Webinar: STEAM i muzyka. Działanie dźwiękiem
05.12.2023
Zapraszamy na kolejny webinar dla nauczycieli każdego etapu edukacyjnego oraz osób pracujących w świetlicach, bibliotekach i w edukacji domowej.
Dla kogo jest webinar?
Zapraszamy nauczycielki i nauczycieli każdego etapu edukacyjnego, a także osoby pracujące w świetlicach, bibliotekach i w edukacji domowej na webinar: STEAM i muzyka. Działanie dźwiękiem.
Kiedy?
Spotkanie odbędzie się 12 grudnia godz. 18:00 – 19:30.
Czego się dowiesz i do czego Ci się to przyda?
- będziemy kształtować umiejętności budowania wewnętrznej sieci współpracy
- przedstawimy korzyści edukacyjne tworzenia wspólnych projektów z nauczycielami różnych dziedzin nauczania
- zapoznamy się z atrakcyjnymi i łatwo dostępnymi narzędziami cyfrowymi
- zwrócimy uwagę na sferę audio i jej znaczenie w edukacji
Zarejestruj się
Rejestracja online: kliknij tutaj
Czas trwania: 1,5h
Uczestniczki i uczestnicy otrzymają zaświadczenie o udziale
Udział w webinarze jest bezpłatny
O prowadzącym:
Mateusz Ryczek: Senior edukator w pracowni PAKT we Wrocławiu prowadzonej przez Stowarzyszenie „Robisz to”. Edukator i kompozytor. Twórca warsztatów, podczas których uczestnicy poznają sposoby przetwarzania dźwięków i łączenia ich w kompozycje. Zafascynowany dźwiękami i dziecięcą kreatywnością. Swoje działania najczęściej opiera o idee STEAMowe, czego efektem są instalacje artystyczne przygotowywane wraz z dziećmi (np. udźwiękowienie wejścia na Mostek Pokutnic we Wrocławiu). Popularyzator muzyki współczesnej. Za swoją działalność edukacyjną otrzymał Nagrodę Prezydenta Wrocławia. Nominowany do Wrocławskiej Nagrody Artystycznej za album “Cello Works”. Edukator Stowarzyszenia "Robisz.to" i wykładowca Akademii Muzycznej we Wrocławiu. Miłośnik muzyki współczesnej i literatury SF, eksperymentator dźwiękowy, niepoprawny cyklista i hodowca grzybów.
Działanie jest realizowane w ramach Projektu Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT. Projekt jest finansowany ze środków Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, Oś priorytetowa III. Cyfrowe kompetencje społeczeństwa, Działanie 3.2 Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej.
Dowiedz się więcej o projekcie PAKT! tutaj