Planujesz złożyć wniosek w trzecim naborze Działania 2.1. FERC?
25.11.2024
Dołącz do spotkania informacyjnego dla Wnioskodawców
Informacje o spotkaniu informacyjnym
Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych naborem nr FERC.02.01-IP.01-003/24 dotyczącym typu projektów: „E-usługi publiczne, wewnątrzadministracyjne, systemy back-office, rozwiązania IT dla administracji o horyzontalnym zastosowaniu wysokiej jakości i dostępności e-usług publicznych” w spotkaniu on-line.
Kiedy?
Spotykamy się 4 grudnia 2024 r. o godz. 10.00 za pośrednictwem aplikacji Microsoft Teams.
Jak wziąć udział?
Zgłoszenia przyjmujemy przez formularz do 29 listopada 2024 r.
Link do spotkania otrzymają Państwo 3 grudnia 2024 r. na adres mailowy wskazany w formularzu zgłoszeniowym.
O czym porozmawiamy?
Dlaczego warto?
Przekazane informacje pomogą uczestnikom w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych w naborze FERC.02.01-IP.01-003/24.
Przed spotkaniem zalecamy zapoznanie się z dokumentacją konkursową dostępną na stronie: Działanie 2.1. Wysoka jakość i dostępność e-usług publicznych (trzeci nabór)
Kto poprowadzi spotkanie?
Spotkanie poprowadzą przedstawiciele Centrum Projektów Polska Cyfrowa.
Dodatkowe pytania?
Wszystkie pytania i problematyczne kwestie związane ze spotkaniem informacyjnym prosimy kierować na adres: 2.1ferc@cppc.gov.pl.