W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Konsultacje społeczne projektu harmonogramu i programu prac związanych z przygotowaniem projektu aktualizacji planu przeciwdziałania skutkom suszy (aPPSS)

22.03.2023

Minister Infrastruktury zawiadamia o przystąpieniu do półrocznych konsultacji społecznych projektu harmonogramu i programu prac związanych z przygotowaniem projektu aktualizacji planu przeciwdziałania skutkom suszy (aPPSS).

Zgodnie z art. 185 ust. 3 pkt. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (Dz.U. z 2022 r. poz. 2625, 2687) minister właściwy do spraw gospodarki wodnej podaje do publicznej wiadomości, na zasadach i w trybie określonych w przepisach ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U z 2022 r. poz. 1029), w celu zgłoszenia uwag, harmonogram i program prac związanych z przygotowaniem projektu aktualizacji planu przeciwdziałanie skutkom suszy (aPPSS) co najmniej na rok przed rozpoczęciem okresu, którego dotyczy ten plan.

Projekt dokumentu dostępny jest w załączniku poniżej a wersja papierowa tego dokumentu jest dostępna do wglądu w siedzibie Ministerstwa Infrastruktury, w Departamencie Gospodarki Wodnej i Żeglugi Śródlądowej, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, piętro III.

Osoby zainteresowane mają możliwość zapoznania się z dokumentacją oraz składania uwag i wniosków do Ministra Infrastruktury w terminie od dnia 22 marca 2023 r. do dnia 22 września 2023 r.:

  • drogą elektroniczną – na adres konsultacje.wodne@mi.gov.pl w tytule wiadomości wpisując „konsultacje społeczne aPPSS";
  • drogą pocztową – na adres korespondencyjny Ministerstwa Infrastruktury (ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa) z dopiskiem „konsultacje społeczne aPPSS"; w przypadku uwag i wniosków zgłaszanych tą drogą, termin będzie uznany za dochowany, jeżeli uwagi i wnioski dotrą do organu (MI) do dnia 22 września 2023 r.;
  • osobiście – w formie pisemnej lub ustnie do protokołu w miejscu wyłożenia projektu dokumentu (w Departamencie Gospodarki Wodnej i Żeglugi Śródlądowej, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, piętro III). W celu zaplanowania Państwa wizyty w siedzibie Ministerstwa prosimy o kontakt z odpowiednim wyprzedzeniem, w celu złożenia uwag ustnie, pod numerem telefonu 22 522 55 50.

Uwagi lub wnioski złożone po upływie wskazanego terminu trwania konsultacji pozostawia się bez rozpatrzenia.

Organem właściwym do rozpatrywania uwag jest Minister Infrastruktury.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w ramach prowadzenia procesu konsultacji społecznych przez Ministra Infrastruktury znajduje się poniżej.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w ramach prowadzenia procesu konsultacji przez Ministra Infrastruktury.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej "RODO", informuję, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Infrastruktury z siedzibą w Warszawie przy
ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa, zwany dalej „Administratorem”;

2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:

• zbierania i rozpatrywania uwag lub wniosków zgłaszanych w ramach konsultacji społecznych projektu harmonogramu i programu prac związanych z przygotowaniem projektu aktualizacji planu przeciwdziałania skutkom suszy (aPPSS);

3. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), wynikającego z ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (Dz. U. z 2020 r. poz. 310, z późn. zm.);

4. W związku z przetwarzaniem danych w ww. celu, Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora, z którymi Administrator ma zawarte umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych lub podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa;

5. Podanie danych jest dobrowolne i służy do udziału w konsultacjach społecznych - brak podania danych może uniemożliwić kontakt albo rozpatrzenie uwag lub wniosków albo rejestrację na spotkanie konsultacyjne;

6. Dane osobowe nie będą przekazane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;

7. Posiada Pani/Pan prawo:

• żądania dostępu do dotyczących Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania,

• wniesienia, w sprawach spornych, skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

8. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;

9. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, a następnie wieczyście, zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r., poz. 164);

Dane kontaktowe Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Infrastruktury: Inspektor ochrony danych, Infrastruktury z siedzibą w Warszawie przy ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa, adres e-mail: inspektor.RODO@mi.gov.pl. Z Inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania przez Administratora danych Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z tym przetwarzaniem danych.

Materiały

Projekt harmonogramu i programu prac związanych z przygotowaniem projektu aktualizacji planu przeciwdziałania skutkom suszy (aPPSS)
Projekt​_harmonogramu​_i​_programu​_prac.pdf 0.60MB
Formularz zgłaszania uwag do projektu harmonogramu i programu prac związanych z przygotowaniem projektu aktualizacji planu przeciwdziałania skutkom suszy (aPPSS)
Formularz​_zgłaszania​_uwag​_do​_projektu​_harmonogramu​_i​_programu​_prac.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.03.2023 09:49 Adam Bielecki
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Katarzyna Falińska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Konsultacje społeczne projektu harmonogramu i programu prac związanych z przygotowaniem projektu aktualizacji planu przeciwdziałania skutkom suszy (aPPSS) 1.0 22.03.2023 09:49 Adam Bielecki

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}