W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Dąbrowie Górniczej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Komendy Miejskiej PSP w Dąbrowie Górniczej.

Daty publikacji i aktualizacji:
Data publikacji strony internetowej: 2020-12-10
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-03-13

Status pod względem zgodności z ustawą:
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne
Mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:

  • na stronie internetowej znajdują się filmy, do których nie dodano napisów dla osób głuchych, ponieważ zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
  • pochodzą z różnych źródeł. Napisy będą dodawane sukcesywnie do starszych filmów,
  • niektóre materiały zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
  • pochodzą z różnych źródeł,

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
Deklarację sporządzono dnia: 2020-12-07
Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-03-13
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Mateusz Krzystański, adres poczty elektronicznej admin@kmpspdabrowag.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu  +48 32 262 32 62 . Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Koordynatorem ds. dostępności w KM PSP Dąbrowa Górnicza jest st. str. Magdalena Cicha.

Każdy ma prawo:

  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu,
  • zgłosić żądanie udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.

Żądanie powinno zawierać:

  • dane osoby zgłaszającej żądanie,
  • wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu.
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

  • W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.
  • Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Dąbrowie Górniczej, ul. Podlesie 2, 41-303 Dąbrowa Górnicza.

  • Budynek Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Dąbrowie Górniczej przy ul. Podlesie 2.
  • Parking - bezpośrednio przed wejściem głównym do budynku KM PSP znajduje się jedno miejsce przeznaczone dla osób niepełnosprawnych.
  • Wejście do budynku - do budynku prowadzą 2 wejścia. Do obu wejść prowadzą schody. Przy wejściach brak podjazdów dla wózków. Drzwi nie otwierają się automatycznie.
  • Przy wejściu na teren jednostki ratowniczo-gaśniczej służbę pełni całodobowo strażak. Komenda PSP zobowiązuje się zapewnić pomoc przy przemieszczaniu osobom niepełnosprawnym. Pomocy udzielą wyznaczeni pracownicy.
  • Poruszanie się po obiekcie  - budynek nie posiada dźwigów osobowych. Toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych  - w budynku nie ma toalet przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
  • W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma systemów naprowadzających dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
  • Do budynku nie można wnosić jakiejkolwiek broni, materiałów wybuchowych i niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących narazić pracowników lub osoby postronne na niebezpieczeństwo.

 

Materiały

Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego 2021
01​_Raport​_o​_stanie​_zapewnienia​_dostępności​_podmiotu​_publicznego​_2021.pdf 0.10MB
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego w formie dostępnej cyfrowo 2021
02​_Raport​_o​_stanie​_zapewnienia​_dostępności​_podmiotu​_publicznego​_w​_formie​_dostępnej​_cyfrowo​_2021.pdf 0.09MB
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępnośći osobom ze szczególnymi potrzebami
03​_Plan​_działania​_na​_rzecz​_poprawy​_zapewnienia​_dostępnośći​_osobom​_ze​_szczególnymi​_potrzebami.pdf 2.08MB
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępnośći osobom ze szczególnym potrzebamii - dokument w wersji dostępnej cyfrowo
04​_Plan​_działania​_na​_rzecz​_poprawy​_zapewnienia​_dostępnośći​_osobom​_ze​_szczególnym​_potrzebamii​_-​_dokument​_w​_wersji​_dostępnej​_cyfrowo.docx 0.02MB
Tekst​ łatwy do czytania
05​_Tekst​​_łatwy​​_do​​_czytania.docx 0.60MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.12.2020 17:10 mł.asp. Marcin Ciepliński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
asp. Stefan Flasza
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 11.0 12.09.2024 12:39 Sonia Kokot
Deklaracja dostępności 10.0 22.08.2024 08:25 Sonia Kokot
Deklaracja dostępności 9.0 21.08.2024 15:06 Sonia Kokot
Deklaracja dostępności 8.0 13.03.2024 14:00 Sonia Kokot
Deklaracja dostępności 7.0 13.03.2024 13:59 Sonia Kokot
Deklaracja dostępności 6.0 31.03.2023 11:47 Mariusz Rozenberg
Deklaracja dostępności 5.0 23.02.2023 12:52 Mariusz Rozenberg
Deklaracja dostępności 4.0 27.01.2023 10:28 Marcin Ciepliński
Deklaracja dostępności 3.0 28.09.2021 08:30 asp. Marcin Ciepliński
Deklaracja dostępności 2.0 17.03.2021 10:21 mł.asp. Marcin Ciepliński
Deklaracja dostępności 1.0 07.12.2020 17:10 mł.asp. Marcin Ciepliński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}