Zapotrzebowanie na usługę tłumacza polskiego języka migowego — rozeznanie rynku
Ministerstwo Cyfryzacji w grudniu br. organizuje konferencję podsumowującą projekt „Szkolenia z zakresu zarządzania i koordynowania dostępności cyfrowej w projektach dla pracowników administracji publicznej”. Nie znamy jeszcze jej daty. Wydarzenie będzie zorganizowane w formie zdalnej na platformie Ms Teams w godzinach 10:00- 13:00.
Zakres zamówienia
Aby dla osób z różnymi niepełnosprawnościami zapewnić dostępność konferencji podsumowującej projekt, poszukujemy tłumacza polskiego języka migowego (PJM). Zadaniem tłumacza będzie dokonanie przekładu całego wydarzenia na polski język migowy.
Kryteria oceny ofert
Cena za realizację całego zamówienia — 100%.
Termin realizacji zamówienia
Konferencja odbędzie się w grudniu 2023 r., w godz. 10.00-13.00. Ofertę należy przedstawić, biorąc pod uwagę realizację zamówienia w ciągu 1 dnia roboczego.
Złożenie oferty
- Zainteresowane podmioty lub osoby indywidualne świadczące usługi tłumaczenia na polski język migowy prosimy o przesłanie oferty. Oferta powinna zawierać informacje:
- imię i nazwisko oferenta lub nazwa podmiotu świadczącego usługę,
- dane kontaktowe oferenta (adres, adres e-mail, nr telefonu),
- cena brutto za wykonanie usługi w rozbiciu na:
- za godzinę tłumaczenia,
- za wykonanie usługi: tłumaczenie na polski język migowy bloku 3 godzinnego.
- oświadczenie o gotowości wykonania usługi we wskazanym terminie,
- oświadczenie o tym, że cena podana w ofercie jest wiążąca,
- oświadczenie, że znane są mu wymogi wskazane w zapytaniu oraz ma odpowiednie kompetencje do wykonania powierzonego zadania.
- Proponowana cena Oferenta dotyczy wykonania kompleksowej usługi bez względu na fakt, ilu tłumaczy będzie zaangażowanych do wykonania powierzonego zadania i wraz z przekazaniem oferty uznaje się ją za wiążącą. Cena musi obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Oferent w związku z realizacją całości przedmiotu zamówienia.
- Oferty przesłane po terminie (wyznaczonym na ich składanie) nie będą uwzględnione.
- Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu i podpisania umowy na wykonanie usługi z wybranymi Oferentami. Zastrzegamy sobie prawo do rezygnacji z realizacji zadania bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert.
- Złożoną ofertę można wycofać, przed upływem terminu na składanie ofert, za pośrednictwem poczty elektronicznej sekretariat.crkc@cyfra.gov.pl oraz dostepnosc.cyfrowa@cyfra.gov.pl. Po upływie terminu na składanie ofert nie można wycofać złożonej oferty.
Miejsce i termin składania ofert
Ofertę prosimy przesłać do 18 października 2023 r. na adres Ministerstwa Cyfryzacji, Centrum Rozwoju Kompetencji Cyfrowych, w wersji elektronicznej na skrzynkę poczty elektronicznej sekretariat.CRKC@cyfra.gov.pl i dostepnosc.cyfrowa@cyfra.gov.pl
Wszelkie pytania na temat tego zamówienia należy kierować na skrzynkę poczty elektronicznej: dostepnosc.cyfrowa@mc.gov.pl. Na pytania czekamy do 13 października 2023 r.
Informacje o projekcie
Projekt „Szkolenia z zakresu zarządzania i koordynowania dostępności cyfrowej w projektach dla pracowników administracji publicznej” realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.