Szacowanie wartości zamówienia: Oprogramowanie do obsługi elektronicznych akt osobowych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej
07.10.2022
Celem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług:
1. Dostawy i wdrożenia Oprogramowania umożliwiającego prowadzenie, przechowywanie i archiwizację dokumentacji pracowniczej w postaci elektronicznej.
2. Udzielenia 24 miesięcznej gwarancji na Oprogramowanie.
3. Usług na dodatkowe zlecenie Zamawiającego:
a) przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla administratorów oraz użytkowników Oprogramowania,
b) wsparcie merytoryczne w zakresie opracowania optymalnego zestawu metadanych oraz inicjalne zasilenie Oprogramowania rekordami danych pracowników.
Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zostały zawarte w załącznikach, z którymi należy zapoznać się przed złożeniem propozycji ceny.
Szacowaną wartość zamówienia należy złożyć poprzez wypełnienie Tabeli szacowania, przesłanie jej w wersji elektronicznej do dnia 13 października 2022 roku, na adres: Szacowanie.DI@mfipr.gov.pl, podając w temacie wiadomości: „Szacowanie wartości zamówienia”.
Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks Cywilny, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ogłoszenie ma na celu wyłącznie oszacowanie wartości zamówienia w związku z planowaną realizacją zamówienia publicznego.
Materiały
Opis_Przedmiotu_Zamówienia_szacowanieOpis_Przedmiotu_Zamówienia_szacowanie.pdf 0.15MB Projektowane_postanowienia_umowy_szacowanie
Projektowane_postanowienia_umowy_szacowanie.pdf 0.26MB Tabela_szacowania
Tabela_szacowania.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 07.10.2022 10:09 Anna Napierzyńska-Jabłońska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Bogumiła Krawczyk
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Szacowanie wartości zamówienia: Oprogramowanie do obsługi elektronicznych akt osobowych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej | 1.0 | 07.10.2022 10:09 Anna Napierzyńska-Jabłońska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP