W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Jak poprawnie złożyć wnioski w systemie do rozliczeń grantów?

14.11.2024

Dołącz do webinaru o projekcie „Cyberbezpieczny Samorząd”

Webinar o projekcie "Cyberbezpieczny Samorząd" 19 listopada o godz. 10.00.
Temat: Jak poprawnie złożyć wnioski w systemie do rozliczeń grantów.

Szanowni Państwo,

w przyszłym tygodniu łączymy się na kolejnym spotkaniu online, podczas którego omówimy System do rozliczeń grantów.


 Data: 19 listopada o godz. 10.00

 Webinar poprowadzi: Anna Sitkowska, Kierowniczka Działu Zarządzania Procesami i Projektami NASK PIB
 Podczas naszego spotkania omówimy:

  • System do rozliczeń grantów (zaprezentujemy jego funkcjonalności oraz korzyści płynące z jego wykorzystania)
  • Proces składania wniosków (krok po kroku przeprowadzimy Państwa przez cały proces aplikacji w systemie, abyście czuli się pewnie i komfortowo przy rozliczaniu swoich grantów)

Link do spotkania został przesłany do Państwa mailowo.

W przypadku problemów z dostępem, prosimy o kontakt na cyberbezpiecznysamorzad@cppc.gov.pl

Informacje, dokumenty i materiały dotyczące projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” dostępne są na stronie projektu

{"register":{"columns":[]}}