W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Szacowanie wartości zamówienia na sukcesywne dostawy materiałów biurowych

26.04.2022

W związku z planowanym przez Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na sukcesywne dostawy materiałów biurowych, w ramach procedury szacowania wartości zamówienia zapraszamy do składania propozycji wyceny materiałów biurowych wyszczególnionych w załączniku Formularz asortymentowo-cenowy.

Przy dokonywaniu wyceny proszę o uwzględnienie następujących założeń/wymagań w zakresie realizacji zamówienia:

  • składanie i realizacja zleceń następuje przez okres obowiązywania umowy tj. 12 miesięcy lub do wyczerpania maksymalnej kwoty wskazanej w umowie, w zależności która okoliczność wystąpi jako pierwsza. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać wszystkie obowiązki przewidziane umową w terminach nią określonych, o ile przed upływem terminu wskazanego w zdaniu poprzedzającym Zamawiający przekaże Wykonawcy zlecenie w zakresie dostawy materiałów biurowych;
  • realizacja przez Wykonawcę przedmiotu umowy odbywać się będzie sukcesywnie, według bieżącego zapotrzebowania. Faktura będzie wystawiana przez Wykonawcę po każdorazowej dostawie zamówienia;
  • ilości materiałów biurowych zawartych w Formularzu asortymentowo-cenowym zostały podane szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianych materiałów biurowych z zachowaniem cen jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę w formularzu asortymentowo-cenowym. Zamawiający zastrzega możliwość nie zamówienia z listy wskazanych materiałów biurowych niektórych produktów;
  •  Wykonawca zapewni transport, rozładunek i wniesienie zamówionych artykułów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego. W przypadku dostaw artykułów biurowych realizowanych przez kuriera, Zamawiający wymaga, aby rozładunek zamówionego asortymentu nastąpił co najmniej w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego, znajdującym się na pierwszym poziomie (tj. parter), w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku, do którego realizowana jest dostawa; 
  •  zlecenia będą składane przez Zamawiającego w przypadku wystąpienia potrzeb zakupu artykułów biurowych, ale nie w większej liczbie niż cztery (4) dostawy miesięcznie. Wartość jednorazowego zlecenia na artykuły biurowe, równoznacznego z ich dostawą, nie będzie niższa niż 400 zł netto;
  • zlecenia złożone do godziny 15:00 będą traktowane jako złożone w danym dniu, natomiast zlecenie złożone po godzinie 15:00 będzie uznawane jako złożone następnego dnia roboczego (przyjmuje się, że za dzień roboczy uznaje się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy określonych w art. 1 ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy). 

Prosimy  jednocześnie o wskazanie w Formularzu asortymentowo-cenowym orientacyjnego terminu realizacji zamówienia. 

  • wykonawca biorący udział w rozeznaniu rynku, jest zobowiązany przekazać, wraz z Formularzem asortymentowo-cenowym, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z rozeznania rynku na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1, 2, 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 

Szacowaną wartość zamówienia proszę przekazać zgodnie z załączonym wzorem Formularza asortymentowo-cenowego drogą elektroniczną na adres e-mail: Malgorzata.Jastrzebska@mfipr.gov.pl do 04 maja 2022 r.

W przypadku konieczności uzyskania dodatkowych informacji proszę o kontakt z Panią Małgorzatą Jastrzębską: Malgorzata.Jastrzebska@mfipr.gov.pl

Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks Cywilny, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Ogłoszenie ma na celu wyłącznie oszacowanie wartości zamówienia w związku z planowaną realizacją zamówienia publicznego.

Materiały

Formularz​_asortymentowo-cenowy​_
Formularz​_asortymentowo-cenowy​_.xlsx 0.08MB
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z rozeznania rynku
oświadczenie​_o​_niepodleganiu​_wykluczeniu​_z​_rozeznania​_rynku.doc 0.04MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.04.2022 14:30 Norbert Guliński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Monika Ociepka/Małgorzata Jastrzębska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Szacowanie wartości zamówienia na sukcesywne dostawy materiałów biurowych 6.0 28.04.2022 08:56 Monika Ociepka
Szacowanie wartości zamówienia na sukcesywne dostawy materiałów biurowych 5.0 26.04.2022 14:55 Norbert Guliński
Szacowanie wartości zamówienia na sukcesywne dostawy materiałów biurowych 4.0 26.04.2022 14:42 Norbert Guliński
Szacowanie wartości zamówienia na sukcesywne dostawy materiałów biurowych 3.0 26.04.2022 14:40 Monika Ociepka
Szacowanie wartości zamówienia na sukcesywne dostawy materiałów biurowych 2.0 26.04.2022 14:37 Monika Ociepka
Szacowanie wartości zamówienia na sukcesywne dostawy materiałów biurowych 1.0 26.04.2022 14:30 Norbert Guliński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}