Komunikat dotyczący zasad załatwiania spraw w Inspektoracie z uwagi na koronowirusa
Szanowni Państwo,
W trosce o bezpieczeństwo interesantów i pracowników Wojewódzkiego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, w celu minimalizacji skutków rozprzestrzeniania się koronowirusa, prosimy o stosowanie poniższych zasad załatwiania spraw:
- Prosimy o kontakt telefoniczny tel. 89 522 89 20 celem uzgodnienia sposobu załatwienia sprawy.
- Załatwienie wszelkich spraw możliwe jest poprzez pocztę mailową Inspektoratu (wijhars@wijhars.olsztyn.pl), pocztę tradycyjną oraz za pośrednictwem platformy ePUAP (Elektroniczna skrzynka podawcza).
- Przyjmowanie interesantów w siedzibie Inspektoratu odbywa się w godzinach 7.30-15.30.
- Po wejściu do budynku Inspektoratu prosimy o kierowanie się na pierwsze piętro pokój 202 (sekretariat) i skorzystanie z domofonu. W pomieszczeniach należy zachować bezpieczny dystans oraz zakrywać usta i nos np. przy pomocy maseczki. Przy wejściu do strefy biurowej dostępne są środki do dezynfekcji rąk.
- Dla osób z niepełnosprawnościami zostało wydzielone miejsce parkingowe na placu wewnętrznym. Ponieważ w budynku nie ma windy spotkanie z pracownikiem WIJHARS-u realizowane będzie w pomieszczeniu z wejściem znajdującym się od strony parkingu. Wizytę należy wcześniej uzgodnić telefonicznie lub zadzwonić po przybyciu na teren Inspektoratu (tel. 89 522 89 20). Spotkanie odbędzie się z zachowaniem wymaganych środków ostrożności (dystans społeczny, zakrywanie ust i nosa oraz dezynfekcja rąk).
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 22.09.2021 15:18 Andrzej Giżyński
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- WIJHARS w Olsztynie
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Komunikat dotyczący zasad załatwiania spraw w Inspektoracie z uwagi na koronowirusa | 1.0 | 22.09.2021 15:18 Andrzej Giżyński |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP