W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zakup urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych oraz zapewnieniem serwisu posprzedażnego w miejscach użytkowania urządzeń.

ZER-ZP-27/2016

Materiały

Ogłoszenie o zamówieniu.
Ogloszenie​_o​_zamow​_.pdf 0.79MB
SIWZ - Specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
SIWZ​_-​_urzadz​_​_wielof​_​_-​_2016r​_.pdf 3.56MB
Zał. nr 1a do SIWZ - Formularz ofertowy.
Zal​_​_nr​_1a.docx 0.06MB
Zał. nr 1b do SIWZ - Formularz ofertowy.
Zal​_​_nr​_1b.docx 0.06MB
Zał. nr 2 do SIWZ - Wzór oświadczenia Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Zal​_​_nr​_2.docx 0.06MB
Zał. nr 3 do SIWZ - Wzór oświadczenia Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania.
Zal​_​_nr​_3.docx 0.06MB
Zał. nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zal​_​_nr​_4.docx 0.06MB
Zał. nr 5 do SIWZ - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 2-ch głównych dostaw odpowiadających wymaganiom określonym w rozdziale VII ust. 1 pkt 3 lit. a) SIWZ.
Zal​_​_nr​_5.docx 0.06MB
Zał. nr 6a do SIWZ - Parametry oferowanych urządzeń - formularz dla Zadania nr I
Zal​_​_nr​_6a.docx 0.06MB
Zał. nr 6b do SIWZ - Parametry oferowanych urządzeń - formularz dla Zadania nr II
Zal​_​_nr​_6b.docx 0.06MB
Zał. nr 7a do SIWZ - Kalkulacja kosztów konserwacji dla Zadania nr I
Zal​_​_nr​_7a.docx 0.06MB
Zał. nr 7b do SIWZ - Kalkulacja kosztów konserwacji dla Zadania nr II
Zal​_​_nr​_7b.docx 0.06MB
Zał. nr 8a do SIWZ - Kalkulacja kosztów eksploatacji dla Zadania nr I
Zal​_​_nr​_8a.docx 0.06MB
Zał. nr 8b do SIWZ - Kalkulacja kosztów eksploatacji dla Zadania nr II
Zal​_​_nr​_8b.docx 0.06MB
Wyjaśnienie - odpowiedzi na pytania Uczestników postępowania
Wyjasnienie​_-​_odp​_​_na​_pytania.pdf 0.09MB
Informacja z otwarcia ofert - ZADANIE nr I
Zadanie​_nr​_I.pdf 0.37MB
Informacja z otwarcia ofert - ZADANIE nr II
Zadanie​_nr​_II.pdf 0.37MB
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania oraz o odrzuceniu oferty - Zadanie nr I
doc02356620161212154723.pdf 0.44MB
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Zadanie nr II
doc02356720161212154832.pdf 0.41MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
15.07.2021 08:07 Kacper Purgat
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Zamówień Publicznych
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zakup urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych oraz zapewnieniem serwisu posprzedażnego w miejscach użytkowania urządzeń. 1.0 15.07.2021 08:07 Kacper Purgat

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}