenia składu orzekającego, o niezałatwieniu sprawy w terminie, o usprawiedliwieniu nieobecności i ponownym wyznaczeniu terminu posiedzenia.
  • Pomaga przy prowadzeniu spraw związanych z rozliczaniem posiedzeń składów, w tym sprawdza obecności wnioskodawców i odwołujących się na posiedzeniach, ustala skład osobowy komisji, sporządza tabele  rozliczeń udziału poszczególnych członków składów w posiedzeniach.
  • Organizuje terenowe posiedzenia składów ustalających poziom potrzeby wsparcia, w tym ustala środki transportu i rozlicza delegacje we współpracy z innymi pracownikami oraz pod nadzorem bezpośredniego przełożonego.
  • Udziela wyjaśnień dotyczących skarg na funkcjonowanie Wojewódzkiego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Szczecinie i przekazuje je organowi nadzoru zwierzchniego.
  • Udziela interesantom informacji pisemnej, telefonicznej oraz bezpośredniej o sposobie załatwiania spraw, w szczególności o trybie i zasadach postępowania w zakresie orzekania o niepełnosprawności lub stopniu niepełnosprawności w celu należytego i wyczerpującego informowania stron o okolicznościach faktycznych i prawnych.

 

POTRZEBNE CI BĘDĄ (WYMAGANIA NIEZBĘDNE)

  • wykształcenie: średnie;
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy biurowej lub w obsłudze klienta;
  • znajomość ustaw i przepisów wykonawczych z nimi związanych: ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o służbie cywilnej oraz o pomocy społecznej;
  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • korzystanie z pełni praw publicznych;
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

 

CO OFERUJEMY:

  • terminowo wypłacane wynagrodzenie zasadnicze w wysokości ok. 5 307,02 zł brutto miesięcznie (63 684,24 zł brutto rocznie)
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • praca w korpusie służby cywilnej
  • dodatki do wynagrodzenia: dodatek stażowy (min. 5% -max. 20%, uzależniony od stażu pracy), dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13 pensja", nagrody jubileuszowe przyznawane zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • fundusz socjalny (ZFŚS) - dofinansowanie wypoczynku pracownika tzw. „wczasów pod gruszą”, finansowe świadczenia w okresie wiosennym, jesiennozimowym i z okazji Dnia Dziecka, zakładowe pożyczki na preferencyjnych warunkach, bezzwrotna pomoc finansowa w trudnych sytuacjach itd.
  • możliwość dofinansowania do kart Multisport
  • możliwość pracy samodzielnej i uczestnictwa w ciekawych projektach oraz w zespołach interdyscyplinarnych
  • dogodne i elastyczne godziny pracy
  • szkolenia interpersonalne i specjalistyczne w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego
  • możliwość ubiegania się o mianowanie na urzędnika służby cywilnej, co uprawnia – po zdanym egzaminie - do dodatkowych uprawnień (np. dodatkowy urlop do 12 dni, dodatek finansowy, większa ochrona zatrudnienia i wynagrodzenia)
  • możliwość refundacji części kosztów za studia i kursy językowe

 

DOSTĘPNOŚĆ:

  • W budynku znajdują się dwie windy oraz urządzenia higienicznosanitarne na każdej kondygnacji, niektóre przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakakolwiek inną cechę prawnie chronioną.

 

WARUNKI PRACY:

· Praca w charakterze administracyjno-biurowym, w systemie jednozmianowym

ośmiogodzinnym.

· Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.

· Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej- praca z dokumentami.

· Stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniach biurowych na V piętrze budynku, dostosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (2 windy, podjazdy, urządzenia sanitarno- higieniczne).

· Oświetlenie dzienne i sztuczne.

 

DODATKOWE INFORMACJE:

REKRUTACJA:

1 ETAP Złożenie oferty przez kandydata

  • Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą zakwalifikowane,
  • Do składania dokumentów zachęcamy również osoby o specjalnych potrzebach, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca,
  • Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej ZUW ,,o urzędzie”/,,pracuj z nami”/ ,,ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy w korpusie służby cywilnej” – oświadczenia dla kandydatów.
  • W przypadku aplikowania za pośrednictwem poczty elektronicznej dokumenty należy przesłać w formie skanów/zdjęć, a oryginały (poświadczone kopie) dostarczyć w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.

2 ETAP Analiza ofert pod kątem spełniania wymagań określonych w ogłoszeniu

  • Oferty nie zawierające dokumentów wskazanych w treści ogłoszenia zostaną odrzucone z przyczyn formalnych,
  • Kandydaci, którzy nie spełniają wymagań niezbędnych w postaci m.in. wykształcenia, doświadczenia zawodowego/stażu pracy nie zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu rekrutacji.

3 ETAP Kontakt z kandydatami spełniającymi stawiane przez nas wymagania

  • Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub e-mailem,
  • Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie,
  • Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia mogą zostać odebrane osobiście w Biurze Organizacji i Kadr w budynku urzędu w Szczecinie, pok.281 w okresie 3 miesięcy od zakończenia naboru. Aplikacje nieodebrane przed upływem tego terminu zostaną komisyjnie zniszczone.

4 ETAP Udział wyłonionych kandydatów w postępowaniu kwalifikacyjnym

  • Rozmowa kwalifikacyjna może być poprzedzona testem umiejętności określonych w wymaganiach niezbędnych

5 ETAP Finalna decyzja i informacja zwrotna

  • Kontakt telefoniczny z kandydatem wyłonionym do zatrudnienia
  • Zamieszczenie wyniku naboru na stronie BIP KPRM oraz stronie internetowej ZUW w zakładce: „o urzędzie”/,,pracuj z nami”/,,wyniki naborów na wolne stanowiska w korpusie służby cywilnej”.
  • Kandydat w celu sprawdzenia wyniku naboru powinien wpisać numer ogłoszenia.
  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91/430 36 50.
  • Nabór może zostać przeprowadzony częściowo lub całkowicie zdalnie, np. przy wykorzystaniu narzędzi: zoom, Skype, teams. Kandydat będzie musiał posiadać zainstalowany odpowiedni program.

 

Informacje w sprawie Procedury Sygnalistów w Zachodniopomorskim Urzędzie

Wojewódzkim w Szczecinie znajdują

się na stronie:www.gov.pl/web/uw-zachodniopomorski/informacja-w-sprawieprocedurysygnalistow

Zgłoszenia naruszenia prawa – SYGNALISTA w ZUW – na portalu eGOV.pl

www.gov.pl/web/uw-zachodniopomorski/informacja-w-sprawie-procedurysygnalistow

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

- rozmowa kwalifikacyjna

- w przypadku dużej ilości ofert, rozmowa kwalifikacyjna może zostać poprzedzona testem wiedzy

 

TWOJA APLIKACJA MUSI ZAWIERAĆ:

(DOKUMENTY NIEZBĘDNE)

  • życiorys (CV) i list motywacyjny
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o  ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.

 

 

DOŁĄCZ JEŚLI POSIADASZ:

(DOKUMENTY DODATKOWE)

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów;

 

Aplikuj do: 30 listopada 2024 r.

w formie papierowej:

  • osobiście, w siedzibie urzędu, w zamkniętej kopercie na adres:

Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie

Kancelaria Urzędu, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin

(od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00-14.45) lub

  • pocztą, na adres:

Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie

Biuro Organizacji i Kadr, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin

  • w formie elektronicznej

- za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP)

lub

- pocztą elektroniczną na adres ok@szczecin.uw.gov.pl

z dopiskiem: "oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 144999"

W odniesieniu do ofert składanych osobiście lub za pośrednictwem poczty decyduje

data:

stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

 

 

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH:

Dane osobowe są przetwarzane  zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Wojewoda Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@szczecin.uw.gov.pl, tel. 91 43 03 444 lub listownie: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin.
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
  •  Informacje o odbiorcach danych: dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

Uprawnienia:

1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4. prawo do usunięcia danych osobowych;

- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych:

1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
15.11.2024 00:13 Weronika Wrońska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Biuro Organizacji i Kadr
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
KPRM 144999 starszy inspektor ds. obsługi Wojewódzkiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Wojewódzkim Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności - 5 etatów 2.0 15.11.2024 07:56 Weronika Wrońska
KPRM 144999 starszy inspektor ds. obsługi Wojewódzkiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Wojewódzkim Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności - 5 etatów 1.0 15.11.2024 00:13 Weronika Wrońska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}