Kampania marketingowa Funduszy Europejskich w social mediach we współpracy z influencerami (influencer marketing)
31.01.2023
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie strategii i realizacja kampanii marketingowej Funduszy Europejskich w social mediach we współpracy z influencerami (influencer marketing) w 2 etapach:
etap A. kwiecień-maj 2022 r. – kampania Dni Otwartych Funduszy Europejskich (www.dniotwarte.eu) – ok. 60% budżetu na wykonanie zadania
etap B. od czerwca do zakończenia umowy – kampania świadomościowa marki Fundusze Europejskie (www.FunduszeEuropejskie.gov.pl) – ok. 40% budżetu na wykonanie zadania .
Umowa realizowana będzie maksymalnie do 10 grudnia 2023 roku lub do wyczerpania środków w ramach umowy.
Kody CPV
79341100-7 Doradcze usługi reklamowe
79341200-8 Usługi zarządzania reklamą
79341400-0 Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
79342000-3 Usługi marketingowe
79342200-5 Usługi w zakresie promocji
Wszystkie informacje o rozeznaniu znajdują się również na Bazie Konkurencyjności: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/144459
Informacja o ofercie
Formularz ofertowy wraz z załącznikami należy złożyć w postaci elektronicznej do 20 lutego włącznie:
- e-mailowo na adres: Aleksandra.Borowiec@mfipr.gov.pl (w temacie wiadomości prośba o wpisanie „Influencer marketing”) lub
- za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności.
Osoba do kontaktu
Aleksandra Borowiec, tel. 22 273 71 16, e-mail: Aleksandra.Borowiec@mfipr.gov.pl
Pytania prosimy kierować e-mailowo lub za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności.
UWAGA: zmianie uległa treść załącznika „Warunki udziału w postępowaniu, kryteria oceny ofert”.
W rozeznaniu wybrano następującą ofertę:
GetHero Sp. z o.o.
Ul. Krakowska 29
50-424 Wrocław
Cena: 153 750 zł brutto
Materiały
Opis przedmiotu zadania briefOpis_przedmiotu_zadania_-_brief.docx 0.35MB Formularz Ofertowy
Formularz_Ofertowy.docx 0.33MB Oświadczenie
Oświadczenie.docx 0.02MB Warunki udziału w postępowaniu, kryteria oceny ofert
Warunki_udziału_w_postępowaniu,_kryteria_oceny_ofert_POPRAWIONE.docx 0.33MB Pytania i odpowiedzi (stan na 13 lutego)
Pytania_i_odpowiedzi_(stan_na_13_lutego).docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 31.01.2023 12:59 Beata Pondo
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Aleksandra Borowiec
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Kampania marketingowa Funduszy Europejskich w social mediach we współpracy z influencerami (influencer marketing) | 8.0 | 13.04.2023 11:48 Beata Pondo |
Kampania marketingowa Funduszy Europejskich w social mediach we współpracy z influencerami (influencer marketing) | 7.0 | 13.02.2023 11:30 Beata Pondo |
Kampania marketingowa Funduszy Europejskich w social mediach we współpracy z influencerami (influencer marketing) | 6.0 | 07.02.2023 11:54 Beata Pondo |
Kampania marketingowa Funduszy Europejskich w social mediach we współpracy z influencerami (influencer marketing) | 5.0 | 07.02.2023 11:43 Beata Pondo |
Kampania marketingowa Funduszy Europejskich w social mediach we współpracy z influencerami (influencer marketing) | 4.0 | 07.02.2023 08:59 Beata Pondo |
Kampania marketingowa Funduszy Europejskich w social mediach we współpracy z influencerami (influencer marketing) | 3.0 | 02.02.2023 11:48 Beata Pondo |
Kampania marketingowa Funduszy Europejskich w social mediach we współpracy z influencerami (influencer marketing) | 2.0 | 01.02.2023 12:22 Beata Pondo |
Kampania marketingowa Funduszy Europejskich w social mediach we współpracy z influencerami (influencer marketing) | 1.0 | 31.01.2023 12:59 Beata Pondo |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP