Fundacja Życie
Opracowanie i przeprowadzenie kampanii społecznej na rzecz zmiany realizowania przez NGOs wsparcia dla dzieci i młodzieży z uwzględnieniem sytuacji rodziny
Celem głównym kampanii społecznej była poprawa więzi rodzinnych i umiejętności rozwiązywania konfliktów, co z kolei wpływa na niższą agresję dzieci i mniejszą skłonność do popełniania czynów zabronionych.
Cel główny zrealizowany został przez przeprowadzenie kampanii społecznej skierowanej do NGOs, które w obszarze swoich działań zajmują się wsparciem dzieci. Kampania społeczna miała pokazać perspektywę obejmowania wsparciem nie tylko dzieci ale całej rodziny i zmianę myślenia
z pajdocentrycznego na familiocentryczny.
W kampanii wykorzystano grafiki statyczne oraz w formie wideo z plansz, karuzeli, a także animację wideo (z wykorzystaniem lektora) oraz prezentację wideo. We wszystkich przypadkach, bardziej merytoryczne treści graficzne, zostały uzupełnione łatwiejszymi w odbiorze, bardziej przystępnymi opisami postów (copy). Zadaniem opisów było schematyczne, skojarzeniowe nakierowanie odbiorców na znaczenie pojęcia „familocentryzm”.
W ramach kampanii powstał spot, który bardzo dobrze oddaje cel projektu i samej kampanii.
Na stronie internetowej projektu odbiorcy mogą się zapoznać
z założeniami podejścia familiocentrycznego – ukierunkowanego na pracę z całą rodziną.
Na zaplanowane w projekcie 100 tys. zasięgu osiągnięto wynik pond trzy razy większy 301 tys.