W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ambasada RP w Hadze ogłasza sprzedaż samochodu marki Chrysler Grand Voyager w trybie przetargu publicznego

11.03.2021

Przedmiotem przetargu jest samochód osobowy marki Chrysler Grand Voyager, rok produkcji 2009 r. Samochód posiada ważny przegląd techniczny.

OPIS SAMOCHODU:

  • rok produkcji: 2009
  • moc silnika: 120 KM
  • rodzaj paliwa: diesel
  • skrzynia biegów: automatyczna
  • ilość cylindrów: 4
  • pojemność silnika: 2777 cm3
  • kolor: czarny
  • stan licznika (przebieg): 206 072 km (stan na dzień 10.03.2021r.)
  • kompleksowe naprawy i remonty: brak,
  • stan techniczny: dobry, samochód sprawny.

Cena wywoławcza - 3 000,00 EUR (słownie: trzy tysiące euro)

Osoby zainteresowane nabyciem mogą obejrzeć samochód po wcześniejszym uzgodnieniu terminu dzwoniąc do Ambasady pod numer +31 (0) 70 79 90 150 lub pisząc e-mail na adres: hague.administration@msz.gov.pl

Podpisane oferty pisemne z proponowaną kwotą zakupu należy składać w siedzibie Ambasady RP w Hadze:

Alexanderstraat 25, 2514 JM Haga (Den Haag)

Królestwo Niderlandów (Koninkrijk der Nederlanden)

w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Przetarg Chrysler Grand Voyager", w dni robocze w godz. 8:30-15:30, do dnia 25 marca 2021 r. do godz. 10:00

Oferta powinna zawierać:

  1. Imię, nazwisko i adres lub nazwę (firmę) i siedzibę oferenta, nr tel. kontaktowego.
  2. Oferowaną cenę i określenie formy płatności (przelew bankowy lub gotówka).
  3. Oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem przedmiotu przetargu lub że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin.

Oferta zostanie odrzucona jeżeli:

  1. Została złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu lub przez oferenta, który nie wniósł wadium.
  2. Nie zawiera danych i dokumentów, o których mowa w pkt 1-3 dotyczących wymogów oferty lub są one niekompletne, nieczytelne lub budzą inną wątpliwość, zaś złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę.

Złożoną ofertę potwierdza się niezwłocznie wpłaconym w gotówce w kasie Ambasady lub przelewem bankowym wadium w kwocie 10% ceny wywoławczej, tj. 300,00 EUR (słownie: trzysta euro).

Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostały wybrane lub zostały odrzucone zostaną zwrócone w terminie 7 dni, odpowiednio od dnia dokonania wyboru lub odrzucenia oferty. Wadium złożone przez nabywcę zalicza się na poczet ceny. Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy oferent, który wygrał przetarg uchyli się od zawarcia umowy sprzedaży.

Nabywca zobowiązany jest do pokrycia wszystkich kosztów związanych z przerejestrowaniem samochodu, podatków, opłat celnych, akcyzy itp.

Poniżej informacja (symulacja kosztów) dotycząca poniesienia dodatkowych kosztów:

Przy sprzedaży samochodu na rynek holenderski do poniesienia są następujące koszty:

- podatek od samochodów osobowych i motocykli (tzw. BPM) – orientacyjnie ok. € 1 500

- podatek VAT – ok. € 261

- koszt przerejestrowania pojazdu na zwykłe tablice – ok. € 50

- koszt przeglądu technicznego – ok. € 100

Przy sprzedaży auta do innego kraju UE (w tym Polski) należy:

- opłacić podatek VAT – ok. € 261

- wyrejestrować pojazd w NL

Osoba fizyczna biorąca udział w przetargu zobowiązana jest posiadać: dowód tożsamości, dowód wpłaty wadium oraz podpisać oświadczenie o zapoznaniu się ze stanem faktycznym samochodu,
a osoba reprezentująca osobę prawną dodatkowo stosowne pełnomocnictwa i aktualny wypis
z rejestru sądowego. W przypadku kopii wypisu kopia powinna być potwierdzona za zgodność
z oryginałem.

Komisyjne otwarcie ofert, dla oferentów, nastąpi w dniu 26 marca 2021 r. o godz. 12:00

Samochód zostanie sprzedany oferentowi, który zaproponuje najwyższą cenę.

W przypadku zgłoszenia tej samej ceny przez kilku oferentów, przetarg będzie kontynuowany
w formie aukcji (licytacji) między tymi oferentami.

Nabywca podpisuje umowę kupna/sprzedaży niezwłocznie po zakończeniu przetargu i dokonuje płatności w terminie 7 dni od rozstrzygnięcia postępowania przetargowego. Pojazd zostanie wydany po dokonaniu płatności. Nabywca kupuje pojazd w jego obecnym stanie. Przystępując do przetargu wyraża zgodę na opłacenie wszystkich opłat związanych z nabyciem
i przerejestrowaniem pojazdu, w tym podatków, kosztów rejestracji, przeglądów technicznych
i wszelkich innych kosztów wymaganych prawem miejscowym.

Ambasada RP w Hadze nie ponosi odpowiedzialności za wady ukryte pojazdu.

Ostateczny termin wpłaty ceny samochodu, pomniejszonej o wpłacone wadium upływa najpóźniej w dniu zawarcia umowy.

Organizator przetargu zastrzega sobie prawo do przesunięcia terminu rozpoczęcia przetargu lub jego unieważnienia bez podania przyczyny.

Materiały

Oferta zakupu samochodu służbowego Chrysler Grand Voyager
Załącznik​_Nr​_1​_do​_ogłoszenia​_o​_sprzedaży​_samochodu​_służbowego.docx 0.01MB

Zdjęcia (7)

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
11.03.2021 13:21 Łucja Sucharska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Łucja Sucharska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ambasada RP w Hadze ogłasza sprzedaż samochodu marki Chrysler Grand Voyager w trybie przetargu publicznego 1.0 11.03.2021 13:21 Łucja Sucharska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}