W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ogłoszenie o naborze partnera do projektu: Systemowe kształcenie specjalistów i specjalistek ds. dostępności cyfrowej

Ministerstwo Cyfryzacji ogłasza otwarty nabór na partnera w celu wspólnego przygotowania i realizacji projektu pn.: Systemowe kształcenie specjalistów i specjalistek ds. dostępności cyfrowej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS), Priorytet 3. Dostępność i usługi dla osób z niepełnosprawnościami, Działanie 03.02 Dostępność cyfrowa.

 

Cel projektu

Celem głównym projektu jest zwiększenie liczby wykształconych specjalistek i specjalistów ds. dostępności cyfrowej poprzez przeszkolenie uczestniczek i uczestników projektu w obszarze dostępności cyfrowej oraz przygotowanie ich do przystąpienia do walidacji w wybranej kwalifikacji rynkowej z zakresu dostępności cyfrowej.

Projekt będzie skierowany do pełnoletnich osób, które chcą zostać specjalistami lub specjalistkami ds. dostępności cyfrowej. W wyniku realizacji projektu zostaną podniesione kompetencje uczestników i uczestniczek w obszarze dostępności cyfrowej. Na zakończenie cyklu szkolenia, uczestniczki i uczestnicy przystąpią do walidacji nabytych efektów uczenia się, w celu uzyskania kwalifikacji rynkowych w obszarze dostępności cyfrowej, w tym, między innymi:

  • audytowanie dostępności stron internetowych zgodnie ze standardem WCAG (Web Content Accessibility Guidelines),
  • audytowanie dokumentów cyfrowych w oparciu o standard WCAG (Web Content Accessibility Guidelines),
  • projektowanie i prowadzenie badań dostępności informacji elektronicznej z udziałem użytkowników-testerów z indywidualnymi potrzebami,
  • wykorzystywanie standardu WCAG (Web Content Accessibility Guidelines) przy tworzeniu i dostosowywaniu stron internetowych,
  • wykorzystanie standardu WCAG (Web Content Accessibility Guidelines) przy tworzeniu i dostosowywaniu aplikacji mobilnych.

Cel partnerstwa

Wspólne przygotowanie i opracowanie wniosku, aplikowanie o dofinansowanie oraz realizacja projektu, w ramach którego przewiduje się realizację działań związanych m.in. z:

  • aktywną rekrutacją uczestniczek i uczestników projektu (w tym kampania mailingowa do podmiotów, które mogą zachęcić do udziału w projekcie potencjalnych uczestników i uczestniczki, działania w sieci internetowej kierowane do wszystkich docelowych grup w projekcie zachęcające do udziału w projekcie oraz artykuły prasowe, rozumiane jako element rekrutacji);
  • badaniami i analizą potrzeb uczestników i uczestniczek szkoleń. Badania będą dotyczyły między innymi: szczegółowych potrzeb edukacyjnych grupy docelowej w zakresie dostępności cyfrowej grupy docelowej projektu, a także sytuacji uczestniczek i uczestników projektu po zakończeniu przez nich szkolenia i ukończenia walidacji z wynikiem pozytywnym;
  • opracowaniem programu szkoleń dla wszystkich grup docelowych w projekcie. Program szkoleń powinien uwzględniać opis sposobu realizacji treści nauczania ustalonych w Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji z zakresu dostępności cyfrowej w zależności od poziomu wiedzy uczestniczek i uczestników szkolenia, a także warunki realizacji szkolenia, w tym wyposażenie i sprzęt niezbędne do realizacji tego szkolenia oraz liczbę godzin szkolenia;
  • organizacją i przeprowadzeniem szkoleń.

W ramach tego zadania zostaną zrealizowane następujące działania:

Realizacja „Szkoły dostępności cyfrowej” 

  1. Przeprowadzenie szkoleń (zajęcia z dostępności cyfrowej) dla:
  • pracownic i pracowników podmiotów publicznych oraz jednostek im podległych i przez nie nadzorowanych – ok. 50% ogólnej liczby uczestników i uczestniczek, 
  • pracownic i pracowników, współpracownic i współpracowników organizacji pozarządowych, o których mowa w art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2023 r., poz. 571), w szczególności prowadzących działalność w sferze zadań publicznych wymienionych w art. 4 ust. 1 pkt 6, 7 lub 10 tej ustawy — posiadających strony internetowe lub aplikacje mobilne, lub zarządzających elementami stron internetowych, lub aplikacji mobilnych zamieszczonymi w środowisku umożliwiającym zapewnienie dostępności cyfrowej treści oraz osób na rzecz których działają te organizacje pozarządowe przez nie rekomendowanych, a także przedstawicieli i przedstawicielek partnerów społecznych w rozumieniu art. 5 pkt 7 ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. z 2023 r., poz. 1259) — ok. 18% ogólnej liczby uczestników i uczestniczek. Nie jest to jednak katalog zamknięty, Wnioskodawca nie wyklucza możliwości, aby w projekcie wzięły udział osoby, które działają na rzecz innych organizacji pozarządowych, poza wyżej wymienionymi, które będą chciały uzyskać kwalifikacje rynkowe z zakresu dostępności cyfrowej.
  • osób, które ukończyły co najmniej szkołę ponadpodstawową — ok. 32% ogólnej liczby uczestników i uczestniczek. Projekt skierowany będzie przede wszystkim do absolwentów, którzy ukończyli kształcenie w zawodzie technik programista i technik informatyk. 

Szkolenia mają na celu przygotowanie do pozytywnej walidacji kwalifikacji rynkowej z zakresu dostępności cyfrowej.

Działanie będzie realizowane w różnych miejscach na terenie całego kraju. Planowane jest przeprowadzenie 74 edycji „Szkoły dostępności cyfrowej”, a w każdej edycji weźmie udział średnio 30 osób. Czas trwania jednej edycji (liczba spotkań w ramach edycji) i jej zakres tematyczny będą uzależnione od wyników badania potrzeb, o którym mowa w zadaniu 2, niemniej Wnioskodawca planuje, iż w jednej edycji, średnio, będzie 20 dni szkoleniowych w następującej formule: 4 zjazdy, każdy zjazd będzie trwał 5 dni. 

Planuje się podział grup szkoleniowych w zależności od poziomu wiedzy uczestniczek i uczestników.

Szkolenia będą prowadzone przez trenerów, ekspertów w dziedzinach objętych programem szkolenia. 

Szkolenia będą się odbywać stacjonarnie.

  1. Sfinansowanie kosztów walidacji i certyfikowania dla uczestniczek i uczestników. 

W ramach tego działania zostaną sfinansowane koszty walidacji i certyfikowania, dotyczące uzyskiwania kwalifikacji rynkowych w obszarze dostępności cyfrowej. 

W ramach projektu planuje się sfinansowanie dla każdej uczestniczki i każdego uczestnika projektu jednej próby podejścia do walidacji. Walidacja będzie prowadzona przez uprawniony do tego podmiot. 
W ramach projektu nie mniej niż 2200 osób zostanie objętych kształceniem z zakresu dostępności cyfrowej z czego 1760 osób uzyska kwalifikacje zawodowe z zakresu dostępności cyfrowej.

W ramach projektu kwalifikacje zawodowe rozumiane są jako kwalifikacje rynkowe, zgodnie ze Zintegrowanym Systemem Kwalifikacji.

Wymagania i oczekiwania w stosunku do partnera

  • działalność potencjalnego partnera musi być zgodna z celami partnerstwa i celami projektu;
  • partner będzie odpowiedzialny za realizację uzgodnionych i wskazanych zadań, o których mowa powyżej;
  • zadania realizowane przez partnera w ramach projektu nie mogą polegać na oferowaniu towarów, świadczeniu usług lub wykonywaniu robót budowlanych na rzecz pozostałych partnerów;
  • partner musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania projektu, tj. posiadać zasoby niezbędne do realizacji projektu w szczególności zasoby ludzkie.

Za osobowy wkład minimalny należy uznać:

  • zespół ekspertów merytorycznych w dziedzinie dostępności cyfrowej — co najmniej 2 osoby oraz
  • osoby zaangażowane w organizację szkoleń, posiadające co najmniej dwuletnie doświadczenie w tym obszarze — co najmniej 2 osoby oraz 
  • osoby zaangażowane w zarządzanie i rozliczanie projektu, posiadające doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej lub innych źródeł zewnętrznych — co najmniej 2 osoby;
  • partner musi posiadać udokumentowane doświadczenie w pozyskiwaniu i należytej realizacji projektów o podobnym charakterze, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego lub innych środków publicznych, realizowanych samodzielnie jako beneficjent (wnioskodawca) lub jako partner, w zakresie zbieżnym z celami projektu;
  • partner musi posiadać bardzo dobrą znajomość zagadnień z zakresu: Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1060 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Funduszu Spójności, Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji i Europejskiego Funduszu Morskiego, Rybackiego i Akwakultury, rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1057 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiające Europejski Fundusz Społeczny Plus (EFS+) oraz uchylające rozporządzenie (UE) nr 1296/2013, ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027, Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, Wytycznych dotyczących realizacji projektów z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w regionalnych programach na lata 2021-2027, Wytycznych dotyczących monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów na lata 2021-2027, Wytycznych dotyczących warunków gromadzenia i przekazywania danych w postaci elektronicznej na lata 2021-2027, Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027, Wytycznych dotyczących realizacji zasady partnerstwa na lata 2021-2027 oraz innych kluczowych zagadnień związanych z realizacją projektów/działań o przedmiotowym zakresie rolę Lidera;
  • doświadczenie w prowadzeniu szkoleń stacjonarnych oraz doświadczenie w tworzeniu harmonogramów szkoleń; 
  • umiejętność dostosowania się do potrzeb uczestników. 

Na żądanie podmiotu wiodącego, partner powinien udokumentować spełnienie wymagań. 

Działania przewidziane w projekcie będą realizowane przez partnera od I kwartału 2024 r. do I kwartału 2028 r. na terenie całego kraju w formie spotkań zjazdowych. 

Kryteria wyboru partnera

Kryteria dostępu

Do postępowania i oceny ofert zostaną zakwalifikowane wyłącznie podmioty, które łącznie spełniają następujące wymagania:

  • prowadzona działalność potencjalnego partnera jest zgodna z zakresem i celami partnerstwa;
  • podmiot nie zalega z opłaceniem składek z tytułu ubezpieczeń społecznych, podatków i innych opłat należnych na rzecz Skarbu Państwa;
  • podmiot nie jest wykluczony z możliwości otrzymania dofinansowania na podstawie przepisów odrębnych;
  • podmiot posiada przynajmniej 3 (trzy)-letnie udokumentowane doświadczenie w pozyskiwaniu i należytej realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego lub innych środków publicznych, realizowanych samodzielnie jako beneficjent (wnioskodawca) lub jako partner.

Nie dopuszcza się do udziału w postępowaniu podmiotów wspólnie składających ofertę, tzw. „konsorcjów”.

Kryteria oceny ofert

  1. Okres prowadzenia działalności w zakresie zgodnym z celami partnerstwa w okresie przed terminem składania ofert:
  1. do 3 lat — 0 pkt,
  2. od 3 do 5 lat — 5 pkt,
  3. od 5 do 8 lat — 10 pkt,
  4. powyżej 8 lat — 15 pkt.
  1. Doświadczenie w realizacji projektów jako beneficjent (wnioskodawca/partner) w zakresie zbieżnym z założeniami projektu:
  1. do 2 projektów lub usług — 0 pkt,
  2. od 3 do 5 projektów lub usług — 5 pkt,
  3. od 6 do 10 projektów lub usług — 15 pkt,
  4. 11 i więcej projektów lub usług — 20 pkt.

Dodatkowo premiowana będzie realizacja projektu jako beneficjent (wnioskodawca/partner) o wartości co najmniej 10.000.000,00 zł w ciągu ostatnich 3 lat — 5 pkt.

  1. Posiadanie odpowiednich zasobów ludzkich do realizacji projektu — za wykazanie jednej dodatkowej osoby powyżej osobowego wkładu minimalnego 2 pkt, ale łącznie nie więcej niż 20 pkt.
  2. Wstępna koncepcja realizacji projektu — maksymalnie 20 pkt.

Wstępna koncepcja realizacji projektu będzie zawierać:

  1. Harmonogram realizacji projektu uwzględniający podział prac na zadania oraz ich pracochłonność — 7 pkt,
  2. Skład zespołu projektowego zawierający wykaz specjalności wraz z określeniem umiejętności/doświadczenia, który będzie realizował projekt — 7 pkt,
  3. Sposoby i terminy realizacji poszczególnych zadań — 6 pkt.

Przy wyborze partnera/rów będą brane pod uwagę następujące kryteria: ocena merytoryczna

Kryteria konieczne do spełnienia  (spełnia / nie spełnia)

  1. Zgodność działania potencjalnego partnera/ów z celami partnerstwa (ocena na podstawie statutu lub innego dokumentu dot. profilu działalności)    
  2. Minimum 3-letnie doświadczenie w pozyskiwaniu i należytej realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego lub innych środków publicznych, realizowanych samodzielnie jako beneficjent (wnioskodawca) lub jako partner    

Pozostałe kryteria oceny (opis i liczba punktów)

  1. Okres prowadzenia działalności w zakresie zgodnym z celami partnerstwa w okresie przed terminem składania ofert 
  1.  do 3 lat — 0 pkt,
  2. od 3 do 5 lat — 5 pkt,
  3. od 5 do 8 lat — 10 pkt,
  4. powyżej 8 lat — 15 pkt.    

Maksymalna liczba punktów: 15

  1. Doświadczenie w realizacji projektów jako beneficjent (wnioskodawca/partner) w zakresie zbieżnym z założeniami projektu    
  1. do 2 projektów lub usług — 0 pkt,
  2. od 3 do 5 projektów lub usług — 5 pkt,
  3. od 6 do 10 projektów lub usług — 15 pkt,
  4. 11 i więcej projektów lub usług — 20 pkt.

*Dodatkowo premiowana będzie realizacja projektu o wartości co najmniej 10.000.000 zł w ciągu ostatnich 3 lat — 5 pkt.    

Maksymalna liczba punktów: 25*

  1. Oferowany wkład potencjalnego partnera w realizację celu partnerstwa w postaci zasobów ludzkich — za wykazanie jednej dodatkowej osoby powyżej osobowego wkładu minimalnego 2 pkt, ale łącznie nie więcej niż 20 pkt,  

Maksymalna liczba punktów: 20

  1. Wstępna koncepcja realizacji projektu, w tym:  
  1.  Harmonogram realizacji projektu uwzględniający podział prac na zadania oraz ich pracochłonność — 7 pkt,
  2. Skład zespołu projektowego zawierający wykaz specjalności wraz z określeniem umiejętności/doświadczenia, który będzie realizował projekt — 7 pkt,
  3. Sposoby i terminy realizacji poszczególnych zadań — 6 pkt.    

Maksymalna liczba punktów: 20

Łączna maksymalna liczba punktów: 80

Sposób przygotowania i złożenia oferty

Oferty składane przez potencjalnych partnerów powinny zawierać:

  1. Dane potencjalnego partnera, w tym opis profilu działalności.
  2. Opis posiadanego doświadczenia w realizacji zadań opisanych w ogłoszeniu.
  3. Informacje dotyczące proponowanego wkładu partnera w realizację projektu dotyczącą wniesienia zasobów ludzkich.
  4. Deklarację współpracy z wnioskodawcą projektu (Ministerstwem Cyfryzacji) przy przygotowaniu projektu, realizacji i rozliczeniu.
  5. Wstępną koncepcję realizacji projektu, zawierającą m.in. harmonogram prac.

Wymagane dokumenty

  • wypełniony Formularz oferty partnera — zgodny co do treści — ze wzorem dołączonym do ogłoszenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru (np. KRS, CEIDG) lub odpowiednio wyciąg z właściwej ewidencji potwierdzający formę organizacyjno–prawną podmiotu, osoby uprawnione do reprezentowania i zasady reprezentacji podmiotu;
  • aktualny statut podmiotu (jeżeli dotyczy);
  • wykaz profilu działalności (PKD lub inny dokument określający profil działalności).
  • sprawozdanie finansowe za ostatni rok (zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120) w rozumieniu ostatniego roku budżetowego albo minionego okresu w przypadku krótszej działalności.
  • pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli (w przypadku, gdy zgłoszenie do naboru lub umowę będą podpisywały osoby inne niż uprawnione do reprezentacji zgodnie ze statutem i odpisem z KRS);
  • oświadczenie podmiotu składającego ofertę potwierdzające, że oferent nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne Fundusz Pracy, Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych lub innych należności wymaganych odrębnymi przepisami;
  • oświadczenie podmiotu składającego ofertę potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków i opłat;
  • oświadczenie podmiotu składającego ofertę potwierdzające, że Podmiot nie jest wykluczony z możliwości otrzymania dofinansowania na podstawie przepisów odrębnych;
  • oświadczenie podmiotu składającego ofertę o gotowości wniesienia wkładu własnego zgodnie z zasadami określonymi w dokumentach programowych;
  • pisemna deklaracja współpracy przy przygotowaniu, realizacji oraz rozliczaniu projektu.
  • pisemne zobowiązanie do zawarcia umowy o przeniesienie autorskich praw majątkowych do utworów wytworzonych w ramach projektu na Ministerstwo Cyfryzacji.

Ogłaszający nabór zastrzega sobie prawo do:

  1. Wyboru tylko jednego partnera do wspólnej realizacji projektu w ww. zakresie.
  2. Negocjowania warunków (w tym kosztów) realizacji zadania.
  3. Wypowiedzenia partnerstwa.
  4. Unieważnienia naboru.

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę wraz z załącznikami należy przedstawić w języku polskim w formie pisemnej lub formie dokumentu elektronicznego (tj. oferta wraz z wymaganymi załącznikami) podpisanego przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, wg. wzoru — Załącznik nr 1 formularz oferty partnera — będącego integralną częścią oferty.

Oferta powinna zawierać wszystkie informacje zgodnie z wymaganiami ogłaszającego wobec partnera i zakresu oferty określonymi w niniejszym ogłoszeniu.

Oferta oraz wszystkie oświadczenia składane w ramach naboru powinny być podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/-e do reprezentowania podmiotu, zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu lub na podstawie pełnomocnictwa.

Oferta powinna być podpisana w sposób umożliwiający identyfikację osoby składającej podpis (np. czytelny podpis składający się z pełnego imienia i nazwiska lub podpis nieczytelny opatrzony pieczęcią imienną) lub podpis elektroniczny.

Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć:

  • na adres skrytki na ePUAP: /MAiC/SkrytkaESP

lub

  • osobiście lub korespondencyjnie w zamkniętej kopercie z oznaczeniem podmiotu oraz opisem: „Oferta w naborze na wybór partnera do projektu w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS) Priorytet 3. Dostępność i usługi dla osób z niepełnosprawnościami, Działanie: 03.02 Dostępność cyfrowa, na adres ogłaszającego nabór:

Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
Sekretariat Centrum Rozwoju Kompetencji Cyfrowych, pok. 006

lub

  •  w formie dokumentu elektronicznego (tj. oferta wraz z wymaganymi załącznikami) podpisanego przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, przesłanego jako załącznik do wiadomości (np. w formacie pliku: *.pdf, *.doc, *.jpg, *.zip, *.7zip lub podobnych) na adres e-mail: sekretariat.crkc@cyfra.gov.pl

w tytule wiadomości podając: nazwę oferenta oraz informację „Oferta w konkursie na wybór partnera do projektu w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (Priorytet 3. Dostępność i usługi dla osób z niepełnosprawnościami”

Oferty przekazane w formie łącza do dysku chmurowego nie będą przyjmowane.

Termin składania ofert

Ofertę należy złożyć w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia opublikowania ogłoszenia (tj. do 20 listopada 2023 r.). Decyduje data wpływu do Ministerstwa Cyfryzacji.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Po upływie terminu składania ofert, Komisja Konkursowa dokona ich otwarcia, następnie przeprowadzi czynności badania i oceny złożonych ofert w celu wyboru oferty najkorzystniejszej.

Spośród ocenionych ofert wybrana zostanie oferta, która spełniała wszystkie wymogi formalne i uzyskała najwyższą liczbę punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert przyznanych przez członków Komisji Konkursowej.

Wybranemu Podmiotowi ogłaszający nabór zaproponuje zawarcie umowy partnerskiej, która w sposób szczegółowy określi: przedmiot porozumienia albo umowy; partnera wiodącego uprawnionego do reprezentowania pozostałych partnerów projektu; prawa i obowiązki stron; zadania lidera i partnera/partnerów oraz zakres i formę udziału poszczególnych partnerów w projekcie, w tym zakres realizowanych przez nich zadań; zasady zarządzania projektem, sposób przekazywania dofinansowania na pokrycie kosztów ponoszonych przez poszczególnych partnerów projektu, umożliwiający określenie kwoty dofinansowania udzielonego każdemu z partnerów; sposób postępowania w przypadku naruszenia lub niewywiązania się stron z porozumienia lub umowy; oraz inne kluczowe kwestie związane z realizacją projektu zgodnie z wymaganiami dokumentacji naboru.

W sytuacji niewyrażenia zgody na zawarcie umowy na warunkach określonych przez ogłaszającego w propozycji umowy partnerskiej przez wybranego partnera, ogłaszający nabór zastrzega sobie prawo do wyboru partnera spośród pozostałych podmiotów, które złożyły oferty i uzyskały kolejne lokaty na liście rankingowej.

O wynikach naboru poinformujemy oferentów za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres wskazany do kontaktu). Informacja o wynikach naboru zostanie także podana do publicznej wiadomości na stronie internetowej lub stronie BIP Ogłaszającego nabór.

Dane do kontaktu w sprawie naboru

Dodatkowe informacje na temat naboru można uzyskać kierując pytania na adres poczty elektronicznej: dostepnosc.cyfrowa@cyfra.gov.pl 

Procedura odwoławcza

  1. Od decyzji o wyborze partnera, podmioty, które złożyły ofertę, mają możliwość wniesienia odwołania w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia publikacji wyniku naboru na stronie internetowej ogłaszającego. Decyduje data wpływu odwołania do ogłaszającego nabór.
  2. Podmiot składa odwołanie w formie i w sposób jak dla złożenia oferty.
  3. Odwołanie rozpatrzy Komisja Odwoławcza. Rozstrzygnięcie odwołania jest ostateczne. 
  4. O rozstrzygnięciu odwołania wnoszący odwołanie zostanie poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  5. Odwołanie nie może służyć uzupełnieniu treści oferty. Ewentualne dodatkowe informacje niewynikające z treści oferty, a zawarte w odwołaniu nie są brane pod uwagę.
  6. W przypadku uwzględnienia odwołania, jeżeli ten fakt będzie miał wpływ na kształt listy rankingowej wybranych partnerów zostanie ona zmieniona, a informacja ta zostanie niezwłocznie przekazana oferentom za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz opublikowana na stronie internetowej i/lub stronie BIP ogłaszającego nabór.

Podstawa prawna

 Ustawa z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021– 2027 (Dz. U. z 2022 r., poz. 1079 z późn. zm.) — art. 39.

Logotypy związane z finansowaniem projektu - Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego, flagi Polski i Unii Europejskiej oraz napisy Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego, Rzeczpospolita Polska i Dofinansowane przez Unię Europejską

Materiały

Załącznik nr 1 - formularz oferty partnera
Załącznik​_1​_-​_formularz​_oferty​_MC-CRKC​_-​_projekt​_edukacja​_DC.docx 0.03MB
Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
30.10.2023 12:30 Małgorzata Wenek
Pierwsza publikacja:
30.10.2023 12:30 Małgorzata Wenek
{"register":{"columns":[]}}