Ogłoszenie o sprzedaży zbędnych składników mienia placówki w drodze aukcji
20.04.2021
Ogłoszenie o sprzedaży zbędnych składników mienia placówki w drodze aukcji
Biuro Przedstawiciela Rzeczypospolitej Polskiej przy Palestyńskiej Władzy Narodowej ogłasza aukcję w celu sprzedaży używanych składników mienia misji. Przedmiotem sprzedaży jest 45 składników mienia (meble, sprzęt biurowy noszących ślady użytkowania ). Nabywca będzie zobowiązany do zapewnienia transportu nabytych składników mienia z magazynu misji w terminie uzgodnionym.
Aukcja w formie ustnej odbędzie się w dniu 22 kwietnia o godzinie 12.00 w Ramallah, w magazynie misji zlokalizowanym na poziomie -4 budynku Abraj, Tokyo st. 15, Ramallah.
Szczegółowy wykaz składników mienia i cen wywoławczych stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Warunkiem udziału w aukcji jest wniesienie wadium w wysokości 10 % ceny wywoławczej. Wadium należy wnieść w gotówce w dniu przeprowadzenia aukcji bądź przelewem na rachunek bankowy misji w dniu poprzedzającym przeprowadzenie aukcji. Wadium złożone przez oferentów, których oferty zostały odrzucone zostanie zwrócone w terminie 7 dni. Wadium złożone przez nabywcę zostaje zaliczone na poczet ceny zakupu. Wadium nie podlega zwrotowi jeżeli nabywca uchyli się od zawarcia umowy.
Składniki mienia mogą zostać obejrzane na godzinę przed wyznaczonym terminem aukcji po uprzednim umówieniu się telefonicznie pod numerem 05928000002 osobą wyznaczoną do kontaktu jest pani Sadeen Qubbaj.
Aukcja podlega przepisom prawa polskiego. Osoby, które nie wniosły wadium nie zostaną dopuszczone do udziału w aukcji. Misja zastrzega sobie prawo odwołania aukcji bez podania przyczyny. Misja nie odpowiada za wady ukryte sprzedawanych przedmiotów.
W trakcie aukcji wymagane będzie przestrzeganie ograniczeń związanych z pandemią Covid, w szczególności od uczestników wymagane będzie nosić maseczkę oraz zachowywać dystans.
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w związku z przetwarzaniem danych osobowych
1. W związku z wejściem w życie z dniem 25 maja 2018 r. przepisów o ochronie danych osobowych Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 i/lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał na potrzeby niniejszego postępowania.
2. Ponadto, w związku z przetwarzaniem przez Zamawiającego danych osobowych w ramach przedmiotowego postępowania Zamawiający w pkt 3 (poniżej) zamieszcza klauzulę informacyjną przewidzianą w art. 13 RODO.
3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informuję, że:
- Administratorem, w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, Pani/Pana danych osobowych jest: Minister Spraw Zagranicznych, z siedzibą w Polsce w Warszawie, Al. J. Ch. Szucha 23, tel. +48 225230000. Wykonującym obowiązki administratora jest kierownik placówki zagranicznej –Biura Przedstawiciela Rzeczypospolitej Polskiej przy Palestyńskiej Władzy Narodowej w Ramallah.
- Minister Spraw Zagranicznych powołał inspektora ochrony danych (IOD), który realizuje swoje obowiązki w odniesieniu do danych przetwarzanych w Ministerstwie Spraw Zagranicznych i placówkach zagranicznych.
Dane kontaktowe IOD:
adres siedziby: Al. J. Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa
adres e-mail: iod@msz.gov.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przeprowadzeniem aukcji.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z właściwymi przepisami.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem prawnym.
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO, prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym x przepisami oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Lp.
|
opis przedmiotu |
Cena wywoławcza
|
uwagi |
1. |
Stół okrągły konferencyjny 35 naklejka żółta |
150 NIS |
zarysowany blat, drobne ubytki laminatu |
2. 3. 4. 5. 6. |
Krzesło z zieloną tapicerką szt. 5 WPHI 808/10/4-5 808/10/9-11
|
(5X70 NIS) 350 NIS |
ślady użytkowania
|
7. |
Fotel komputerowy – żółta naklejka 63 |
50 NIS |
Zużyty mechanizm podnoszenia/opuszczania siedziska |
8. |
Fotokopiarka KM 1620 |
200 NIS |
Stara technologia, Ograniczona dostępność części i kartridży z tonerem. |
9. |
Lodówka WPHI 8/808/49 żółta naklejka 69 |
80 NIS |
Przedmiot silnie zużyty. Uszczelki do wymiany. |
10. |
Szafka wysoka pełna 90/46/123 Żółta naklejka 23 WPHI 808/14/8 |
50 NIS |
Stan dobry |
11. |
Szafka wysoka pełna 90/45/122 żółta naklejka 10 WPHI 808/9/4 |
50 NIS |
Stan dobry |
12. |
Stół okrągły czarny 60 cm żółta naklejka 40 |
40 NIS |
Porysowany blat |
13. |
Szafka wysoka z wnęką 90/46/123 WPHI 808/6/14 żółta naklejka 5 |
50 NIS |
Ślady użytkowania |
14. |
Biurko naklejka żółta 60 |
40 NIS |
Ślady użytkowania |
15. |
Szafka biurowa stolik pod komputer naklejka żółta 62 |
70 NIS |
Ślady użytkowania, drobne ubytki laminatu na brzegach |
16. |
Biurko szafka pod biurko naklejka żółta 61 |
50 NIS |
Zarysowania |
17. |
Biurko 160/78 WPHI 808/6/5 naklejka żółta 25
|
50 NIS |
Ślady użytkowania, zarysowania na blacie |
18. |
Szafka wysoka z wnęką 90/46/123 WPHI 808/6/15 naklejka żółta 26 |
50 NIS |
Zarysowania na krawędziach |
19. |
Pomocnik do biurka naklejka żółta 1 WPHI 808/6/4 |
40 NIS |
Nosi ślady intensywnego użytkowania |
20. |
Szafka wysoka oszklona 90/45/122 naklejka żółta 11 WPHI 808/14/1 |
50 NIS |
|
21. |
Szafka niska pełna 90/46/73 naklejka żółta 8 WPHI 808/7/3 |
40 NIS |
Zarysowania |
22. |
Półki oszklone 90/46/123 żółta naklejka 18 808/6/10 |
50 NIS |
Nosi ślady intensywnego użytkowania |
23. |
Szafka wysoka oszklona 90/46/123 naklejka żółta 12 WPHI 808/14/3 |
40 NIS |
|
24. |
Szafka wysoka oszklona 90/45/122 Naklejka żółta 29 WPHI 808/9/3 |
50 NIS |
Zarysowania |
25. |
Szafka długa 182/45/75 naklejka żółta 20 WPHI 808/6/20 |
40 NIS |
Nosi ślady intensywnego użytkowania, liczne ubytki laminatu na rogach |
26. |
telewizor LCD naklejka żółta 54 |
100 NIS |
Stara technologia, |
27. |
Biurko gabinetowe naklejka żółta 37 WPHI 08-001 08-1 |
500 NIS |
4 nogi, blat, ścianka w łuk. Stan dobry, chociaż są niewielkie ubytki laminatu
|
28. |
Szafka niska pełna 90/46/73 naklejka żółta 13 808/14/4 |
40 NIS |
|
29. |
Szafka niska pełna 90/46/73 naklejka żółta 9 WPHI 808/9/2 |
40 NIS |
Nosi ślady intensywnego użytkowania |
30. |
stolik szklany x 2 WPHI Naklejka żółta 38 |
200 NIS (za oba) |
Stan stosunkowo dobry |
31. |
Szafka wysoka pełna WPHI 808/6/13 |
50 NIS |
Nosi ślady intensywnego użytkowania |
32. |
Pomocnik do biurka WPHI PB/ 808/150 |
70 NIS |
Zarysowania |
33. |
Biurko żółta karteczka 52
|
90 NIS |
Nosi ślady intensywnego użytkowania |
34. |
Stół 90/90 żółta kart. 36 |
80 NIS |
|
35. |
Stolik pod komputer laminat czarny Żółta kart. 51 |
50 NIS |
|
36. |
Stół konferencyjny owalny Nie było żółtej kart. |
90 NIS |
Składa się z dwóch części, drobne zarysowania i ubytki laminatu |
37. |
Konter pod biurko |
40 NIS |
|
38. |
Szafka organizer na kółkach PB/808/80 |
30 NIS |
|
39. |
Szafka 4-szufladowa czarna PB/808/24 |
50 NIS |
Nosi ślady użytkowania. |
40. |
Stół pod komputer |
60 NIS |
Nosi ślady intensywnego użytkowania, zarysowania |
41. |
Stolik drewniany prostokątny Żółta kart. 16 |
50 NIS |
Nosi ślady intensywnego użytkowania |
42. |
Szafka z szufladami Żółta kart. 50 |
50 NIS |
Nosi ślady intensywnego użytkowania |
43. |
Szafka kuchenna |
40 NIS |
|
44. |
Biurko 160/80 WPHI 808/6/6 Żółta kart. 2 |
90 NIS |
Nosi ślady intensywnego użytkowania |
45. |
Szafka z szufladami 008-002
|
150 NIS |
Nosi ślady intensywnego użytkowania, niestabilne kółka, drobne ubytki laminatu na blacie. |
|
RAZEM |
3440 NIS |
|
Materiały
Ogłoszenie_o_aukcjiOgłoszenie_o_aukcji.pdf 1.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 20.04.2021 11:50 Elżbieta Ziemińska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Elżbieta Ziemińska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Ogłoszenie o sprzedaży zbędnych składników mienia placówki w drodze aukcji | 2.0 | 20.04.2021 11:51 Elżbieta Ziemińska |
Ogłoszenie o sprzedaży zbędnych składników mienia placówki w drodze aukcji | 1.0 | 20.04.2021 11:50 Elżbieta Ziemińska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP