W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz innych materiałów do siedziby Zamawiajacego.

ZER-ZP-12/2014

Materiały

Ogłoszenie o zamówieniu - pdf.
doc20140520123150.pdf 1.96MB
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pdf.
Tonery​_SIWZ.pdf 14.36MB
Zał. nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy.
Zalacznik​_nr​_1​_do​_SIWZ​_-​_Formularz​_ofertowy​_.doc 0.21MB
Zał. nr 2 do SIWZ - Wzór oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Zalacznik​_nr​_2​_do​_SIWZ​_-​_Wzor​_oswiadczenia​_Wykonawcy​_o​_spelnianiu​_przeslanek​_zawartych​_w​_art​_​_22.doc 0.08MB
Zał. nr 3 do SIWZ - Wzór oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
Zalacznik​_nr​_3​_do​_SIWZ​_-​_Wzor​_oswiadczenia​_Wykonawcy​_o​_braku​_podstaw​_do​_wykluczenia​_z​_powodu​_niespelnienia​_warunkow.doc 0.08MB
Zał. nr 4 do SIWZ - Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej /informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.
Zalacznik​_nr​_4​_do​_SIWZ​_-​_Lista​_podmiotow​_nalezacych​_do​_tej​_samej​_grupy​_kapitalowej.doc 0.09MB
Zał. nr 5 do SIWZ - Wzór protokołu odbioru
Zalacznik​_nr​_5​_do​_SIWZ​_-​_Wzor​_protokolu​_odbioru​_.doc 0.08MB
Zał. nr 6 do SIWZ- Wzór wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert
Zalacznik​_nr​_6​_do​_SIWZ​_-​_Wzor​_wykazu​_wykonanych​_​_a​_w​_przypadku​_swiadczen​_okresowych​_lub​_ciaglych​_rowniez​_wykonywanych​_​_glownych​_dostaw​_w​_okresie​_ostatnich​_3​_lat.doc 0.08MB
Wyjaśnienie - odpowiedzi na pytania uczestników postępowania.
wyjasnienie.pdf 1.97MB
Zawiadomienie o zmianie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia- pdf.
zawiadomienie.pdf 0.76MB
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - pdf.
ogloszenie​_o​_zmianie.pdf 0.93MB
Wyjaśnienie - odpowiedź na pytanie Uczestnika postępowania
Wyjasnienie​_-​_28​_05​_2014r​_.pdf 0.35MB
Zawiadomienie o zmianie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Zawiadomienie​_o​_zmianie​_tresci​_SIWZ.pdf 0.27MB
Formularz ofertowy - po zmianie treści SIWZ
Formularz​_ofertowy​_-​_po​_zmianie.pdf 2.69MB
Formularz ofertowy - po zmianie treści SIWZ
ZER-ZP-12-2014​_-​_for​_​_ofert​_​_po​_zmianie.doc 0.21MB
Wyjaśnienie - odpowiedź na pytanie Uczestnika postępowania
Wyjasnienie​_-​_odpowiedz​_na​_pytanie.pdf 0.31MB
Zawiadomienie o zmianie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Zawiad​_​_o​_zmianie​_tresci​_SIWZ.pdf 0.31MB
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty, o Wykonawcach wykluczonych oraz o ofertach odrzuconych.
Tonery​_na​_strone.pdf 2.41MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
15.07.2021 08:07 Kacper Purgat
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Zamówień Publicznych
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz innych materiałów do siedziby Zamawiajacego. 1.0 15.07.2021 08:07 Kacper Purgat

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}