Klauzula informacyjna (RODO)
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuję, że:
- Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Malborku (82-200 Malbork, ul. Wybickiego 1, tel. 55 270 21 30, fax. 55 270 21 40, e-mail: sekretariat.malbork@straz.gda.pl).
- W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Malborku wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych Sylwia Rudyk, (80-251 Gdańsk, ul. Sosnowa 2, tel. 58 347 78 00, fax. 58 347 78 33, mail: iod@straz.gda.pl).
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji czynności związanych z przyznawaniem orderów i odznaczeń państwowych oraz resortowych (m. in. wnioskowanie, wręczanie, przekazywanie).
- Odbiorcami danych są jednostki organizacyjne PSP oraz inne organy i podmioty na mocy przepisów odrębnych ustaw oraz podmioty przetwarzające na rzecz administratora.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres czasu zgodny z przepisami wynikającymi z przepisów prawa dotyczących archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt 3, lecz nie krócej niż okres wskazany
w przepisach o archiwizacji. Oznacza to, że dane osobowe mogą zostać zniszczone po upływie od 1 roku do 50 lat, zależnie od kategorii archiwalnej. - Posiada Pani/Pan prawo do:
- żądania dostępu do treści swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- usunięcia danych, przetwarzanych na podstawie Pani/Pana zgody; w pozostałych przypadkach, w których Organ PSP przetwarza dane osobowe na podstawie przepisów prawa, dane mogą być usunięte po zakończeniu okresu archiwizacji,
- ograniczenia przetwarzania swoich danych,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, z zastrzeżeniem, że nie dotyczy to przypadków, w których Organ PSP posiada uprawnienie do przetwarzania danych na podstawie przepisów prawa.
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531-03-00, fax. 22 531-03-01, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl) jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy Rozporządzenia.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia.
W celu zapewnienia odpowiedniego i efektywnego poziomu ochrony danych oraz dbałość o dobro osób fizycznych, w tym pracowników i funkcjonariuszy informujemy że przygotowane zostały klauzule:
Materiały
Klauzula informacyjnaklauzula-informacyjna.pdf 0.38MB Zakres odpowiedzialności oraz podział zadań współadministratorów
Zakres-odpowiedzialnoÅ_ci-oraz-podziaÅ_-zadaÅ_-wspóÅ_administratorów.pdf 0.24MB Odpowiedzialność i zadania innych niż PSP jednostek ochrony przeciwpożarowej
OdpowiedzialnoÅ_Ä_-i-zadania-innych-niż-PSP-jednostek-ochrony-przeciwpożar-.pdf 0.22MB 1.Działania_ratowniczo-gaśnicze
1.Działania_ratowniczo-gaśnicze.docx 0.02MB 2.Monitoring_wizyjny
2.Monitoring_wizyjny.docx 0.02MB 3.Korespondencja,_kontrahenci
3.Korespondencja,_kontrahenci.docx 0.02MB 4.Prowadzenia_czynnosci_kontrolno_rozpoznawczych
4.Prowadzenia_czynnosci_kontrolno_rozpoznawczych.docx 0.02MB 5.ZDR_i_ZZR
5.ZDR_i_ZZR.docx 0.02MB 6.Fundusz_Socjalny
6.Fundusz_Socjalny.docx 0.02MB 7.Nabór_do_służby_i_pracy
7.Nabór_do_służby_i_pracy.docx 0.02MB 8.Szkolenia
8.Szkolenia.docx 0.02MB 9.Zamowienia_publiczne
9.Zamowienia_publiczne.docx 0.02MB 10.Odbiory_umowy
10.Odbiory_umowy.docx 0.02MB 11.Konkursy_i_imprezy_okolicznościowe
11.Konkursy_i_imprezy_okolicznościowe.docx 0.02MB 12.Zawody_sportowe
12.Zawody_sportowe.docx 0.02MB 13.Gospodarka_transportowa
13.Gospodarka_transportowa.docx 0.02MB 14.Postepowania_administracyjne
14.Postepowania_administracyjne.docx 0.02MB 15.Odbiory_robót_i_usług
15.Odbiory_robót_i_usług.docx 0.02MB 16.Obsługa procesu sprawdzenia lustracyjnego
Obsługa_procesu_sprawdzenia_lustracyjnego.docx 0.02MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 17.09.2020 09:25 Adam Nosko
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Adam Nosko/ Jolanta Śmiertka
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Klauzula informacyjna (RODO) | 6.0 | 02.08.2023 12:07 Adam Nosko |
Klauzula informacyjna (RODO) | 5.0 | 03.11.2022 11:28 Adam Nosko |
Klauzula informacyjna (RODO) | 4.0 | 03.11.2022 11:27 Adam Nosko |
Klauzula informacyjna (RODO) | 3.0 | 02.07.2021 10:28 Adam Nosko |
Klauzula informacyjna (RODO) | 2.0 | 25.09.2020 10:25 Adam Nosko |
Klauzula informacyjna (RODO) | 1.0 | 17.09.2020 09:25 Adam Nosko |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP