W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu (druk ERP-7)

Wymagane dokumenty

Wniosek skierowany do Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie, zawierający następujące informacje:

- imię i nazwisko
- nazwisko rodowe
- datę i miejsce urodzenia
- imię ojca i matki
- adres zamieszkania
- kod, poczta
- podkreślenie żądanych dokumentów
- nazwę zakładu pracy
- stanowisko
- okres zatrudnienia  
- cel wydania zaświadczenia
- nr telefonu i adres do korespondencji 


Termin i sposób załatwienia sprawy

Zaświadczenie wystawia się wg kolejności zgłoszeń, bez zbędnej zwłoki nie później niż
w ciągu miesiąca.
Czynności wykonane po przyjęciu wniosku: wypełnienie wniosku na podstawie akt osobowych pracownika oraz kartotek płacowych.
 

Miejsce złożenia dokumentów
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki
Wały Chrobrego 4
70-502 Szczecin
 

Biuro Organizacji i Kadr 

od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00:15.00, w pokoju 279, 283
tel. 91 430 3477
tel. 91 430  3521 
fax 91 430 3475
e-mail: ok@szczecin.uw.gov.pl
 

Delegatura Urzędu w Koszalinie:
od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30-15:30, w pokoju 129

tel. 94 34 28 241
fax 94 34 23 816 
e-mail: delegatura@szczecin.uw.gov.pl
 

Uwaga:

Świadectwa pracy oraz zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu (druk ZUS ERP-7) wysyłane są listem poleconym za potwierdzeniem zwrotnym na wskazany adres lub odbierane osobiście w sekretariacie Biura Organizacji i Kadr. 

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych.

 

 

{"register":{"columns":[]}}