Naprawa błędu - dotyczy komunikatu z dnia 24 sierpnia
30.08.2023
Szanowni Państwo,
nawiązując do komunikatu z dnia 24 sierpnia 2023 r. JW zamieszczonego na stronie internetowej, JW informuje, że system informatyczny CPPC służący do obsługi naboru (SI) działa prawidłowo. Błąd polegający na pojawieniu się komunikatu w SI o nieprawidłowości w sekcji „Przedsiębiorstwa powiązane z Beneficjentem’’ i dotyczy „Nazwa przedsiębiorstwa powiązanego z Beneficjentem”: Wprowadzono niedopuszczalne znaki został już wyeliminowany, a SI umożliwia już złożenie uzupełnień.
Wnioski o objęcie Przedsięwzięcia wsparciem, których dotyczy ten błąd zostały odblokowane i istnieje już możliwość wprowadzenia danych w sekcji "Przedsiębiorstwa powiązane z Beneficjentem". Termin na złożenie uzupełnień dla ww. wniosków ustala się do dnia 7 września 2023 r.
Podstawa prawna: § 6 ust. 16 Regulaminu wyboru dla naboru nr KPOD.05.02-IW.06-001/23