Webinar: Alfabet STEAM. A jak Art - czyli jak wprowadzać do lekcji treści z zakresu sztuk wizualnych.
14.03.2023
22 marca 2023 r. odbędzie się webinar: „Alfabet STEAM. A jak Art - czyli jak wprowadzać do lekcji treści z zakresu sztuk wizualnych.”. Spotkanie poprowadzi Magdalena Foltyniak.
Dla kogo jest webinar?
Zapraszamy nauczycielki i nauczycieli każdego etapu edukacyjnego, a także osoby pracujące w świetlicach, bibliotekach i w edukacji domowej.
Czego się dowiesz i do czego Ci się to przyda?
- Dowiesz się jak budować strategie wprowadzania "art" w lekcje szkolne, nie tylko jako środek wyrazu i kreacji, ale jako treści edukacyjnych.
- Poznasz sposoby sięgania do sztuk wizualnych jako treści edukacyjnych i wspierających w uczeniu różnorodnych przedmiotów, poznasz i zdobędziesz i przydatne źródła inspiracji - również te do budowania własnych materiałów edukacyjnych.
- Poznasz przykłady zadań i mini projektów włączających treści z zakresu sztuki z powodzeniem zrealizowanych w różnych dziedzinach.
Informacje o webinarze
Data: 22 marca 2023
Godzina: 18:00 – 19:30
Czas trwania: 1,5h
Uczestniczki i uczestnicy otrzymają zaświadczenie o udziale.
Udział w webinarze jest bezpłatny
Rejestracja online: https://bit.ly/alfabet-STEAM-AjakART
O prowadzącej
Magdalena Foltyniak: animatorka kultury z wieloletnim doświadczeniem, etnolożka. Koordynatorka i inicjatorka projektów społecznych i kulturalnych, zarówno w sektorze pozarządowym jak i w sektorze publicznym. Zainteresowana miastem jako miejscem działania i zmiany oraz współpracą. Społeczniczka i animatorka kultury. Współtwórczyni projektów i współautorka koncepcji miejskich dla przedsięwzięć z pogranicza spraw społecznych i działań inwestycyjnych. Współtwórczyni Warsztatu Miejskiego w Gliwicach i kolektywu Nastaw Ucho, społeczniczka i aktywistka miejska. Majsterkowiczka, a także współautorka książek majesterkowych i popularnonaukowych dla dzieci. W wolnych chwilach szyje, klei i lutuje.
Działanie jest realizowane w ramach Projektu Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT. Projekt jest finansowany ze środków Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, Oś priorytetowa III. Cyfrowe kompetencje społeczeństwa, Działanie 3.2 Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej.