Prośba o wycenę — kompleksowa organizacja i obsługa spotkań stacjonarnych oraz konferencji
Rozpoznanie rynku dotyczy oszacowania wartości zamówienia na kompleksową organizację i obsługę czterech 2-dniowych spotkań stacjonarnych oraz jednej 2-dniowej konferencji poświęconej dostępności cyfrowej w ramach projektu: „Sieć dostępności cyfrowej - wsparcie systemowego wdrażania dostępności cyfrowej w podmiotach publicznych”.
Ta informacja nie jest ofertą w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych.
Informacja ta ma na celu wyłącznie rozpoznanie rynku.
Przedmiot zamówienia
Kompleksowa organizacja i obsługa czterech 2-dniowych spotkań stacjonarnych oraz jednej 2-dniowej konferencji poświęconej dostępności cyfrowej w ramach projektu pn. „Sieć dostępności cyfrowej - wsparcie systemowego wdrażania dostępności cyfrowej w podmiotach publicznych”. Projekt realizujemy w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
Miejsce realizacji
Wybrany ośrodek w Warszawie w maksymalnej odległości do 10 km od Dworca Centralnego w Warszawie w linii prostej.
Termin realizacji
- spotkania — dwa spotkania w dni powszednie od 9 września do 13 grudnia 2024 r. oraz kolejne dwa spotkania od 3 lutego do 14 listopada 2025 r. (dokładny termin zostanie ustalony w uzgodnieniu z Zamawiającym).
- konferencja międzynarodowa — w dni powszednie od 1 kwietnia do 30 czerwca 2025 r. (dokładny termin zostanie ustalony w uzgodnieniu z Zamawiającym).
Czas trwania wydarzeń
- spotkania — 2 dni, od godz. 09:00 do godz. 17:00.
- konferencja międzynarodowa — 2 dni, od godz. 09:00 do godz. 17:00.
Przewidywana liczba osób:
- spotkania — około 70 osób.
- konferencja międzynarodowa — około 300 osób.
Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 1 do tego zapytania — opis przedmiotu zamówienia (w sekcji Materiały).
Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia będzie zobowiązany do ścisłej współpracy z Zamawiającym.
Jak złożyć wycenę
Wykonawca szacunkową wycenę powinien złożyć na formularzu, który jest załącznikiem nr 2 do tego zapytania (w sekcji Materiały).
- Kalkulację należy przedstawić na podstawie opisu przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do tego zapytania w sekcji Materiały) i zgodnie z formularzem wyceny (zał. nr 2 do tego zapytania).
- Cenę (brutto i netto) należy podać w walucie polskiej (PLN — polskich złotych). Wyceny przekazane Zamawiającemu w innej walucie niż w PLN (polskich złotych) nie będą rozpatrywane.
- Cena musi obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca w związku z realizacją całości przedmiotu zamówienia.
- Wycenę (zał. nr 2) należy przesłać na adres Ministerstwa Cyfryzacji, Centrum Rozwoju Kompetencji Cyfrowych, w wersji elektronicznej na skrzynkę poczty elektronicznej Sekretariat.CRKC@cyfra.gov.pl lub dostepnosc.cyfrowa@cyfra.gov.pl w terminie do 12 sierpnia 2024 r.
- Wszelkie pytania na temat niniejszego zaproszenia należy kierować na adres e-mail dostepnosc.cyfrowa@cyfra.gov.pl
- Na wszystkie pytania, o których mowa w pkt. 5, czekamy do 6 sierpnia 2024 r.
- Na wszystkie pytania, które wpłyną w terminie wskazanym w pkt. 6, udzielimy odpowiedzi poprzez udostępnienie ich na stronie internetowej, jako załącznik do tego zapytania.
- Zleceniodawca w drodze wyjaśnień ma prawo poprawić oczywiste błędy w wycenie.
- Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że nie podlega wyłączeniu na mocy ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących obronie bezpieczeństwa narodowego.
Formularz wyceny stanowiący załącznik nr 2 do tego zapytania należy wypełnić w języku polskim, komputerowo i przesłać mailem.
Pozyskane wyceny posłużą do uzyskania orientacyjnej wartości przedmiotu zamówienia i nie zobowiązują Ministerstwa Cyfryzacji do podpisania umowy z jakimkolwiek wykonawcą. Ministerstwo Cyfryzacji nie ponosi
odpowiedzialności za koszty przygotowania wyceny.
#FunduszeEuropejskie
Materiały
Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówieniaZałącznik_nr_1_Opis_Przedmiotu_Zamówienia.docx 0.06MB Załącznik nr 2 - formularz wyceny
Załącznik_nr_2_Formularz_wyceny.docx 0.07MB