Ruszył trzeci nabór wniosków w programie Cyfrowa Gmina
11.01.2021
Projekt Cyfrowa Gmina finansowany jest z Funduszy Europejskich w ramach programu React-EU i skierowany jest do wszystkich gmin w Polsce. Budżet programu to miliard złotych.
Środki te gminy mogą wykorzystać m.in. na: zakup sprzętu, oprogramowania i licencji, edukację cyfrową dla pracowników JST i jednostek podległych oraz zapewnienie cyberbezpieczeństwa samorządowych systemów informatycznych.
Trzeci nabór w konkursie trwa od 11 stycznia do 10 lutego 2022 r.
Zachęcamy Państwa do zapoznania się z dokumentacją programu oraz materiałami pomocniczymi znajdującymi się na stronie konkursu.
Pytania dotyczące konkursu lub sposobu składania wniosku można zadawać mailowo lub dzwoniąc na infolinię.
Infolinia działa w godzinach 7:30-16:30 od poniedziałku do piątku:
Tel.: +48 42 631 21 05
e-mail: cyfrowagmina@cppc.gov.pl