W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sprzedaż samochodu osobowego Mercedes Benz ML 350 4MATIC off road vehicle w trybie przetargu pisemnego

17.03.2023

Konsulat Generalny RP w Ałmaty ogłasza II przetarg pisemny na sprzedaż samochodu osobowego Mercedes Benz ML 350 4MATIC off road vehicle.

 

  1. Nazwa i siedziba sprzedającego: 

Konsulat Generalny RP w Ałmaty,
ul. Dżarkientska - Iskanderowa, 9-11/13 050059 Ałmaty Kazachstan tel: +7 727 258 15 51; +7 272 258 16 17 ;  almaty.kg.sekretariat@msz.gov.pl.

 

  1. Miejsce i termin przeprowadzenia przetargu:

Konsulat Generalny RP w Ałmaty,ul. Dżarkientska - Iskanderowa, 9-11/13 050059 Ałmaty Kazachstan.
Otwarcia ofert dokona Komisja przetargowa w siedzibie sprzedającego dnia 17 kwietnia 2023 r. o godz. 12:00 czasu lokalnego.

 

  1. Rodzaj oraz tryb sprzedawanego składnika majątku ruchomego:
  • Marka / typ: MERCEDES-BENZ ML 350 4MATIC off road vehicle;
  • Rodzaj paliwa: benzyna;
  • Pojemność silnika w cm³: 3498; 
  • Rok produkcji: 2011;
  • Źródło nabycia: Oficjalny Dystrybutor Daimlera w Kazachstanie;
  • Data zakupu: 14.04.2011 r.;
  • Skrzynia biegów: automatyczna 7 biegowa;
  • Napęd: 4x4;
  • Kolor karoserii: czarny metalik;
  • Komputer pokładowy: fabryczny;
  • System audio: fabryczny;
  • Obręcze kół: z lekkich stopów.

 

  1. Inne wyposażenie:
  • Skórzana tapicerka;
  • Podnośnik i klucz do kół;
  • Opony letnie i zimowe 19”; 
  • Klimatyzacja;
  • Zbiornik paliwa 95 l.;
  • Wersja M Class;
  • ABS, ESP, EBD;
  • Airbag;
  • Przyciemniane szyby tylne;
  • Elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne;
  • Kierownica skórzana multifunkcyjna;
  • Lusterka boczne podgrzewane, regulowane elektrycznie;
  • Czujniki parkowania przód i tył;
  • Tempomat;
  • Centralny zamek z pilotem;
  • Dwa klucze zintegrowane z pilotem;
  • Stan licznika przebiegu: 221 046 km;
  • Stan techniczny: dobry, pojazd był regularnie serwisowany.

 

  1. Miejsce i termin, w którym można obejrzeć sprzedawany składnik majątku ruchomego:

Samochód będący przedmiotem przetargu można obejrzeć w dniach od 20.03.2023 r. do 14.04.2023 r. pod adresem: ul. Dżarkientska - Iskanderowa, 9-11/13 050059 Ałmaty w godzinach 10:00 – 16:00 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod nr: +7 727 258 15 51 lub +7 272 258 16 17 lub mailowym almaty.kg.sekretariat@msz.gov.pl.

 

  1. Cena wywoławcza:

7 000 000 KZT (słownie: siedem milionów i 00/100 tenge).

 

  1. Wysokość wadium oraz miejsce i termin jego wniesienia: 

Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej tj. 700 000,00 KZT (słownie: siedemset tysięcy i 00/100 tenge) sprzedawanego samochodu tj. 7 000 000 KZT (słownie: siedem milionów i 00/100 tenge). Wadium prosimy wpłacać w kasie placówki (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub e-mailowym). 

+7 727 258 15 51; +7 272 258 16 17 lub e-mailowym: almaty.kg.sekretariat@msz.gov.pl

Niewpłacenie wadium jest powodem odrzucenia oferty.

Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert wyłącznie w formie pieniężnej. Potwierdzeniem wpłaty wadium będzie kopia KP załączona do oferty. Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostały wybrane lub zostały odrzucone, sprzedający zwróci w terminie 7 dni odpowiednio od dnia dokonania wyboru lub odrzucenia oferty. Wadium złożone przez nabywcę zalicza się na poczet ceny. Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku gdy oferent, który wygrał przetarg, uchylił się od zawarcia umowy sprzedaży.

 

  1. Wymagania, jakim powinna odpowiadać oferta:
  1. Imię i nazwisko i adres zamieszkania lub nazwę firmy i siedzibę oferenta, nr telefonu komórkowego i adres e-mailowy (według załączonego wzoru – załącznik nr 1.);
  2. Oferowaną cenę nie niższą niż cena wywoławcza;
  3. Oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem przedmiotu przetargu albo, że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin przedmiotu przetargu;
  4. Oświadczenie dot. przetwarzania danych osobowych (RODO) na wzorze określonym w załączniku nr 2 dołączonym do niniejszego ogłoszenia;
  5. W przypadku przystąpienia do przetargu osoby prawnej należy do oferty dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru;
  6. Kopie dowodu wpłaty wadium.

 

  1. Termin, miejsce i tryb złożenia oferty oraz okres, w którym oferta jest wiążąca:

Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zaklejonej kopercie pod adresem:

Konsulat Generalny RP w Ałmaty,
ul. Dżarkientska - Iskanderowa, 9-11/13 050059 Ałmaty Kazachstan

Na kopercie powinien znajdować się napis „II przetarg Mercedes ML 350. Nie otwierać przed 17.04.2023 godz. 12.00”.

Oferty pisemne należy składać w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 15:30, nie później niż do dnia 14.04.2023 do godz. 15:30 w sekretariacie Konsulatu Generalnego RP w Ałmaty (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym) pod nr: +7 727 258 15 51; +7 272 258 16 17 lub e-mailowym: almaty.kg.sekretariat@msz.gov.pl

Oferta jest wiążąca przez 7 dni od dnia otwarcia ofert. Złożoną ofertę potwierdza się niezwłocznie złożonym wadium, zgodnie z pkt. 7 niniejszego zgłoszenia.
Niepełna lub niepodpisana oferta zostanie odrzucona. Niewpłacenie wadium jest również powodem do odrzucenia oferty. Organizatorowi przetargu przysługuje prawo do zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek oferty, bez podania przyczyny.

 

  1. Odrzucenie ofert:

Komisja przetargowa odrzuca oferty jeżeli:

  • zostały złożone po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu lub przez oferenta, który nie wniósł wadium;
  • nie zawierają danych i dokumentów o których mowa w pkt. 8 niniejszego ogłoszenia lub są one niekompletne bądź budzą inne wątpliwości, zaś uzupełnienie lub złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania ich za nowe oferty.
  • odrzuceniu oferty Komisja przetargowa zawiadamia niezwłocznie oferenta.

 

  1. Inne informacje:

Osoba wybrana jako nabywca ruchomości zostanie zawiadomiona o terminie i miejscu zawarcia umowy sprzedaży najpóźniej w ciągu 7 dni od rozstrzygnięcia przetargu.
W przypadku zgłoszenia tej samej ceny przez kilku oferentów, przetarg będzie kontynuowany w formie aukcji (licytacji) miedzy tymi oferentami.

Nabywca zostanie poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie i miejscu zawarcia umowy. Termin zawarcia umowy nie będzie późniejszy niż 7 dni od dnia otwarcia ofert. Nabywca zobowiązany jest uiścić cenę nabycia najpóźniej w dniu zawarcia umowy, nie później jednak niż 7 dni od daty zakończenia aukcji. Termin i miejsce podpisania umowy wyznacza sprzedający.

Osoba fizyczna biorąca udział w przetargu zobowiązana jest okazać dowód tożsamości oraz podpisać oświadczenie o zapoznaniu się ze stanem prawnym i faktycznym samochodu, a osoba reprezentująca osobę prawną dodatkowo stosowne pełnomocnictwo i aktualny wypis z rejestru sądowego. W przypadku kopii wypisu powinna być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem. 

Nabywca zobowiązuje się oprócz zapłaty zadeklarowanej ceny, również do opłacenia wszystkich kosztów związanych z zarejestrowaniem nabytego pojazdu, w tym opłat celnych, akcyzy, kosztów rejestracji, przeglądów technicznych i wszelkich innych podatków i kosztów wymaganych prawem RK.

 

  1. Materiały:

Załącznik nr 1 Oferta zakupu samochodu
Załącznik nr 2 RODO 2023
Zdjęcia

Materiały

Załącznik nr 1 Oferta zakupu samochodu
załacznik​_nr​_1​_-​_oferta​_zakupu​_samochodu.docx 0.02MB
Załącznik nr 2 RODO 2023
Załącznik​_nr​_2​_RODO​_2023.docx 0.01MB
Zdjęcia
zdjęcia.docx 3.14MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.03.2023 11:40 Norbert Kowalczyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Norbert Kowalczyk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sprzedaż samochodu osobowego Mercedes Benz ML 350 4MATIC off road vehicle w trybie przetargu pisemnego 1.0 17.03.2023 11:40 Norbert Kowalczyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}