W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Planujesz złożyć wniosek w trzecim naborze Działania 2.1. FERC?

25.11.2024

Dołącz do spotkania informacyjnego dla Wnioskodawców

Spotkanie informacyjne dla Wnioskodawców - nabór FERC.02.01-IP.01-003

Informacje o spotkaniu informacyjnym

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych naborem nr FERC.02.01-IP.01-003/24 dotyczącym typu projektów: „E-usługi publiczne, wewnątrzadministracyjne, systemy back-office, rozwiązania IT dla administracji o horyzontalnym zastosowaniu wysokiej jakości i dostępności e-usług publicznych” w spotkaniu on-line.

Kiedy?

Spotykamy się 4 grudnia 2024 r. o godz. 10.00 za pośrednictwem aplikacji Microsoft Teams

Jak wziąć udział? 

Zgłoszenia przyjmujemy przez formularz do 29 listopada 2024 r. 

Link do spotkania otrzymają Państwo 3 grudnia 2024 r. na adres mailowy wskazany w formularzu zgłoszeniowym.

O czym porozmawiamy? 

Agenda spotkania

Dlaczego warto? 

Przekazane informacje pomogą uczestnikom w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych w naborze FERC.02.01-IP.01-003/24.

Przed spotkaniem zalecamy zapoznanie się z dokumentacją konkursową dostępną na stronie: Działanie 2.1. Wysoka jakość i dostępność e-usług publicznych (trzeci nabór)

Kto poprowadzi spotkanie? 

Spotkanie poprowadzą przedstawiciele Centrum Projektów Polska Cyfrowa.

Dodatkowe pytania? 

Wszystkie pytania i problematyczne kwestie związane ze spotkaniem informacyjnym prosimy kierować na adres: 2.1ferc@cppc.gov.pl.

{"register":{"columns":[]}}