W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Podnosimy świadomość w zakresie korzystania z technologii cyfrowych!

27.08.2024

Zawarcie porozumienia z MRIT w ramach działania FERC 2.5

Szanowni Państwo,

Z przyjemnością informujemy, że podpisaliśmy porozumienie o dofinansowanie dla Działania 2.5 „Wsparcie umiejętności cyfrowych” w ramach naboru nr FERC.02.05-IP.01-002/24.

Działanie FERC 02.05

W działaniu wsparte zostanie przedsięwzięcie polegające na przeprowadzeniu kampanii edukacyjno-informacyjnych, których celem będzie podnoszenie świadomości przedsiębiorców i ich pracowników w zakresie korzystania z technologii cyfrowych, a także wykorzystania z e-usług publicznych oraz wzrostu cyberbezpieczeństwa w firmach.

O projekcie

Numer projektu: FERC.02.05-IP.01-002/24
Tytuł projektu: „Kampania edukacyjno-informacyjna dla przedsiębiorców, upowszechniająca korzyści płynące z technologii Cyfrowych”
Beneficjent: Ministerstwo Rozwoju i Technologii
Kwota dofinansowania: 9 990 649,06 PLN

Kampania edukacyjno-informacyjna

Projekt ma na celu zwiększenie świadomości o korzyściach technologii cyfrowych wśród przedsiębiorców i ich pracowników. Obejmuje trzy główne obszary tematyczne: e-usługi publiczne, cyberbezpieczeństwo oraz wykorzystanie technologii cyfrowych.

W ramach projektu planowane są co najmniej trzy kampanie internetowe i PR, a także minimum 20 akcji specjalnych organizowanych na żywo oraz online, z udziałem lokalnych eDIH i organizacji pozarządowych.Zaangażowani będą eksperci, m.in. z MRiT, MF, ZUS i NASK, którzy przygotują materiały edukacyjne, zapewniając ich wysoką jakość merytoryczną. Działania kampanijne będą dostosowane do grupy docelowej na podstawie konsultacji z organizacjami zrzeszającymi przedsiębiorców i organizacjami pozarządowymi, współpracujących z biznesem.

Realizacja projektu będzie wspierana przez przetargi i zakupy publiczne na agencje reklamowe, które pomogą MRiT w osiągnięciu celów zakładanych w projekcie. Planowane jest stworzenie strategii kampanii, określenie wskaźników szczegółowych, zakup mediów oraz stworzenie materiałów reklamowych. Kampania będzie promować m.in. korzystanie z e-usług online administracji publicznej, poprawę cyberbezpieczeństwa firm oraz inwestowanie w technologie cyfrowe.

Harmonogram prac przewiduje opracowanie strategii kampanii w listopadzie 2024 r., rozpoczęcie emisji kampanii w internecie w kwietniu 2025 r. oraz zakończenie obu etapów kampanii do maja 2027 roku.

{"register":{"columns":[]}}