W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Nabór na stanowisko "Specjalista do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej w Departamencie Administracyjno-Organizacyjnym Instytutu Rozwoju Języka Polskiego"

02.12.2024

Dyrektor Instytutu Rozwoju Języka Polskiego im. Świętego Maksymiliana Marii Kolbego w Warszawie poszukuje kandydatów na stanowisko specjalisty w Departamencie Administracyjno-Organizacyjnym.

Wymiar etatu: 1

Forma prawna zatrudnienia: umowa na zastępstwo

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu i miejsce wykonywania pracy:

Instytut Rozwoju Języka Polskiego im. świętego Maksymiliana Marii Kolbego z siedzibą w Warszawie (00-695) ul. Nowogrodzka 50/54.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • obsługa kancelaryjno-biurowa Instytutu;
  • kompletowanie i przechowywanie dokumentów oraz rejestrów przewidzianych w przepisach odrębnych;
  • zapewnianie obsługi skrzynki ePUAP;
  • obsługa sekretariatu;
  • organizacja posiedzeń Rady Instytutu, przygotowanie dokumentów i sporządzenie protokołu;
  • wspieranie i koordynowanie obsługi EZD;
  • przeprowadzanie szkoleń pracowników w zakresie EZD;
  • koordynowanie spraw związanych z przepisami kancelaryjnymi i archiwum zakładowym;
  • prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Instytut, z wyłączeniem tych, o których mowa w art. 22 ust 7 i art. 23 ust. 3 ustawy;
  • prowadzenie spraw związanych z postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi;
  • prowadzenie rejestrów upoważnień i pełnomocnictw udzielanych przez Dyrektora Instytutu oraz przez inne upoważnione osoby;
  • prowadzenie i udostępnianie rejestru zarządzeń Dyrektora Instytutu z uwzględnieniem wskazania mocy obowiązującej przedmiotowych aktów oraz tworzenie tekstów jednolitych zarządzeń zmienianych;
  • ewidencja wydanych w imieniu Instytutu podpisów elektronicznych;
  • rozliczanie delegacji;
  • prowadzenie ewidencji pieczęci służbowych wydanych pracownikom Instytutu, składanie zapotrzebowania w tym zakresie oraz rozliczanie osoby zwalnianej z posiadanych przez nich pieczęci służbowych;
  • archiwizacja otrzymanej i wytworzonej dokumentacji oraz przygotowanie dokumentacji wpływającej do departamentu i wytworzonej w departamencie
  • nadzorowanie wniosków zakupowych i ich rozliczanie;
  • nadzorowanie umów i ich rozliczanie;
  • monitorowanie organizacji procesu archiwizacji dokumentów i korespondencji departamentu;

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie wyższe
  • Umiejętność: pracy w zespole, dobrej organizacji pracy własnej, komunikowania się
  • Rzetelność
  • Skrupulatność i systematyczność
  • Dokładność i sumienność

Wymagania uzupełniające (dodatkowy atut):

  • Gotowość do edukacji i podejmowania różnych zadań.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

Osoby zainteresowane ofertą oraz spełniające wymagania prosimy o złożenie następujących dokumentów:

  • CV,
  • List motywacyjny,
  • Ewentualne listy polecające i kopie kluczowych dokumentów potwierdzających kwalifikacje.

Co oferujemy:

  • Wsparcie na etapie wdrażania do pracy
  • Stabilną i ciekawą pracę
  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy godz. 7.00 a godz. 9.00
  • Regularnie wypłacane wynagrodzenie
  • Dodatek za wysługę lat
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Dobrą lokalizację

Informacja o metodach naboru:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• rozmowa kwalifikacyjna.

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty można składać do dnia 10 grudnia 2024 r. na adres e-mail: kontakt@irjp.gov.pl

z dopiskiem: rekrutacja – specjalista - (sekretariat)

Nie rozpatrujemy ofert, które zostały dostarczone po terminie.

Instytut zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z kandydatami, których oferty spełniają wymagania formalne.

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów.

INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

 

Kto jest administratorem
moich danych osobowych?

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Instytut Rozwoju Języka Polskiego im. Św. Maksymiliana Marii Kolbego w Warszawie z siedzibą w Warszawie (00-695) ul. Nowogrodzka 50/54

Z kim mogę się kontaktować
w sprawach związanych
z przetwarzaniem moich
danych osobowych?

W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych wyznaczonym przez Instytut Rozwoju Języka Polskiego im. Św. Maksymiliana Marii Kolbego w Warszawie, wysyłając korespondencję na adres e-mail: iod@irjp.gov.pl lub na podany wyżej adres siedziby Instytut Rozwoju Języka Polskiego im. Św. Maksymiliana Marii Kolbego w Warszawie 

Jakie są cele i podstawa prawna przetwarzania moich danych osobowych?

Cele przetwarzania

Podstawa prawna przetwarzania

Przeprowadzenie postępowania rekrutacyjnego

  1.  art. 6 ust. 1 lit. c RODO – w zakresie danych wymaganych przepisami prawa pracy;
  2. art. 6 ust. 1 lit. a (w zakresie danych zwykłych) lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO (w zakresie danych szczególnych kategorii) – w odniesieniu do danych dobrowolnie przekazanych przez kandydata. W tym przypadku kandydatowi przysługuje prawo cofnięcia zgody bez wpływu na legalność przetwarzania danych osobowych przed jej cofnięciem.

Komu są przekazywane (ujawniane) moje dane osobowe?

Pana/Pani dane osobowe mogą być przekazane podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa.

Mogą być one ujawnione także podmiotom świadczącym na rzecz administratora usługi serwisowe w zakresie utrzymania systemów informatycznych, usługi prawne, doradcze lub kurierskie.

Czy moje dane osobowe są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowych?

Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.

Przez jaki okres będą przechowywane moje
dane osobowe?

Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia postępowania rekrutacyjnego, a po jego zakończeniu niezwłocznie usuwane.

Jakie prawa mi przysługują?

Przysługuje Panu/Pani prawo do:

  1. dostępu do Pana/Pani danych osobowych, zgodnie z art. 15 RODO;
  2. uzupełnienia lub sprostowania Pana/Pani danych osobowych, zgodnie z art. 16 RODO;
  3. usunięcia danych osobowych, zgodnie z art. 17 RODO;
  4. żądania ograniczenia przetwarzania Pana/Pani danych osobowych, zgodnie z art. 18 RODO.

Gdzie mogę wnieść skargę na przetwarzanie moich danych osobowych?

Jeżeli uważa Pan/Pani, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych przez Instytut Rozwoju Języka Polskiego im. Św. Maksymiliana Marii Kolbego w Warszawie narusza przepisy prawa, to może Pan/Pani wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Czy podanie przeze mnie danych osobowych jest obowiązkowe?
 

Podanie przez Pana/Panią danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.

   * RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Inne informacje:

Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Instytutu Rozwoju Języka Polskiego).

Komisja rekrutacyjna na każdym etapie postępowania może zakończyć proces naboru bez podania przyczyny.

Uwaga!
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”.

W przypadku złożenia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie
w języku polskim, dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o jego terminie.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.11.2024 15:55 Natalia Mykhailovska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Nataliia Mykhailovska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór na stanowisko "Specjalista do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej w Departamencie Administracyjno-Organizacyjnym Instytutu Rozwoju Języka Polskiego" 6.0 02.12.2024 13:35 Natalia Mykhailovska
Nabór na stanowisko "Specjalista do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej w Departamencie Administracyjno-Organizacyjnym Instytutu Rozwoju Języka Polskiego" 5.0 26.11.2024 12:24 Natalia Mykhailovska
Nabór na stanowisko "Specjalista do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej w Departamencie Administracyjno-Organizacyjnym Instytutu Rozwoju Języka Polskiego" 4.0 22.11.2024 10:31 Natalia Mykhailovska
Nabór na stanowisko "Specjalista do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej w Departamencie Administracyjno-Organizacyjnym Instytutu Rozwoju Języka Polskiego im. Świętego Maksymiliana Marii Kolbego" 3.0 22.11.2024 10:06 Natalia Mykhailovska
Nabór na stanowisko "Specjalista do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej w Departamencie Administracyjno-Organizacyjnym Instytutu Rozwoju Języka Polskiego im. Świętego Maksymiliana Marii" 2.0 22.11.2024 09:38 Natalia Mykhailovska
Nabór na stanowisko "Specjalista do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej w Departamencie Administracyjno-Organizacyjnym Instytutu Rozwoju Języka Polskiego im. Świętego Maksymiliana Marii" 1.0 12.11.2024 15:55 Natalia Mykhailovska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}