W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Płocku lub upoważniony zastępca przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków w każdą środę (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) w godz. 15.00 - 16.30, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem Komendanta Miejskiego PSP w Płocku tel. (24) 366-78-13.

 

Adres: KM PSP w Płocku ul. Wyszogrodzka 1a, 09-402 Płock

Telefon - Centrala: (24) 366-78-00, fax: (24) 366-78-37,

e-mail: sekretariat@strazpozarnaplock.pl

ePUAP: /KMPSPPlock/SkrytkaESP

Godziny pracy: 7.30-15.30

 

WAŻNE:

Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.

Skarga/wniosek powinny zawierać:

- imię i nazwosko wnoszącego,

- dokładny adres do korespondencji.

Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2022 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

{"register":{"columns":[]}}