Zapytanie dot. szacowania wartości zamówienia na wykonanie wymiany systemu kontroli dostępu w budynku Ministerstwa Spraw Zagranicznych przy al. J. Ch. Szucha 21 w Warszawie
24.07.2023
Zapytanie dotyczące szacowania wartości zamówienia na wykonanie wymiany systemu kontroli dostępu w budynku Ministerstwa Spraw Zagranicznych przy al. J. Ch. Szucha 21 w Warszawie.
- ZAMAWIAJĄCY
Ministerstwo Spraw Zagranicznych
al. J.Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa
- ZAKRES SZACOWANIA
Ministerstwo Spraw Zagranicznych użytkuje system kontroli dostępu zintegrowany z systemami przeciwpożarowym i automatyki budynkowej funkcjonującymi w budynku przy al. Szucha 21 w Warszawie.
Posiadany system kontroli dostępu w skutek długotrwałej eksploatacji jest zużyty i nie zawiera nowoczesnych rozwiązań technologicznych.
Mając na uwadze zapewnienie wysokiego poziomu m.in. bezpieczeństwa osób i mienia i zapewnienie komfortu obsługi Klienta i Obywatela w MSZ rozważana jest decyzja o wymianie systemu kontroli dostępu w ww. budynku.
Informacje nt. obiektu:
Budynek zlokalizowany przy al. J. Ch. Szucha 21, 7 kondygnacji naziemnych i 3 podziemne, powierzchnia użytkowa 5703,00 m2 , powierzchnia zabudowy 904 m2 , kubatura 31757,00 m3.
Decyzją nr 144 Ministra Spraw Zagranicznych z dnia 31 grudnia 2019 r. w sprawie ustalenia terenów zamkniętych na nieruchomościach pozostających w trwałym zarządzie Ministerstwa Spraw Zagranicznych nieruchomość położona przy al. J. Ch. Szucha 21 została ustanowiona terenem zamkniętym.
Ogólny zakres zamówienia obejmuje:
- Wykonanie inwentaryzacji istniejącego systemu kontroli dostępu,
- Wykonanie projektu wykonawczego nowego systemu kontroli dostępu, projektu niezbędnej modyfikacji systemu i okablowania,
- Wykonanie harmonogramu prac instalacyjnych i modernizacyjnych nowego systemu,
- Dostawę urządzeń i oprogramowania,
- Modyfikację (wymiana lub uzupełnienie) urządzeń w zakresie wynikającym z projektu wykonawczego,
- Instalację urządzeń i oprogramowania (centrala, kontrolery, czytniki i inne niezbędne czujniki i elementy wykonawcze),
- Uruchomienie systemu i ustawienie parametrów jego pracy (konfiguracja).
- Wykonanie i przekazanie dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcją obsługi, konserwacji, administrowania przekazanego nowego systemu kontroli dostępu. Szkolenie z obsługi użytkowania nowego systemu.
Zamawiający oczekuje przedstawienie oferty na:
- Wymianę okablowania, kontrolerów, czytników, elementów wykonawczych aktualnie wykorzystywanego systemu kontroli dostępu.
- Dostawę i uruchomienie nowego systemu kontroli dostępu.
- Integrację z systemem ppoż. i automatyki budynkowej.
Oferta winna zawierać ceny jednostkowe za:
- Wszystkie elementy proponowanego systemu kontroli dostępu
- 54 czytniki (w tym 12 przejść dwustronnie kontrolowanych)– obsługa technologii Legic® Prime/Advant, MIFARE DESFire EV1 i EV2,
- 14 kontrolerów,
- 6 przełączników sieciowych min. 16-portowych,
- konwertery światłowodowy - 2 szt.,
- programator kart – 1 szt.,
- programator czytników – 1 szt.,
- serwer – 1 szt.,
- stacja operatorska „biuro przepustek” – 1 szt.,
- stacja operatorska „administrator” – 1 szt.,
- stacja operatorska „użytkownik” – 1 szt.,
- zasilacze 12V/4A,
- UPS wolnostojący 5kVA.,
- oprogramowanie,
- niezbędne licencje,
- Serwer w wykonaniu rack, optymalnie doposażony w pamięć ,dysk, interfejsy do potrzeb oprogramowania BMS oraz monitor LCD 21”, klawiatura i mysz,
- Stacja operatorska w wykonaniu desktop, optymalnie doposażony w pamięć ,dysk, interfejsy do potrzeb oprogramowania BMS oraz monitor LCD 21”szt.2, klawiatura i mysz,
- Modernizacja instalacji i okablowania w zakresie nowo dostarczonych elementów systemu kontroli dostępu,
- Wykonanie inwentaryzacji istniejącego systemu kontroli dostępu,
- Koszt dokumentacji wykonawczej, powykonawczej nowego systemu w wersji papierowej 3 egz. i wersji elektronicznej na nośnikach CD lub DVD 3 egz.
Zamawiający zastrzega możliwość traktowania oferty łącznie jak i we wskazanym zestawianiu jej wybranych elementów.
Do przygotowania oferty oferent przedstawi przewidywany harmonogram tygodniowy uwzględniający wszelkie prace dot. wymiany urządzeń, instalacji i osprzętu. Harmonogram musi uwzględniać taki sposób wykonania prac instalacyjnych aby wyłączać obecny system kontroli dostępu z użytkowania nie więcej niż na jednej kondygnacji obiektu.
- TERMIN PRZESŁANIA OFERTY
Informacje z uwidocznioną ceną brutto należy przesłać do dnia 28 lipca 2023 r. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bi.sekretariat@msz.gov.pl w temacie wiadomości wpisując „wymiana systemu kontroli dostępu w budynku Ministerstwa Spraw Zagranicznych przy al. J.Ch. Szucha 21 w Warszawie.”.
- DODATKOWE INFORMACJE
1. Informacja przekazana w ofercie będzie stanowić element określenia szacunkowej wartości zamówienia w planowanym przez Zamawiającego postępowaniu o udzielenie zamówienia na wykonanie „wymiany systemu kontroli dostępu w budynku Ministerstwa Spraw Zagranicznych przy Al. J.Ch. Szucha 21 w Warszawie.”
2. W ofercie należy uwzględnić, iż Wykonawca będzie zobowiązany przenieść na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie do wszelkich opracowań stanowiących przedmiot prawa autorskiego powstałych w wykonaniu lub w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający ma prawo do uzyskania wyjaśnienia treści oferty z uwzględnieniem terminu niezbędnego na przygotowanie wyjaśnień przez Wykonawcę. Brak wyjaśnień w odpowiedzi na zapytanie Zamawiającego może skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z wymogami określonymi przez Zamawiającego, a tym samym nie wzięciem jej pod uwagę w ramach procesu szacowania.
4. Dodatkowych informacji udzieli Pan Piotr Konrad, piotr.konrad@msz.gov.pl, tel. +48 22 523 9837, +48 728850010 na podstawie pytań przesłanych na adres e-mail o którym mowa w pkt III. z tytułem wiadomości „wymiana systemu kontroli dostępu w budynku Ministerstwa Spraw Zagranicznych przy al. J.Ch. Szucha 21 w Warszawie”.
5. Odpowiedź na niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego i nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego
na podstawie powyższego zapytania oraz nie stanowi podstawy do roszczenia prawa ze strony Wykonawcy do zawarcia umowy lub zwrotu poniesionych kosztów.
- PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych Niniejsza informacja stanowi wykonanie obowiązku określonego w art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO”.
- Administratorem, w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, danych osobowych zawartych w ofertach jest: Minister Spraw Zagranicznych, z siedzibą w Warszawie, Al. J. Ch. Szucha 23, tel. +48 225230000, natomiast wykonującym obowiązki administratora jest Dyrektor Biura Informatyki i Telekomunikacji.
- Minister Spraw Zagranicznych powołał inspektora ochrony danych (IOD), który realizuje swoje obowiązki w odniesieniu do danych przetwarzanych w Ministerstwie Spraw Zagranicznych i placówkach zagranicznych. Dane kontaktowe IOD: adres siedziby: Al. J. Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa adres e-mail: iod@msz.gov.pl
- Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny w celu określenie wartości przedmiotu zamówienia w postępowaniu planowanym do realizacji w reżimie ustawy Prawo zamówień publicznych
- (Dz. U. 2019 poz. 2019) oraz art. 44 ust. 2-4 oraz art. 162 pkt. 4 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych w celu związanym z wyborem najkorzystniejszej oferty na realizację zamówienia dot. zakupu usług wsparcia przy realizacji projektu „Opracowanie i wdrożenie konsularnego systemu obsługi i zarządzania oraz Platformy Elektronicznych Usług Konsularnych w Ministerstwie Spraw Zagranicznych w Warszawie i placówkach zagranicznych”.
- Dane osobowe zostały przekazane przez Wykonawcę w związku z odpowiedzią na zapytanie ofertowe.
- Zakres przetwarzanych danych obejmuje dane podane w ofercie przesłanej przez Wykonawcę, w szczególności: imię i nazwisko lub nazwę firmy i dokładny adres Wykonawcy oraz imię i nazwisko i dane teleadresowe (nr telefon, e-mail) osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy.
- Dostęp do danych posiadają uprawnieni pracownicy Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Dane podlegają ochronie na podstawie przepisów RODO i mogą być udostępniane innym osobom i podmiotom wyłącznie na podstawie przepisów prawa.
- Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego, ani do organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe będą przetwarzane do czasu dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty, a następnie archiwizowane, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. 2020 poz. 164) oraz przepisami wewnętrznymi MSZ wynikającymi z przepisów ww. ustawy.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, który będzie miał wpływ na podejmowanie decyzji mogących wywołać skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na nią wpłynąć. Dane nie będą poddawane profilowaniu.
- Osobie, której dane dotyczą, przysługują prawa do kontroli przetwarzania danych, określone w art. 15-19 RODO, w szczególności prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, prawo do usunięcia danych oraz prawo do ograniczenia przetwarzania danych, o ile będą miały zastosowanie.
- Osoba, której dane dotyczą ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa.
Materiały
Zapytanie dot. szacowania wartości zamówienia na wykonanie wymiany systemu kontroli dostępu w budynku MSZ przy al. J. Ch. Szucha 21 w WarszawieZapytanie_ofertowe_wymiana_SKD_24_07_2023_szacowanie_do_opublikowania.pdf 0.10MB