Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz innych materiałów do siedziby Zamawiajacego.
ZER-ZP-12/2014
Materiały
Ogłoszenie o zamówieniu - pdf.doc20140520123150.pdf 1.96MB Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pdf.
Tonery_SIWZ.pdf 14.36MB Zał. nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy.
Zalacznik_nr_1_do_SIWZ_-_Formularz_ofertowy_.doc 0.21MB Zał. nr 2 do SIWZ - Wzór oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Zalacznik_nr_2_do_SIWZ_-_Wzor_oswiadczenia_Wykonawcy_o_spelnianiu_przeslanek_zawartych_w_art__22.doc 0.08MB Zał. nr 3 do SIWZ - Wzór oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
Zalacznik_nr_3_do_SIWZ_-_Wzor_oswiadczenia_Wykonawcy_o_braku_podstaw_do_wykluczenia_z_powodu_niespelnienia_warunkow.doc 0.08MB Zał. nr 4 do SIWZ - Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej /informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.
Zalacznik_nr_4_do_SIWZ_-_Lista_podmiotow_nalezacych_do_tej_samej_grupy_kapitalowej.doc 0.09MB Zał. nr 5 do SIWZ - Wzór protokołu odbioru
Zalacznik_nr_5_do_SIWZ_-_Wzor_protokolu_odbioru_.doc 0.08MB Zał. nr 6 do SIWZ- Wzór wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert
Zalacznik_nr_6_do_SIWZ_-_Wzor_wykazu_wykonanych__a_w_przypadku_swiadczen_okresowych_lub_ciaglych_rowniez_wykonywanych__glownych_dostaw_w_okresie_ostatnich_3_lat.doc 0.08MB Wyjaśnienie - odpowiedzi na pytania uczestników postępowania.
wyjasnienie.pdf 1.97MB Zawiadomienie o zmianie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia- pdf.
zawiadomienie.pdf 0.76MB Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - pdf.
ogloszenie_o_zmianie.pdf 0.93MB Wyjaśnienie - odpowiedź na pytanie Uczestnika postępowania
Wyjasnienie_-_28_05_2014r_.pdf 0.35MB Zawiadomienie o zmianie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Zawiadomienie_o_zmianie_tresci_SIWZ.pdf 0.27MB Formularz ofertowy - po zmianie treści SIWZ
Formularz_ofertowy_-_po_zmianie.pdf 2.69MB Formularz ofertowy - po zmianie treści SIWZ
ZER-ZP-12-2014_-_for__ofert__po_zmianie.doc 0.21MB Wyjaśnienie - odpowiedź na pytanie Uczestnika postępowania
Wyjasnienie_-_odpowiedz_na_pytanie.pdf 0.31MB Zawiadomienie o zmianie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Zawiad__o_zmianie_tresci_SIWZ.pdf 0.31MB Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty, o Wykonawcach wykluczonych oraz o ofertach odrzuconych.
Tonery_na_strone.pdf 2.41MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 15.07.2021 08:07 Kacper Purgat
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział Zamówień Publicznych
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz innych materiałów do siedziby Zamawiajacego. | 1.0 | 15.07.2021 08:07 Kacper Purgat |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP