Formularz wniosku o płatność - obowiązujący od 29 września 2016 r. do 26 grudnia 2016 r.
W przypadku składania poprawek/uzupełnień do złożonego już wniosku o płatność, Beneficjenta obowiązuje wersja z dnia złożenia wniosku o płatność do oddziału regionalnego ARIMR, a nie dnia składania uzupełnień.
Formularz wniosku o płatność oraz Instrukcja wypełniania wniosku o płatność:
Materiały
Formularz wniosku o płatnośćWniosek_o_platnosc_plaszczowy_2809.xls 0.50MB Instrukcja wypełniania wniosku o płatność
Instrukcja_do_wniosku_o_platnosc_210616.pdf 0.69MB
Załączniki udostępnione na formularzach ARiMR:
Materiały
Wzór oświadczenia o oddzielnym systemie rachunkowościZal_1_Wzor_oswiadczenia_o_oddzielnym_systemie_rachunkowosci.xls 0.04MB Informacje dotyczące parametrów zakupionej maszyny/urządzenia
Zal_2_Informacje_dotyczace_parametrow_zakupionych_maszynu_rzadzen.xls 0.04MB Wzór oświadczenia o oprocentowaniu
Zal_3_Wzor_oswiadczenia_o_oprocentowaniu.xls 0.04MB Sprawozdanie z realizacji operacji
Zal_4b_Sprawozdanie_z_realizacji_operacji_osn.xls 0.05MB
W związku z wprowadzeniem zmienionego formularza wniosku o płatność, dotychczasowy załącznik "Zestawienie faktur lub równoważnych dokumentów księgowych" przestał obowiązywać. Zatem w stosunku do beneficjentów, którzy na podstawie odrębnych przepisów, nie są zobowiązani do prowadzenia ksiąg rachunkowych warunek dotyczący prowadzenia oddzielnego systemu rachunkowości albo korzystania z odpowiedniego kodu rachunkowego, dotyczący prowadzenia "Zestawienia faktur lub równoważnych dokumentów księgowych na formularzu opracowanym i udostępnionym przez Agencję" uważa się za spełniony poprzez wypełnienie Kolumny 11 części V formularza wniosku o płatność pt. "Wykaz faktur lub dokumentów o równoważnej wartości dowodowej potwierdzających poniesienie kosztów kwalifikowalnych".