W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Biuro Przedstawiciela Rzeczypospolitej Polskiej przy Palestyńskiej Władzy Narodowej ogłasza aukcję w celu sprzedaży używanych składników mienia misji

29.04.2021

Ogłoszenie o sprzedaży zbędnych składników mienia placówki w drodze aukcji

Biuro Przedstawiciela Rzeczypospolitej Polskiej przy Palestyńskiej Władzy Narodowej ogłasza aukcję w celu sprzedaży używanych składników mienia misji. Przedmiotem sprzedaży jest 45 składników mienia (meble, sprzęt biurowy noszących ślady użytkowania ). Nabywca będzie zobowiązany do zapewnienia transportu nabytych składników mienia z magazynu misji w terminie uzgodnionym.  

Aukcja w formie ustnej odbędzie się w dniu 4 maja br. o godzinie 12.00 w Ramallah, w magazynie misji zlokalizowanym na poziomie -4 budynku Abraj, Tokyo st. 15, Ramallah. 

Szczegółowy wykaz składników mienia i cen wywoławczych stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Warunkiem udziału w aukcji jest wniesienie wadium w wysokości 10 % ceny wywoławczej. Wadium należy wnieść w gotówce w dniu przeprowadzenia aukcji bądź przelewem na rachunek bankowy misji w dniu poprzedzającym przeprowadzenie aukcji. Wadium złożone przez oferentów, których oferty zostały odrzucone zostanie zwrócone w terminie 7 dni. Wadium złożone przez nabywcę zostaje zaliczone na poczet ceny zakupu. Wadium nie podlega zwrotowi jeżeli nabywca uchyli się od zawarcia umowy.

Składniki mienia mogą zostać obejrzane na godzinę przed wyznaczonym terminem aukcji po uprzednim umówieniu się telefonicznie pod numerem 05928000002 osobą wyznaczoną  do kontaktu jest pani Sadeen Qubbaj. 

Aukcja podlega przepisom prawa polskiego. Osoby, które nie wniosły wadium nie zostaną dopuszczone do udziału w aukcji. Misja zastrzega sobie prawo odwołania aukcji bez podania przyczyny. Misja nie odpowiada za wady ukryte sprzedawanych przedmiotów.

W trakcie aukcji wymagane będzie przestrzeganie ograniczeń związanych z pandemią Covid, w szczególności od uczestników wymagane będzie  nosić maseczkę oraz zachowywać dystans.

Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w związku z przetwarzaniem danych osobowych

1. W związku z wejściem w życie z dniem 25 maja 2018 r. przepisów o ochronie danych osobowych Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,  Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 i/lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał na potrzeby niniejszego postępowania.

2. Ponadto, w związku z przetwarzaniem przez Zamawiającego danych osobowych w ramach przedmiotowego postępowania Zamawiający w pkt 3 (poniżej) zamieszcza klauzulę informacyjną przewidzianą w art. 13 RODO.

3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informuję, że:

  1. Administratorem, w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, Pani/Pana danych osobowych jest: Minister Spraw Zagranicznych, z siedzibą w Polsce w Warszawie, Al. J. Ch. Szucha 23, tel. +48 225230000. Wykonującym obowiązki administratora jest kierownik placówki zagranicznej –Biura Przedstawiciela Rzeczypospolitej Polskiej przy Palestyńskiej Władzy Narodowej w Ramallah.
  2. Minister Spraw Zagranicznych powołał inspektora ochrony danych (IOD), który realizuje swoje obowiązki w odniesieniu do danych przetwarzanych w Ministerstwie Spraw Zagranicznych i placówkach zagranicznych.

Dane kontaktowe IOD:

adres siedziby: Al. J. Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa

adres  e-mail: iod@msz.gov.pl

  1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przeprowadzeniem aukcji.
  2. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z właściwymi przepisami.  
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
  4. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem prawnym.
  5. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  6. posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
  • na podstawie art. 18 RODO, prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; 
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  1. nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

______________________

* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym x przepisami oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,           w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

Lp.

 

 

opis przedmiotu

 

Cena wywoławcza

 

 

uwagi

1.

Stół okrągły konferencyjny

35 naklejka żółta

150 NIS

zarysowany blat, drobne ubytki laminatu

2.

3.

4.

5.

6.

Krzesło z zieloną tapicerką szt. 5

WPHI 808/10/4-5

808/10/9-11

 

(5X70 NIS)

350 NIS

 

ślady użytkowania

 

7.

Fotel komputerowy – żółta naklejka 63

50 NIS

Zużyty mechanizm podnoszenia/opuszczania siedziska

8.

Fotokopiarka KM 1620

200 NIS

Stara technologia, Ograniczona dostępność części i kartridży z tonerem.

9.

Lodówka WPHI 8/808/49 żółta naklejka 69

80 NIS

Przedmiot silnie zużyty. Uszczelki do wymiany.

10.

Szafka wysoka pełna 90/46/123 Żółta naklejka 23

WPHI 808/14/8

50 NIS

Stan dobry

11.

Szafka wysoka pełna 90/45/122

żółta naklejka 10

WPHI 808/9/4

50 NIS

Stan dobry

12.

Stół okrągły czarny 60 cm

żółta naklejka 40

40 NIS

Porysowany blat

13.

Szafka wysoka z wnęką 90/46/123

WPHI 808/6/14 żółta naklejka  5

50 NIS

Ślady użytkowania

14.

Biurko

naklejka żółta 60

40 NIS

Ślady użytkowania

15.

Szafka biurowa stolik pod komputer naklejka żółta 62

70 NIS

Ślady użytkowania, drobne ubytki laminatu na brzegach 

16.

Biurko szafka pod biurko naklejka żółta 61

50 NIS

Zarysowania

17.

Biurko 160/78

WPHI 808/6/5

naklejka żółta 25

 

50 NIS

Ślady użytkowania, zarysowania na blacie

18.

Szafka wysoka z wnęką 90/46/123

WPHI 808/6/15

naklejka żółta 26

50 NIS

Zarysowania na krawędziach

19.

Pomocnik do biurka

naklejka żółta  1

WPHI 808/6/4

40 NIS

Nosi ślady intensywnego użytkowania

20.

Szafka wysoka oszklona  90/45/122

naklejka żółta 11

WPHI 808/14/1

50 NIS

 

21.

Szafka niska pełna 90/46/73

naklejka żółta 8

WPHI 808/7/3

40 NIS

Zarysowania

22.

Półki oszklone 90/46/123

żółta naklejka 18

808/6/10

50 NIS

Nosi ślady intensywnego użytkowania

23.

Szafka wysoka oszklona 90/46/123

naklejka żółta 12

WPHI 808/14/3

40 NIS

 

24.

Szafka wysoka oszklona 90/45/122 Naklejka żółta 29

WPHI 808/9/3

50 NIS

Zarysowania

25.

Szafka długa 182/45/75

naklejka żółta 20

WPHI 808/6/20

40 NIS

Nosi ślady intensywnego użytkowania, liczne ubytki laminatu na rogach

26.

telewizor LCD

naklejka żółta 54

100 NIS

Stara technologia,

27.

Biurko gabinetowe

naklejka żółta 37

WPHI 08-001

08-1

500 NIS

4 nogi, blat, ścianka w łuk. Stan dobry, chociaż są niewielkie ubytki laminatu

 

28.

Szafka niska pełna 90/46/73

naklejka żółta 13

808/14/4

40 NIS

 

29.

Szafka niska pełna 90/46/73

naklejka żółta 9

WPHI 808/9/2

40 NIS

Nosi ślady intensywnego użytkowania

30.

stolik szklany x 2

WPHI

Naklejka żółta 38

200 NIS

(za oba)

Stan stosunkowo dobry

31.

Szafka wysoka pełna WPHI 808/6/13

50 NIS

Nosi ślady intensywnego użytkowania

32.

Pomocnik do biurka

WPHI

PB/ 808/150

70 NIS

Zarysowania

33.

Biurko

żółta karteczka 52

 

90 NIS

Nosi ślady intensywnego użytkowania

34.

Stół 90/90

żółta kart. 36

80 NIS

 

35.

Stolik pod komputer laminat czarny

Żółta kart. 51

50 NIS

 

36.

Stół konferencyjny owalny

Nie było żółtej kart.

90 NIS

Składa się z dwóch części, drobne zarysowania  i ubytki laminatu

37.

Konter pod biurko

40 NIS

 

38.

Szafka organizer na kółkach

PB/808/80

30 NIS

 

39.

Szafka 4-szufladowa czarna

PB/808/24

50 NIS

Nosi ślady użytkowania.

40.

Stół pod komputer

60 NIS

Nosi ślady intensywnego użytkowania, zarysowania

41.

Stolik drewniany prostokątny

Żółta kart. 16

50 NIS

Nosi ślady intensywnego użytkowania

42.

Szafka z szufladami

Żółta kart. 50

50 NIS

Nosi ślady intensywnego użytkowania

43.

Szafka kuchenna

40 NIS

 

44.

Biurko 160/80

WPHI 808/6/6

Żółta kart. 2

90 NIS

Nosi ślady intensywnego użytkowania

45.

Szafka z szufladami

008-002

 

150 NIS

Nosi ślady intensywnego użytkowania, niestabilne kółka, drobne ubytki laminatu na blacie. 

 

RAZEM

3440 NIS

 

 

Materiały

Announcement
Announcement.pdf 0.77MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
29.04.2021 12:08 Elżbieta Ziemińska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Elżbieta Ziemińska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Biuro Przedstawiciela Rzeczypospolitej Polskiej przy Palestyńskiej Władzy Narodowej ogłasza aukcję w celu sprzedaży używanych składników mienia misji 5.0 29.04.2021 13:30 Elżbieta Ziemińska
Biuro Przedstawiciela Rzeczypospolitej Polskiej przy Palestyńskiej Władzy Narodowej ogłasza aukcję w celu sprzedaży używanych składników mienia misji 4.0 29.04.2021 13:26 Elżbieta Ziemińska
Biuro Przedstawiciela Rzeczypospolitej Polskiej przy Palestyńskiej Władzy Narodowej ogłasza aukcję w celu sprzedaży używanych składników mienia misji 3.0 29.04.2021 13:18 Elżbieta Ziemińska
Biuro Przedstawiciela Rzeczypospolitej Polskiej przy Palestyńskiej Władzy Narodowej ogłasza aukcję w celu sprzedaży używanych składników mienia misji 2.0 29.04.2021 13:16 Elżbieta Ziemińska
Biuro Przedstawiciela Rzeczypospolitej Polskiej przy Palestyńskiej Władzy Narodowej ogłasza aukcję w celu sprzedaży używanych składników mienia misji 1.0 29.04.2021 12:08 Elżbieta Ziemińska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}