W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Jakie udziały?

Zamawiający ma zapewnić, aby udział nisko- i zeroemisyjnych pojazdów w całkowitej liczbie pojazdów objętych udzielonymi zamówieniami wyniósł:

  • dla pojazdów kat. M1, M2 i N1 (osobowe o DMC-dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 5 t i ciężarowe o DMC nieprzekraczającej 3,5 t):

- w pierwszym okresie odniesienia do 2025 r. – co najmniej 22% nisko- lub zeroemisyjnych,

- w drugim okresie odniesienia do 2030 r. – co najmniej 22% zeroemisyjnych;

  • dla pojazdów kat. N2 i N3 (ciężarowe o DMC pow. 3,5 t):

- w pierwszym okresie odniesienia  do 2025 r. – co najmniej 7% napędzanych paliwami alternatywnymi,

- w drugim okresie odniesienia do 2030 r. – co najmniej 9% napędzanych paliwami alternatywnymi;

  • dla pojazdów kat. M3 (autobusy) klasy I i klasy A:

- w pierwszym okresie odniesienia do 2025 r. – co najmniej 32% napędzanych paliwami alternatywnymi,-

- w drugim okresie odniesienia do 2030 r. – co najmniej 46% napędzanych paliwami alternatywnymi,

przy czym połowa udziału musi zostać osiągnięta w drodze zamówienia autobusów zeroemisyjnych.

{"register":{"columns":[]}}