W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Złóż skargę lub wniosek

W jaki sposób można przekazać skargę lub wniosek?

​​Skargi lub wnioski kierowane do Dolnośląskiego Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej można:

  1. przesłać pocztą tradycyjną na adres: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej we Wrocławiu, ul. Ofiar Oświęcimskich 15A, 50 - 069 Wrocław;
  2. złożyć za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP;
  3. złożyć przy wykorzystaniu usługi e-Doręczenia;
  4. złożyć bezpośrednio w sekretariacie Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej przy ul. Ofiar Oświęcimskich 15a, 50- 069  Wrocław;
  5. złożyć ustnie do protokołu - we wszystkie dni powszednie od 9.00 do 15.00, a w środy od 9.00 do 17.00  po uprzednim ustaleniu terminu spotkania drogą telefoniczną pod numerem: + 48 71 3442038

Ile czasu trwa rozpatrzenie skargi lub wniosku?

  1. Skargi i wnioski rozpatrywane są bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu miesiąca.
  2. Skargi i wnioski wniesione lub przekazane przez posłów na Sejm, senatorów i radnych rozpatrywane są najpóźniej w terminie czternastu dni od dnia ich wniesienia albo przekazania.
  3. W razie niemożności załatwienia skargi lub wniosku w wyżej określonym terminie, wnioskodawca jest powiadamiany o czynnościach podjętych w celu rozpatrzenia skargi lub wniosku oraz o przewidywanym terminie załatwienia.
  4. Zawiadomienie o sposobie załatwienia skargi (wniosku) zawiera wskazanie, w jaki sposób skarga (wniosek) została załatwiona oraz podpis z podaniem imienia, nazwiska i stanowiska służbowego osoby upoważnionej do załatwienia.; zawiadomienie o odmownym załatwieniu skargi (wniosku) powinno zawierać ponadto uzasadnienie faktyczne i prawne. 

Uwagi

Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.

Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.10.2024 10:48 Dominika Mądry
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Dominika Mądry
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Złóż skargę lub wniosek 1.0 10.10.2024 10:48 Dominika Mądry

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}