W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sekcja Organizacyjno – Kadrowa

Kierownik sekcji: mł. bryg. mgr Anna Gwiazda

tel.: 47 851 09 48

E-mail: kadry@myslowice.kmpsp.gov.pl

 

Starszy inspektor: Anna Wilczek

tel.: 47 851 09 32

E-mail: sekretariat@myslowice.kmpsp.gov.pl


W zakresie zadań kadrowych:

  1. realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta i kontrolowanie gospodarowania kadrami;
  2. prowadzenie spraw osobowych pracowników oraz emerytów i rencistów komendy;
  3. przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie, w tym dowódcy JRG;
  4. sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej pracowników komendy;
  5. realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej pracowników komendy;
  6. analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji pracowników oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego;
  7. prowadzenie dokumentacji związanej z dodatkowym zatrudnieniem pracowników;
  8. prowadzenie obsługi socjalnej pracowników cywilnych komendy z zakresu korzystania ze świadczeń funduszu socjalnego (ZFŚS);
  9. weryfikacja uprawnień do kierowania pojazdami i wydawanie zaświadczeń uprawniających do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych;
  10. ewidencjonowanie czasu służby i pracy systemu codziennego oraz nieobecności i innych zwolnień, a także prowadzenie niezbędnej w tym zakresie dokumentacji oraz realizowanie sprawozdawczości;
  11. kontrolowanie przestrzegania prawa pracy i przepisów określających zasady pełnienia służby, pełnienie nadzoru w tym zakresie;

W zakresie zadań organizacyjnych:

  1. realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy;
  2. organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta;
  3. udział w opracowywaniu zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji, i wytycznych komendanta, ewidencjonowanie i prowadzenie ich zbiorczych rejestrów oraz prowadzenie rejestru upoważnień;
  4. udział w opracowywaniu regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie;
  5. prowadzenie spraw z zakresu obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie;
  6. organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami  i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
  7. przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy;
  8. opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrzorganizacyjnych komendy oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;
  9. organizowanie systemu i koordynacja kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy i JRG;
  10. realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy;
  11. prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta;
  12. koordynowanie zadaniami dotyczącymi obiegu dokumentów w komendzie oraz ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie;
  13. prowadzenie i przechowywanie dokumentacji z zakresu kontroli zarządczej w komendzie.

W zakresie zadań archiwizacyjnych:

  1. organizowanie procesu gromadzenia zasobu archiwalnego;
  2. prowadzenie archiwum komendy i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj.: przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania i brakowania dokumentów;
  3. współdziałanie z komórkami organizacyjnymi w zakresie przyjmowania akt do archiwum oraz ich brakowania;
  4. udostępnianie akt oraz udzielanie informacji na podstawie posiadanych akt.

W zakresie zadań Specjalisty Ochrony Danych:

  1. prowadzenie dokumentacji opisujących sposób przetwarzania danych w komendzie, a w tym m.in. zapewnianie by dane były przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami; (koordynowanie działań związanych z przygotowaniem, wdrażaniem, aktualizacją oraz stosowaniem polityki bezpieczeństwa i instrukcji zarządzania systemem informatycznym w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy służące do przetwarzania danych osobowych);
  2. realizacja procesu nadawania upoważnień dla osób przetwarzających dane osobowe w komendzie;
  3. prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych osobowych i rejestru kategorii czynności dla komendy oraz innych rejestrów określonych w przepisach i procedurach wspierających wykonywanie zadań ochrony danych osobowych;
  4. dokonywanie okresowych przeglądów i uaktualnień procedur dokumentacji w wewnętrznej dotyczącej ochrony danych osobowych, sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz opracowanie w tym zakresie sprawozdania dla administratora danych;
  5. opracowanie analizy ryzyka naruszenia praw i wolności osób fizycznych oraz uwzględnianie wyników analizy w stosownych zabezpieczeniach i procedurach;
  6. organizowanie, prowadzenie i monitorowanie szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych;
  7. uwzględnianie ochrony danych osobowych w fazie projektowania oraz wdrażania odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych w celu zapewnienia, aby domyślnie były przetwarzane tylko dane niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania (nadzorowanie przestrzegania zasad ochrony danych osobowych w komendzie poprzez stosowanie odpowiednich do zagrożeń i kategorii danych objętych ochroną, środków fizycznych, technicznych i organizacyjnych, a w tym: kontrolowanie pracowników i innych osób upoważnionych w zakresie wykonywania przez nich obowiązków związanych z ochroną danych osobowych przewidzianych w stosownych instrukcjach i wytycznych, kontrolowanie obiektów i pomieszczeń komendy pod względem przepisów dotyczących bezpieczeństwa danych osobowych, kontrolowanie sprzętu i oprogramowania stosowanego do przetwarzania danych osobowych pod względem zgodności z przepisami prawa);
  8. opiniowanie wniosków do komendanta o wydanie dla osób przetwarzających dane osobowe stosownych upoważnień;
  9. wnioskowanie do komendanta w innych sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w tym związanych z zabezpieczeniem obiektów komendy;
  10. podejmowanie stosownych działań, zgodnie z przepisami i procedurami w sytuacji naruszenia ochrony danych osobowych;
  11. współpraca z Inspektorem Ochrony Danych oraz Zastępcą Inspektora Ochrony Danych;
  12. współpraca na żądanie z organem nadzorczym w ramach wykonywania swoich zadań;
  13. zapewnienie realizacji praw osób, których dane dotyczą;
  14. osobowych, w tym związanych z zabezpieczeniem obiektów komendy;
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
29.11.2020 11:18 asp. Przemysław Dudkiewicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
asp. Przemysław Dudkiewicz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja Organizacyjno – Kadrowa 9.0 26.07.2024 12:54 asp. Przemysław Dudkiewicz
Sekcja Organizacyjno – Kadrowa 8.0 26.07.2024 12:50 asp. Przemysław Dudkiewicz
Sekcja Organizacyjno – Kadrowa 7.0 01.08.2023 10:16 asp. Przemysław Dudkiewicz
Sekcja Organizacyjno – Kadrowa 6.0 05.06.2023 08:19 asp. Przemysław Dudkiewicz
Sekcja Organizacyjno – Kadrowa 5.0 06.08.2022 22:02 asp. Przemysław Dudkiewicz
Sekcja Organizacyjno – Kadrowa 4.0 06.08.2022 21:59 asp. Przemysław Dudkiewicz
Sekcja Organizacyjno – Kadrowa 3.0 01.07.2022 11:33 asp. Przemysław Dudkiewicz
Sekcja Organizacyjno – Kadrowa 2.0 12.02.2021 14:40 asp. Przemysław Dudkiewicz
Sekcja Organizacyjno – Kadrowa 1.0 29.11.2020 11:18 asp. Przemysław Dudkiewicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}