Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności strona internetowa Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Płocku.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Płocku..
- Data publikacji strony internetowej: 2020-12-15
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2023-04-06
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- niektóre załączniki nie są przystosowane do programów czytających;
- pochodzą z różnych źródeł;
- opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-12-15
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-02-19
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Andrzej Smolczewski
- E-mail: a.smolczewski@strazpozarnaplock.pl
- Telefon: 243667833
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Komendant Miejski PSP w Płocku
- Adres: Komendant Miejski
ul. Wyszogrodzka 1a
09-402 Płock - E-mail: sekretariat@strazpozarnaplock.pl
- Telefon: 243667813
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Informacja dla osób z niepełnosprawnością narządów ruchu i osób starszych:
- Wejście główne do budynku Komendy Miejskiej PSP w Płocku przy ul. Wyszogrodzkiej 1a dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich zlokalizowane jest od strony ul. Wyszogrodzkiej.
- Na korytarzu przy wejściu do budynku zlokalizowany jest odpowiednio oznakowany przycisk za pomocą, którego przyzywany jest funkcjonariusz obsługujący sekretariat.
- Miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na parkingu wewnętrznym w pobliżu chodnika prowadzącego bezpośrednio do wejścia głównego, (wjazd przez bramę od strony ul. Wyszogrodzkiej 1a).
- Komenda Miejska PSP w Płocku przyjmuje interesantów w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30.
Informacja dla osób niewidzących lub słabowidzących:
Aby skutecznie załatwić sprawę w naszym urzędem osoby niewidzące lub słabowidzące mogą złożyć dokumenty, za pośrednictwem osób trzecich, w kancelarii Komendy Miejskiej PSP w Płocku przy ul. Wyszogrodzkiej 1a, przesłać dokumenty na adres e-mail sekretariat@strazpozarnaplock.pl lub elektronicznie za pomocą platformy ePUAP - Elektroniczna Skrzynka Podawcza
- Osoby niewidzące lub słabowidzące mogą umówić się na wizytę telefonicznie pod numerem tel. (24) 366 78 13 lub osobiście w kancelarii Komendy Miejskiej PSP w Płocku przy ul. Wyszogrodzkiej 1a.
- Komenda Miejska PSP w Płocku przyjmuje interesantów w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30.
Materiały
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznegoraport_o_stanie_zapewnienia_dostepności_podmiotu_publicznego.pdf 0.11MB Tekst łatwy do odczytania KM PSP Płock
Tekst_łatwy_do_odczytania_KM_PSP_Płock.docx 0.02MB Tekst odczytywalny maszynowo
Tekst_odczytywalny_maszynowo.docx 0.02MB PLAN DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI 2024
PLAN_DZIAŁANIA_NA_RZECZ_POPRAWY_ZAPEWNIENIA_DOSTĘPNOŚCI_2024.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 06.05.2021 13:48 mł. kpt. Paweł Włochowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Włochowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja dostępności | 6.0 | 20.02.2024 09:42 mł. kpt. Paweł Włochowski |
Deklaracja dostępności | 5.0 | 19.02.2024 11:23 mł. kpt. Paweł Włochowski |
Deklaracja dostępności | 4.0 | 06.04.2023 09:46 mł. kpt. Paweł Włochowski |
Deklaracja dostępności | 3.0 | 31.03.2022 12:45 mł. kpt. Paweł Włochowski |
Deklaracja dostępności | 2.0 | 15.10.2021 14:45 Karol Kierzkowski |
Deklaracja dostępności | 1.0 | 06.05.2021 13:48 mł. kpt. Paweł Włochowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP