W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ministerstwo Spraw Zagranicznych zwraca się z prośbą o przedstawienie informacji dotyczących szacunkowych kosztów realizacji zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie usługi CAPTCHA na potrzeby aplikacji Zamawiającego.

22.01.2025

Ministerstwo Spraw Zagranicznych zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej dotyczącej realizacji zamówienia, którego opis zamieszczono w niniejszym zapytaniu.

 

  1. ZAMAWIAJĄCY

Ministerstwo Spraw Zagranicznych,
Biuro Informatyki i Telekomunikacji
Al. J.Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa

  1. FORMA POSTĘPOWANIA: ZAPYTANIE OFERTOWE

Zapytanie ofertowe w sprawie udzielenia zamówienia do którego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w oparciu o art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2024.1320)

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie usługi CAPTCHA na potrzeby aplikacji Zamawiającego.

Opis przedmiotu zamówienia:

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca wdroży usługę  CAPTCHA w modelu self-hosted dla aplikacji Zamawiającego. Wdrożenie ma na celu zapewnienie dodatkowego poziomu ochrony przed nieautoryzowanymi działaniami, w szczególności automatycznymi botami, które mogą destabilizować funkcjonowanie aplikacji Zamawiającego, przy jednoczesnym zachowaniu pełnej kontroli nad rozwiązaniem w ramach środowiska Zamawiającego.

Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:

  • współpraca w zakresie analiza potrzeb Zamawiającego i dostosowania rozwiązania do ich specyfiki,
  • zaprojektowanie i wdrożenie rozwiązania w modelu self-hosted (instalacja i funkcjonowanie będzie oparte wyłącznie o infrastrukturę i zasoby Zamawiającego, w sposób gwarantujący pełną kontrolę nad danymi
    i konfiguracją, bez wykorzystania serwisów i usług zewnętrznych),
  • zapewnienie możliwości instalacji, aktywacji, konfiguracji i aktualizacji komponentów rozwiązania w trybie offline,
  • zapewnienie możliwości obsługi zakładanej skali około 1 miliona testów CAPTCHA miesięcznie, przy zachowaniu wysokiej wydajności, niezawodności i zgodności z obowiązującymi standardami bezpieczeństwa,
  • w przypadku wykorzystania w ramach oferowanego rozwiązania komponentów podmiotów trzecich zapewnienie odpowiednich licencji, subskrypcji oraz spełnienia wymogów licencyjnych producenta oprogramowania w ramach przyjętego modelu licencjonowania,
  • zapewnienie odpowiedniej konfiguracji i przystosowanie rozwiązania do działa w środowisku Zamawiającego, w tym zapewnienie kompatybilności
    z wykorzystywanymi technologiami frontendowymi i backendowymi tj. PHP, .Net, React,
  • zapewnienie wysokiej skuteczności ochrony przed botami przy minimalnym wpływie na użytkowników końcowych,
  • optymalizacja rozwiązania w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu szybkości i niezawodności, mechanizm nie może opóźniać ładowania stron aplikacji lub powodować problemów z oczekiwaniem na reakcję systemu,
  • wdrożenie mechanizmów zapewniających odpowiedni poziom skalowalności rozwiązania, tj. możliwość obsłużenia dużego ruchu i liczby zapytań bez obniżania wydajności aplikacji,
  • wdrożenie mechanizmów gwarantujących odpowiedni poziom skuteczności oraz bezpieczeństwa rozwiązania, uniemożliwiających rozpoznawanie generowanych wzorców przez algorytmy lub mechanizmy OCR umożliwiające obejście testu CAPTCHA. 
  • zapewnienie możliwości konfiguracji różnych poziomów trudności testów CAPTCHA,
  • przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu szczegółowej dokumentacji technicznej, w tym instrukcji instalacji, konfiguracji i zarządzania rozwiązaniem,
  • zapewnienie spełnienia wymogów ochrony danych osobowych zgodnych
    z RODO,

 

  1. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
  • Oferta powinna być przesłana drogą elektroniczną na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania oraz z opisem w temacie: „Oferta na wdrożenie usługi Captcha (self-hosted)” na adres email: kontakt_oferta@msz.gov.pl do dnia 5 lutego 2025 r.
  • Oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
  1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy.

  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
  1. Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania.
  2. Oferta musi mieć formę pliku w formacie pdf w języku polskim.
  3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  4. Oferta musi zawierać:
  1. nazwę i pełny adres firmy Wykonawcy, NIP, REGON, dane kontaktowe (telefon, email) oraz imię i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy,
  2. opis oferowanego rozwiązania, w tym jego funkcjonalności i wymagań systemowych,
  3. warunków wsparcia technicznego oraz utrzymania systemu po wdrożeniu,
  4. kosztorys wdrożenia, w tym ewentualnych opłat licencyjnych,
  5. cenę za którą Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty, jakie Wykonawca poniesie
    z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym koszty licencyjne rozwiązania,
  6. podpis uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy - wymagany kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany albo podpis osobisty,
  1. KRYTERIUM OCENY OFERT

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego wagą:

  • Kryterium - cena „C” –  waga 100%  (100% = 100 punków).
  • Maksymalną liczbę punktów w tym kryterium (100 punktów) otrzyma oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie całości przedmiotu zamówienia.
  •  Liczbę punktów oblicza się zgodnie z poniższym wzorem:

             Cn
C= ------------------     x 100 pkt
             Co                            

gdzie:
Cn – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert
Co – cena brutto oferty ocenianej

  1. DODATKOWE INFORMACJE
  • Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 45 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert;
  • Wykonawca ma możliwość zadawania pytań dotyczących treści zapytania ofertowego. Pytania należy kierować drogą elektroniczną na adres email: kontakt_oferta@msz.gov.pl  Pytania mogą być zadawane nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia pytań bez odpowiedzi;
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków zawartych w złożonych ofertach z Wykonawcami, którzy złożyli w terminie prawidłowe oferty;
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych wyjaśnień i uzupełnienia treści oferty;
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert;
  • Wykonawca, którego oferta okaże się najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do zawarcia umowy na wdrożenie usług w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

 

Materiały

Załącznik Nr 1 Formularz ofertowy
Załącznik​_Nr​_1​_Formularz​_ofertowy.docx 0.09MB
Załącznik Nr 2 Informacja w zakresie ochrony danych osobowych
Załącznik​_Nr​_2​_Informacja​_w​_zakresie​_ochrony​_danych​_osobowych​_.pdf 0.14MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.01.2025 16:34 Katarzyna Bielecka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Katarzyna Bielecka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ministerstwo Spraw Zagranicznych zwraca się z prośbą o przedstawienie informacji dotyczących szacunkowych kosztów realizacji zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie usługi CAPTCHA na potrzeby aplikacji Zamawiającego. 3.0 27.01.2025 16:18 Kamil Borowski
Ministerstwo Spraw Zagranicznych zwraca się z prośbą o przedstawienie informacji dotyczących szacunkowych kosztów realizacji zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie usługi CAPTCHA na potrzeby aplikacji Zamawiającego. 2.0 27.01.2025 16:17 Kamil Borowski
Ministerstwo Spraw Zagranicznych zwraca się z prośbą o przedstawienie informacji dotyczących szacunkowych kosztów realizacji zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie usługi CAPTCHA na potrzeby aplikacji Zamawiającego. 1.0 22.01.2025 16:34 Katarzyna Bielecka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}