Serwis urządzeń drukujących wielofunkcyjnych i faxów będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy i podległych Rejonów w zakresie przeglądów konserwacyjnych i napraw z podziałem na części
15.09.2022
Zamówienie rozstrzygnięte
OGŁOSZENIE o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych
Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy
Przedmiot zamówienia:
Serwis urządzeń drukujących wielofunkcyjnych i faxów będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy i podległych Rejonów w zakresie przeglądów konserwacyjnych i napraw z podziałem na części.
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy
ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, tel. 52 323 45 00, fax: 52 323 45 04
lub osobiście dostarczyć na w/w adres: budynek A, parter, pok. 14 – Punkt kancelaryjny;
lub drogą elektroniczną na adres e-mail: lmarchwant@gddkia.gov.pl
do dnia 23.09.2022 r. do godziny 10:00.
Osoba prowadząca sprawę: Łukasz Marchwant, tel. 52 32 34 533/611
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.09.2024 r. lub do wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zadania określonego w umowie.
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datą zapłaty uznaje się dzień wydania polecenia przelewu bankowego.
Inne dane:
- Kryterium oceny – cena 100%.
- Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania przedmiotu zamówienia. Wartość ta obejmuje wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
- W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy kosztów kalkulacyjnych (w tym podatki) oraz rabaty i upusty, których Wykonawca zamierza udzielić. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych opłat z tytułu realizacji zamówienia.
- Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w kalkulacji kosztów obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
- Stawki będące podstawą wyliczenia ceny oferty powinny być określone jednoznacznie. Nie dopuszcza się stawek warunkowych.
- Każdy z Wykonawców ma prawo złożyć jedną ofertę.
- Zamawiający w celu wyboru oferty dokona oceny ofert według kryteriów oceny ofert, następnie zbada, czy oferta oceniona najkorzystniej spełnia wymagania Zamawiającego.
W przypadku odrzucenia oferty ocenianej jako najkorzystniejsza Zamawiający powtórzy procedurę oceny dla kolejnej oferty w rankingu. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia Wymaganych dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty w wyznaczonym terminie.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, gdy jest niezgodna z treścią ogłoszenia, nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz gdy jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
- Po wyborze oferty Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w miejscu oraz terminie wskazanym przez Zamawiającego.
- Zamawiający prosi o zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO stanowiącą załącznik nr 6.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentu potwierdzającego uprawnienia niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia.
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym – załącznik nr 2. Do formularza ofertowego należy załączyć wypełniony formularz cenowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 oraz wypełniony dokument potwierdzenie zdolności zawodowych - załączniku nr 5. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków zostały opisane w Opisie przedmiotu zamówienia będącym załącznikiem nr 1.
Zamawiający wymaga odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie w terminie do dnia 23.09.2022 r. do godziny 10:00.
Niniejsze zamówienie jest: poniżej 130.000,00 PLN (netto).
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.
Materiały
ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIAWYNIKI_(serwis_drukarek).pdf 0.11MB 0. Ogłoszenie
0_Ogłoszenie.pdf 0.09MB 1. OPZ
1_OPZ.pdf 0.14MB 2. formularz ofertowy
2_formularz_ofertowy.docx 0.02MB 3. formularze cenowe
3_formularze_cenowe.zip 0.24MB 4. projekt umowy
4_projekt_umowy.pdf 0.18MB 5. Potwierdzenie zdolności zawodowych
5_Potwierdzenie_zdolności_zawodowych.docx 0.02MB 6. Klauzula informacyjna RODO
6_Klauzula_informacyjna_RODO.pdf 0.32MB
- Pierwsza publikacja:
- 15.09.2022 15:39 Łukasz Marchwant
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Redakcja BIP
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Serwis urządzeń drukujących wielofunkcyjnych i faxów będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy i podległych Rejonów w zakresie przeglądów konserwacyjnych i napraw z podziałem na części | 2.0 | 13.10.2022 13:55 Łukasz Marchwant |
Serwis urządzeń drukujących wielofunkcyjnych i faxów będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy i podległych Rejonów w zakresie przeglądów konserwacyjnych i napraw z podziałem na części | 1.0 | 15.09.2022 15:39 Łukasz Marchwant |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP