W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Kampania marketingowa Funduszy Europejskich w social mediach we współpracy z influencerami (influencer marketing)

31.01.2023

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie strategii i realizacja kampanii marketingowej Funduszy Europejskich w social mediach we współpracy z influencerami (influencer marketing) w 2 etapach:

etap A. kwiecień-maj 2022 r. – kampania Dni Otwartych Funduszy Europejskich (www.dniotwarte.eu) – ok. 60% budżetu na wykonanie zadania

etap B. od czerwca do zakończenia umowy – kampania świadomościowa marki Fundusze Europejskie (www.FunduszeEuropejskie.gov.pl) – ok. 40% budżetu na wykonanie zadania .

Umowa realizowana będzie maksymalnie do 10 grudnia 2023 roku lub do wyczerpania środków w ramach umowy.

Kody CPV

79341100-7 Doradcze usługi reklamowe

79341200-8 Usługi zarządzania reklamą

79341400-0 Usługi prowadzenia kampanii reklamowych

79342000-3 Usługi marketingowe

79342200-5 Usługi w zakresie promocji

Wszystkie informacje o rozeznaniu znajdują się również na Bazie Konkurencyjności: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/144459

Informacja o ofercie

Formularz ofertowy wraz z załącznikami należy złożyć w postaci elektronicznej do 20 lutego włącznie:

  • e-mailowo na adres: Aleksandra.Borowiec@mfipr.gov.pl (w temacie wiadomości prośba o wpisanie „Influencer marketing”) lub
  • za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności.

Osoba do kontaktu

Aleksandra Borowiec, tel. 22 273 71 16, e-mail: Aleksandra.Borowiec@mfipr.gov.pl

Pytania prosimy kierować e-mailowo lub za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności.

UWAGA: zmianie uległa treść załącznika „Warunki udziału w postępowaniu, kryteria oceny ofert”.

W rozeznaniu wybrano następującą ofertę:

GetHero Sp. z o.o.

Ul. Krakowska 29

50-424 Wrocław

Cena: 153 750 zł brutto

Materiały

Opis przedmiotu zadania brief
Opis​_przedmiotu​_zadania​_-​_brief.docx 0.35MB
Formularz Ofertowy
Formularz​_Ofertowy.docx 0.33MB
Oświadczenie
Oświadczenie.docx 0.02MB
Warunki udziału w postępowaniu, kryteria oceny ofert
Warunki​_udziału​_w​_postępowaniu,​_kryteria​_oceny​_ofert​_POPRAWIONE.docx 0.33MB
Pytania i odpowiedzi (stan na 13 lutego)
Pytania​_i​_odpowiedzi​_(stan​_na​_13​_lutego).docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
31.01.2023 12:59 Beata Pondo
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Aleksandra Borowiec
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Kampania marketingowa Funduszy Europejskich w social mediach we współpracy z influencerami (influencer marketing) 8.0 13.04.2023 11:48 Beata Pondo
Kampania marketingowa Funduszy Europejskich w social mediach we współpracy z influencerami (influencer marketing) 7.0 13.02.2023 11:30 Beata Pondo
Kampania marketingowa Funduszy Europejskich w social mediach we współpracy z influencerami (influencer marketing) 6.0 07.02.2023 11:54 Beata Pondo
Kampania marketingowa Funduszy Europejskich w social mediach we współpracy z influencerami (influencer marketing) 5.0 07.02.2023 11:43 Beata Pondo
Kampania marketingowa Funduszy Europejskich w social mediach we współpracy z influencerami (influencer marketing) 4.0 07.02.2023 08:59 Beata Pondo
Kampania marketingowa Funduszy Europejskich w social mediach we współpracy z influencerami (influencer marketing) 3.0 02.02.2023 11:48 Beata Pondo
Kampania marketingowa Funduszy Europejskich w social mediach we współpracy z influencerami (influencer marketing) 2.0 01.02.2023 12:22 Beata Pondo
Kampania marketingowa Funduszy Europejskich w social mediach we współpracy z influencerami (influencer marketing) 1.0 31.01.2023 12:59 Beata Pondo

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}