W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wiedza o naborze FERC dotyczącym udostępniania zasobów kultury w jednym miejscu

07.10.2024

Dołącz do spotkania informacyjnego! Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych naborem nr FERC.02.03-IP.01-002/24 dotyczącym cyfrowego udostępniania zasobów kultury do udziału w spotkaniu on-line.

Spotkanie informacyjne dla wnioskodawców - Działanie 2.3

Kiedy?

Spotykamy się 15 października o godz. 10.00 za pośrednictwem aplikacji Microsoft Teams

Jak wziąć udział? 

Zgłoszenia przyjmujemy przez formularz do 11 października. 

W ramach jednej firmy/instytucji prosimy o zgłoszenie maksymalnie dwóch uczestników. Link do spotkania otrzymają Państwo 14 października na adres mailowy wskazany w formularzu zgłoszeniowym.  

O czym porozmawiamy? 

Dlaczego warto? 

Przekazane informacje pomogą uczestnikom w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych w naborze FERC.02.03-IP.01-002/24 (kultura).

Przed spotkaniem zalecamy zapoznanie się z dokumentacją konkursową dostępną na stronie.

Kto poprowadzi spotkanie? 

Spotkanie poprowadzą przedstawiciele Centrum Projektów Polska Cyfrowa.

Dodatkowe pytania? 

Wszystkie pytania i problematyczne kwestie związane ze spotkaniem informacyjnym prosimy kierować na adres: 2.3ferc@cppc.gov.pl.

{"register":{"columns":[]}}