Webinar: Pomysły na STEAM podczas lekcji matematyki i przedmiotów ścisłych. STEAM dla początkujących.
24.02.2023
9 marca 2023 r. odbędzie się webinar: „Pomysły na STEAM podczas lekcji matematyki i przedmiotów ścisłych. STEAM dla początkujących”. Spotkanie poprowadzi Agnieszka Ogiegło. Webinar skierowany jest dla nauczycielek i nauczycieli przedmiotów ścisłych, a także przyrodniczych, w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych.
Podczas webinaru odpowiemy na pytania:
- Jak stosować podejście STEAM w klasie do realizacji podstawy dla przedmiotów ścisłych?
- Jak projektować sytuacje edukacyjne angażujące uczennice i uczniów w proces uczenia się?
- Od czego zacząć pracę interdyscyplinarną ucząc przedmiotów ścisłych?
Czego się dowiesz i co uzyskasz?
- Nauczysz się, w jaki sposób planować i organizować lekcje i zajęcia z wykorzystaniem zadań problemowych i miniprojektów z obszaru przedmiotów ścisłych.
- Poznasz przykłady różnych zadań problemowych i projektowych oraz inspiracje do tworzenia własnych zadań i projektów. Otrzymasz przykładowe karty pracy gotowe do wykorzystania w trakcie zajęć.
Rejestracja online: https://bit.ly/STEAM_na_matematyce_i_przedmiotach_scislych
9 marca 2023 (czwartek) godz. 18:00 - 19:30
Czas trwania: 1,5h
Uczestniczki i uczestnicy otrzymają zaświadczenie o udziale.
Udział w webinarze jest bezpłatny.
O prowadzącej
Agnieszka Ogiegło, nauczycielka dyplomowana matematyki i wicedyrektor w Szkole Podstawowej nr 7 w Kłodzku. Doradca metodyczny w zakresie matematyki w DODN we Wrocławiu filia w Wałbrzychu. Ambasadorka programu eTwinning w województwie dolnośląskim. Egzaminatorka, członek SNM i grupy Superbelfrzy RP. Zrealizowała wiele projektów krajowych i międzynarodowych dotyczących przedmiotów matematyczno - przyrodniczych z wykorzystaniem narzędzi TIK w ramach programu eTwinning. Zdobywała liczne granty w tym: Konstruktorzy Marzeń - Klub Młodego Odkrywcy przy CNK, Fajne T - mobile, Superkoderzy - Fundacji Orange, Działaj Lokalnie, Meet and code. Pasjonatka eTwinning, edukacji globalnej oraz nowoczesnych technologii w nauczaniu, z programowaniem włącznie.
Działanie jest realizowane w ramach Projektu Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT. Projekt jest finansowany ze środków Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, Oś priorytetowa III. Cyfrowe kompetencje społeczeństwa, Działanie 3.2 Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej.