W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sekcja organizacyjno-kadrowa

kierująca sekcją - starszy inspektor
mł. asp. mgr Beata Ciemny
e-mail: bguzda@psp.opole.pl
tel: +48 47 861 64 11
fax. +48 47 861 64 03

stażysta
str. mgr  Anna Mędrala
e-mail: a.medrala@psp.opole.pl
tel: +48 47 861 64 00
 

Do zadań sekcji organizacyjno-kadrowej należy w szczególności:

W zakresie spraw organizacyjnych i archiwizacji:

  1. realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej;
  2. organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego;
  3. opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego;
  4. prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów;
  5. prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej;
  6. organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
  7. przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej;
  8. opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej;
  9. organizowanie systemu i koordynacji kontroli komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostki ratowniczo – gaśniczej;
  10. realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej;
  11. prowadzenie sekretariatu komendanta powiatowego;
  12. zlecanie właściwym podmiotom zewnętrznym obsługi prawnej komendy,
  13. pełnienie funkcji koordynatora czynności kancelaryjnych.

 

W zakresie spraw kadrowych:

  1. realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta powiatowego;
  2. przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie powiatowej w tym dowódców jednostki ratowniczo – gaśniczej;
  3. opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej;
  4. opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;
  5. ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej;
  6. prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów i rencistów komendy powiatowej;
  7. sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
  8. realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
  9. analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego.
  10. opracowywanie planów urlopów dla strażaków systemu codziennego i pracowników cywilnych zgodnie z trybem i wymaganiami w tym zakresie i przedkładanie do zatwierdzenia Komendantowi Powiatowemu.
  11. opracowywanie harmonogramów służby dla strażaków systemu codziennego oraz pracowników cywilnych zgodnie z trybem i wymaganiami w tym zakresie i przedkładanie do zatwierdzenia Komendantowi Powiatowemu.
  12. prowadzenie kart ewidencji czasu służby strażaka dla funkcjonariuszy systemu codziennego.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.11.2020 18:39 Piotr Sobek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Piotr Sobek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja organizacyjno-kadrowa 15.0 15.05.2024 12:49 Edward Machate
Sekcja organizacyjno-kadrowa 14.0 15.05.2024 12:48 Edward Machate
Sekcja organizacyjno-kadrowa 13.0 07.02.2024 11:27 Edward Machate
Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjno-kadrowych 12.0 19.01.2022 11:27 Piotr Sobek
Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjno-kadrowych 11.0 11.05.2021 13:04 Piotr Sobek
Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjno-kadrowych 10.0 11.05.2021 11:50 Piotr Sobek
Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjno-kadrowych 9.0 11.05.2021 11:50 Piotr Sobek
Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjno-kadrowych 8.0 11.05.2021 11:31 Piotr Sobek
Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjno-kadrowych 7.0 03.12.2020 21:59 Piotr Sobek
Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjno-kadrowych 6.0 03.12.2020 21:58 Piotr Sobek
Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjno-kadrowych 5.0 01.12.2020 19:06 Piotr Sobek
Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjno-kadrowych 4.0 01.12.2020 19:06 Piotr Sobek
Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjno-kadrowych 3.0 26.11.2020 12:58 Piotr Sobek
Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjno-kadrowych 2.0 26.11.2020 12:04 Piotr Sobek
Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjno-kadrowych 1.0 24.11.2020 18:39 Piotr Sobek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}