Podnosimy świadomość w zakresie korzystania z technologii cyfrowych!
27.08.2024
Szanowni Państwo,
Z przyjemnością informujemy, że podpisaliśmy porozumienie o dofinansowanie dla Działania 2.5 „Wsparcie umiejętności cyfrowych” w ramach naboru nr FERC.02.05-IP.01-002/24.
Działanie FERC 02.05
W działaniu wsparte zostanie przedsięwzięcie polegające na przeprowadzeniu kampanii edukacyjno-informacyjnych, których celem będzie podnoszenie świadomości przedsiębiorców i ich pracowników w zakresie korzystania z technologii cyfrowych, a także wykorzystania z e-usług publicznych oraz wzrostu cyberbezpieczeństwa w firmach.
O projekcie
Numer projektu: FERC.02.05-IP.01-002/24
Tytuł projektu: „Kampania edukacyjno-informacyjna dla przedsiębiorców, upowszechniająca korzyści płynące z technologii Cyfrowych”
Beneficjent: Ministerstwo Rozwoju i Technologii
Kwota dofinansowania: 9 990 649,06 PLN
Kampania edukacyjno-informacyjna
Projekt ma na celu zwiększenie świadomości o korzyściach technologii cyfrowych wśród przedsiębiorców i ich pracowników. Obejmuje trzy główne obszary tematyczne: e-usługi publiczne, cyberbezpieczeństwo oraz wykorzystanie technologii cyfrowych.
W ramach projektu planowane są co najmniej trzy kampanie internetowe i PR, a także minimum 20 akcji specjalnych organizowanych na żywo oraz online, z udziałem lokalnych eDIH i organizacji pozarządowych.Zaangażowani będą eksperci, m.in. z MRiT, MF, ZUS i NASK, którzy przygotują materiały edukacyjne, zapewniając ich wysoką jakość merytoryczną. Działania kampanijne będą dostosowane do grupy docelowej na podstawie konsultacji z organizacjami zrzeszającymi przedsiębiorców i organizacjami pozarządowymi, współpracujących z biznesem.
Realizacja projektu będzie wspierana przez przetargi i zakupy publiczne na agencje reklamowe, które pomogą MRiT w osiągnięciu celów zakładanych w projekcie. Planowane jest stworzenie strategii kampanii, określenie wskaźników szczegółowych, zakup mediów oraz stworzenie materiałów reklamowych. Kampania będzie promować m.in. korzystanie z e-usług online administracji publicznej, poprawę cyberbezpieczeństwa firm oraz inwestowanie w technologie cyfrowe.
Harmonogram prac przewiduje opracowanie strategii kampanii w listopadzie 2024 r., rozpoczęcie emisji kampanii w internecie w kwietniu 2025 r. oraz zakończenie obu etapów kampanii do maja 2027 roku.