W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności serwisu

Zespół Szkół Muzycznych w Poznaniu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej: https://www.gov.pl/zsmpoznan

Dane teleadresowe jednostki:

Zespół Szkół Muzycznych w Poznaniu

ul. Nieszawska 13a, 61-021 Poznań

tel: 61 8666-129

e-mail: sekretariat@zsm.poznan.pl

Data publikacji strony internetowej: 2007-01-18

Data ostatniej dużej aktualizacji: 2020-03-29

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, z powodu poniższych niezgodności lub wyłączeń:

mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:

  • pochodzą z różnych źródeł,
  • są bardzo obszerne, a ich wytworzenie odbywało się w kilku komórkach organizacyjnych, co uniemożliwiało wpływ na ich docelową treść oraz kształt,
  • opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji,
  • opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

 

Wyłączenia: treści będące w posiadaniu podmiotu publicznego, które nie zostały przez niego wytworzone bądź, których dostosowanie do wymagań dostępności cyfrowej wymaga modyfikacji, do której podmiot nie jest uprawiony są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności (wyłączenie na podstawie art. 3 ust. 2 pkt 5) ustawy o dostępności cyfrowej), mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności (wyłączenie na podstawie art. 3 ust. 2 pkt 4) ustawy o dostępności cyfrowej).

Oświadczenie sporządzono dnia 05.03.2024 roku. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny. Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 602-711-627. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Joanna Karpacz , adres poczty elektronicznej dyrektor@zsm.poznan.pl Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 61 8666-129 .Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie. Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

 

Dostępność architektoniczna

Zespół Szkół Muzycznych w Poznaniu ul. Nieszawska 13a, 61-021 Poznań

1. W głownym budynku szkoły znajduje się toaleta dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

2. Budynek posiada windę oraz platformę do wózków

3. Przy obiekcie znajdują się miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.

4. Osobami oddelegowanymi do udzielania informacji przy wejściu głównym są pracownicy obsługi na portierni, która czynna jest w godz. od 8: 00 – 21:00.

5. Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym. Warunkiem jest wyposażenie psa w uprząż oraz posiadanie certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego i zaświadczenia o wykonaniu wymaganych szczepień weterynaryjnych. Podstawa prawna:

    art. 20a i 20b ustawy z dn. 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2019 poz. 1172, z późn. zm.),
    rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 1 kwietnia 2010 roku w sprawie wydawania certyfikatów potwierdzających status psa asystującego (Dz. U. z 2010 Nr 64, poz. 399).

6. W szkole nie ma pętli indukcyjnych.

7. Sekretariat znajduję się w pomieszczeniu nr 501 na V piętrze budynku.

8. W szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.

9. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a oraz głośników naprowadzających, informacje udzielane są na portierni znajdującej się na parterze szkoły, po prawej stronie od wejścia głównego.

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
30.03.2022 13:59 Kinga Pawlicka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Dariusz Chlebowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 6.0 05.03.2024 14:08 Kinga Pawlicka
Deklaracja dostępności 5.0 05.03.2024 14:07 Kinga Pawlicka
Deklaracja dostępności 4.0 05.03.2024 14:05 Kinga Pawlicka
Deklaracja dostępności 3.0 21.03.2023 11:12 Kinga Pawlicka
Deklaracja dostępności 2.0 04.10.2022 09:21 Kinga Pawlicka
Deklaracja dostępności 1.0 30.03.2022 13:59 Kinga Pawlicka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}